Postul CNN se restructurează, ca urmare a scăderii audienţei
Postul american CNN a anunţat joi că va reduce aproximativ 200 de posturi în televiziunea sa, în timp ce intenţionează ca în paralel cu aceste concedieri să angajeze în lunile următoare alte circa 200 de persoane pentru activităţi digitale, relatează agenţia EFE, citată de Agerpres.
CNN, un post preferat de democraţii fostului preşedinte Joe Biden, se confruntă cu o scădere a audienţei televiziunii sale, care este depăşită de concurenţi precum MSNBC şi Fox News, acesta din urmă fiind postul favorit al republicanilor noului preşedinte Donald Trump.
Însă nici pe partea online audienţa CNN nu se ridică la nivelul concurenţilor, având în decembrie cea mai slabă audienţă online din ultimii doi ani, cu 90,5 milioane de utilizatori unici, potrivit companiei de analiză Comscore.
„Dacă nu creştem cu adevărat şi convingător audienţele pe noile platforme, perspectivele noastre de viitor nu vor fi bune”, a declarat pentru New York Times directorul general al CNN, Mark Thompson.
„În cele din urmă, CNN trebuie să fie – aşa cum a fost de-a lungul istoriei sale – o modalitate indispensabilă prin care care multe, multe milioane de persoane îşi obţin ştirile”, a adăugat el.
Strategia digitală a CNN este finanţată printr-o investiţie de 70 de milioane de dolari din partea Warner Bros. Discovery, societatea care deţine postul.
Din cei circa 200 de noi angajaţi pentru activităţi online, cum ar fi analişti de date sau ingineri de produs, CNN intenţionează să semneze contracte cu aproximativ jumătate în primele luni ale anului în curs.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.