G4Media.ro

Poliţiştii din Ungaria au reţinut caravane „horror” din România: Tiruri încărcate chiar…

Sursa foto: Inquam Photos / Tudor Costache

Poliţiştii din Ungaria au reţinut caravane „horror” din România: Tiruri încărcate chiar și cu o tonă peste limita admisă

Într-o jumătate de zi poliţişii ungari de pe autostrada M0 au reţinut un vehicul din România, scrie Napi Gazdasag, citată de Rador.

Sâmbătă înainte de masă, pe autostrada M0 a fost oprit şi verificat un vehicul care tracta mai multe automobile. S-a constatat că vehiculul a depăşit masa totală permisă, avea un plus de 481 kg. Şoferul a fost amendat cu 200.000 forinţi, vehiculul a fost forţat să parcheze şi să-şi continue drumul doar după soluţionarea neregulilor.

Peste câteva ore, pe tronsonul 19 al autostrăzii a fost reţinut tot un vehicul înmatriculat în România. Surplusul de greutate al acestuia a fost de aproximativ 1.100 kilograme. Şoferul a fost amendat din această cauză cu 500.000 forinţi pentru depăşirea greutăţii şi la 50.000 forinţi pentru transport neregulamentar – scrie police.hu

SURSA: Napi.hu/ Rador/ Traducerea: Imola Stănescu

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

37 comentarii

  1. Traducerea lasa de dorit. Prima fraza a articolului este sub orice critica.

    • Într-o jumătate de zi poliţişii ungari de pe autostrada M0 au reţinut un vehicul din România, scrie Napi Gazdasag, citată de Rador.

      Sâmbătă înainte de masă, pe autostrada M0 a fost oprit şi verificat un vehicul care tracta mai multe automobile.
      Eu zic sa lasati articolul in maghiara, ma ajuta Google Translate pentru traducerea in RO.

    • Daca „intr-o jumătate de zi poliţişii ungari … au reţinut un vehicul”, atunci, in cate zile vor retine (politistii), cate masini?
      Intreb pentru un prieten…

  2. Timid și pe furiș ca acest articol, foarte prost ba nu cel mai prost, a început și promovarea lgbtxpix.G4 te dai si cu hungurienii? Din ce în ce mai des denigrați romanii în favoarea hungurienilor!!!

    • magjiarii scriu adevarul despre rromani, ciumatule, d-aia

    • Dacă e de bine e adevărat, dacă e de rău e fals, nu? Se numește deontologie profesională. Jurnalistul are îndatorirea să raporteze lucrurile așa cum sunt fie că le place unora sau nu. Nu „te dai cu hungurienii” daca scrii o știre despre niște tiriști care incearcă să facă profit încălcând regulile de siguranță și de protecție a infrastructurii rutiere. Dar dă prost să aperi pe ai tăi chiar și când greșesc.

    • Si care e problema ? Păi dacă ăsta e adevărul …nici nu ” mirosim ” pe lângă ei in ceea ce privește corectitudinea în trafic !

  3. Spaga merge bine la Nadlac!Se mai cantaresc tirurile?Astia strica si covorul de asfalt pe timpul verii!

  4. Asta nu e nimic !Mafia PSDista și nu numai e protejată și sub PNL de angajații diferitelor agenții însărcinate cu aceste controale.Camioanele unora nu sunt niciodată verificate și circula cu câteva tone în plus (cu asfalt,agregate și altele).Nu e de mirare că se distrug drumurile și așa prost făcute,mai ales pe căldură și facem o zi pe un drum de câteva sute de km.In loc sa modernizăm,lățim sau sa facem km in plus noi reparam continuu din cauza mafiei și a angajaților corupți !Până nu apare pedeapsa cu moartea nu scăpăm de mafie și coruptie !Și tot firmele mafiei sunt și cele evazioniste că nu sunt niciodată verificate ci doar scutite și protejate de politic;nu plătesc taxe la Stat,nu plătesc angajații corespunzător,nu asigură echipam de protecție,etc.Ne mai miram de ce 80% din angajații din privat au salariul minim pe economie și de ce nu găsim muncitori !Și asta in timp ce la Stat se calca pe picioare pe salarii de 3 ori mai mari ca în privat,pe aceeași ocupație….Mare minune daca nu o să apară un război civil și să se întoarcă socialismul….Noul Afganistan,aici o sa fie….Sa vedeți atunci cum or sa fuga ca potârnichile infractorii cu banii in valize pe la aeroporturi !!

    • Din port constanta se pleaca cu 50 tone curat marfa..permis 24 to dif de 26 tone este peste tonaj..

  5. Vad fel si fel de comentarii pe aici, făcute fie de minoritari, care au impresia ca ungaria duhneste de civilizație, fie de nativi creduli, care au impresia ca dincolo de graniță totul e lapte și miere. Nu e asa, încă de la vama, ungurii te taxează, fie ca te duci, fie ca te întorci. Te întreaba direct, nu că așteaptă sa le dai tu. Asa ca, nu mai comentați aiurea, șpăgile se dau peste tot, indiferent ca știm sau nu știm. Apropos, când se fac autostrăzi cu fonduri europene, v-ați întrebat de ce condițiile sunt facute special pentru străini??? Asta cum se numește? Îți dau bani, dar trebuie sa se întoarcă la firme din UE. Nu uitați un lucru, noi furam doar de 30 de ani, ei fura de sute de ani. Care se pricepe mai bine???

    • Mi-ar plăcea să văd acea firmă românească dispusă să se bage la un contract cu fonduri UE pe construcția de autostrăzi, unde nu poți să furi nici pe hârtie, nici pe teren. Sau la licitația pe fonduri europene care permite caștigătorului să nu aiba niciun ban, niciun angajat și sa aiba sediului social intr-un apartament din București.
      Ai dreptate intr-o privință însă: In Ungaria este corupție. Dar este a altora și corupția de la noi nu e întotdeauna prietenă cu corupția de la ei. De aici provin aceste razii.

  6. Nu are rost să vă certați, pt cultura celui care a tradus articolul, sâmbătă rețeaua de drumuri din Ungaria, a fost închisă pt TIRURII de la ora 06 până la 22, este vorba despre transportoare de autoturism cu șlepurii, ăia dau șpagă în vamă…….

    • Aveti mare dreptate,circulatia a fost inchisa pentru automarfarele de mare tonaj atat vineri ,sambata si duminica. Oricum cand treci vama cu camionul de mare tonaj , esti obligat sa intri pe cantar la intrare in tara vecinilor maghiari, iar in cazul unor depasiri de tonaj , nu mai pleci de acolo pana nu platesti amenda+autorizatie de depasire de tonaj. ….deci nu avea cum sa ajunga pana pe centura Budapestei si abia acolo sa fie depistat in trafic.
      Inainte de a mai prelua stiri ,mai documentati-va si voi ca nu doare!

    • Vine pandemia si ne baga astia iar la umbra.

  7. Dragnea e de vina…

    • CARAVANE HORROR? Voi vedeti ce scrieti?Excluzand tractarea care era facuta ilegal depasirea de greutate cu 1 to este ceva normal intr-o tara civilizata. Ex. in Franta se pot transporta cu acelasi TIR (se spune camion) pana la 45 to (incluzand ansamblul) fara a se considera depasire de greutate. Mai mult in Ungaria daca „urci” pe 3 cantare diferite vei avea 3 greutati diferite. Politistii unguri abia asteapta sa te amendeze (luand in calcul valoarea cea mai mare). Documentati-va inainte de a scrie un articol chiar daca e preluat si tradus. Pareati o publicatie cu standarde inalte.

  8. Suntem dominați de austro-ungari. Până nu ne golesc toată țara de bunuri și ne duc pe noi la sărăcie totală nu o să plece de la putere. Ministrul ungur al mediului nu merge pe șoselele să vadă cum lasă ceață în spate mașini mai noi de 15 ani. Vrea să jecmănească pe cei cu automobile peste 15 ani care sunt majoritatea. Să pună impozit după noxele scoase nu după cum îi vine lui în cap.

    • Unde-ti golesc ție ungurii țara de bunuri? Nu găsești ceva în alimentară? Ce companii ungurești care activează în România cunoști? Cu ce practici ale lor nu ești de acord? Zi ceva concret, nu discursul ăsta comunistoid.

    • Nici chiar asa stimabile si in Italia sau Spania,Franta sunt masini vechi trebuiesc lăsate si ajutat omul de rand sa treaca la cele nepoluante nu taxe pentru biget.

    • :)))))suntem dominati de analfabetism, de ticalosie, de borfasie sí de neputinciune.
      Daca nu ti place adevarul crud atunci dai cu pietre.
      Mai uitate in oglinda , simplu.

  9. Da… Chiar asa? Dragnea e de vină?
    Vai de noi. Santa e sfànt!
    Fuck!

  10. Nu e propaganda. este adevărul obiectiv. Dă prost să aperi pe ai tai când greșesc.
    Plus ca nu ești probabil nici acționar la firma aia, nici șofer, dar pe drumurile alea ai șanse să mergi cândva si nu o sa vrei nici tiruri supra-incarcate pe banda de lângă tine, nici gropi in asfalt.
    Dacă ții neaparat să fii tribalist , limitează-te la echipe de fotbal

  11. Mergeți în campaniile agricole să vedeți cum merg tirurile încărcate cu peste 40 de tone net .

  12. In Romania erau incarcate dublu fata de ce era declrat

  13. Foarte bine,dar cum au fost verificate in Romania?Ce pazeste ARRul,CNAIRul etc.?Coruptie mare mon cher!

  14. Sunt destepti,in pofida prieteniei romano maghiare vesnice,totusi asa si au facut drumurile cu care se lauda in europa si pe vignete platite de romani ca de altfel nici dracu nu trece prin tara lor inafara de romani bineinteles. Da mai sunt si ceva bulgari.

  15. Baieti, va certati degeaba. Nu e vorba de tiristi, noi stim de mult ca toate intrarile si iesirile din Ungaria au cantar, pe care noi cu camioanele suntem obligati sa intram. Incepand cu Bors, Nadlac, etc, absolut toate intrarile si iesirile au cantar. In articol este vorba despre baietii cu platforme, care aduc masini si uneori forteaza nota. Dar asta se intampla cand credem tot ce traduce un ametit cu google translate de pe vreun site unguresc. Cat despre caravanele horror, da, uneori forteaza si ei nota, asa cum o fortam si noi pana acum vreo 10 ani cand au bagat cantarele. Asa cum forteaza baietii nota la cereale in campanie, asa cum si voi fortati nota prin multe localitati. Nu suntem sfinti niciunul, nu cred ca e cazul sa facem proces. Toti gresim.

  16. Am fost şofer de tir şi vă spun că rovigneta o făcea la nevoie patronul chit că circulam zilnic şi peste tonaj de foarte multe ori, măcar maghiarii să ne amendeze dacă la noi în țară merge şi aşa.Din păcate după părerea mea în general vorbind nu o să fim nici măcar ca Ungaria dar ca Germania nici în 1000 de ani, pentru că nu vrem să ne schimbăm mentalitatea.

  17. Dragilor, tiruri vestice care tranzitează HU încărcare peste măsură cu deșeuri nereciclabile cu destinația Est Europa(RO) au culoar liber, nu-i întreabă nici DACUL.

  18. Nelu, in Franta limita de greutate e de 40 T. Te lasa cu maximum 2 T peste limita.
    Rin Tin Tin,poti trece granita,catre Belgia pt ca acolo,ca si in Tarile de Jos (NL), maxima e de 44 T. Toti ceilalti vecini, ai Frantei,au limita de 40 T. Dar,la 1,1 T plus doar Austria sau Germania te amendeaza dar nu te declara ,,horor”…..

  19. @calatorprineuropa

    Ești puțin în eroare; Elveția, Italia cât și Germania permit tonajul maxim de 41 to per ansamblu rutier , exceptând transporturile speciale; chiar ai o marja de 41,2.
    Dar pe Elveția trebuie mare grija la greutatea repartizată pe axe.

  20. Presa romana si ungara scorneste orice pt a denigra Romania. Ungaria investeste miliarde in propaganda antiromaneasca si in propagarea excrecabila a minciunii „furntului” de catre romani a zonei de centru-vest a Romaniei si, se pare ca o buna parte din bani ajung in buzunarele jurnalistilor romani. ONG urile unguresti isi fac treaba bine in Romania,iar demnitarii romani de cea mai joasa speta au si ei partea lor mizera,pt efortul sustinut…

    • In acest caz singurii care fac rău imaginii românilor sunt șmecherii care transportă mașinile rulate în acest mod.

  21. Comentariu*unde tracta ala aotovezicule?La gunoiu era stricatose?

  22. Cum spuneau și alți nu e vorba de camioane ci de camionete cu remorci care transporta masini SH din Germania. Se numesc transporturi horror, fiindcă uneori chiar arată ca un tren pe autostradă. Camioneta transportând o camioneta care are înăuntru o mașină mica plus o remorca cu 2-3 mașini, sau o dubita cu două remorci eventual tractand o alta dubita cu o remorca. Sunt fel de fel de combinații stranii. Cine e interesat sa facă o căutare pe imaginile din Google pentru „horrorkaraván”.

  23. Articolul suna de parca transporta si dacii 1310 incarcate cu tiruri