G4Media.ro

Premierul Ciucă, despre performanța olimpicilor români la matematică și fizică: Performanța lor…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Premierul Ciucă, despre performanța olimpicilor români la matematică și fizică: Performanța lor ne arată încă o dată valoarea şcolii româneşti, a dascălilor cu vocaţie şi a elevilor orientaţi spre excelenţă/ Reforma educaţiei, a cărei implementare o pregătim la nivelul Guvernului, vine să valorifice integrarea acestor minţi strălucite în economia viitorului

Premierul Nicolae Ciucă a declarat că performanţa elevilor români la Olimpiada Internaţională de Fizică (IPhO2022) precum şi cea a tinerilor din lotul naţional de matematică arată valoare şcolii româneşti. „Reforma educaţiei, a cărei implementare o pregătim la nivelul guvernului, vine să valorifice integrarea acestor minţi strălucite în economia viitorului, bazată pe cunoaştere, cercetare şi inovare”, a mai spus şeful Executivului, citat de News.ro.

Edupedu.ro a scris, luni, că cinci dintre cei șase componenți ai lotului olimpic de matematică și patru din cei cinci de la lotul de fizică – ambele echipe clasate pe locuri fruntașe la concursurile de săptămâna trecută – provin din învățământul privat, și nu din cel de stat.

Mai precis, cei nouă performeri la matematică și fizică sunt elevii Liceului Internațional de Informatică București, liceu privat operat de rețeaua turcă de educație ”Lumina”.

„Remarcabil succesul elevilor români la Olimpiada Internaţională de Fizică (IPhO2022)! Avem cea mai bună echipă din Europa şi a doua la nivel mondial! Calde felicitări tuturor! Performanţa lor, la fel ca cea a tinerilor din lotul naţional de matematică, ne arată încă o dată valoarea şcolii româneşti, a dascălilor cu vocaţie şi a elevilor orientaţi spre excelenţă, dar şi nevoia de a orienta resurse pentru a asigura în mod egal acces la educaţie. Reforma educaţiei, a cărei implementare o pregătim la nivelul guvernului, vine să valorifice integrarea acestor minţi strălucite în economia viitorului, bazată pe cunoaştere, cercetare şi inovare”, a afirmat Nicolae Ciucă, potrivit unei postări de luni pe pagina de Facebook a Guvernului.

El a adăugat că „noile legi aflate acum în consultare publică, parte a pachetului România Educată, sunt orientate spre două obiective majore”.

„Pe de o parte, susţin performanţa şi excelenţa şi, în egală măsură, asigură acces la educaţiei fiecărui copil din România, potrivit abilităţilor şi potenţialului fiecăruia. Însă cea mai importantă schimbare pe care o introduce Proiectul de ţară ”România Educată” este să pregătească tinerele generaţii pentru a răspunde transformărilor sociale dinamice şi economiei viitorului. Încurajăm însuşirea competenţelor digitale şi antreprenoriale, spiritul civic, creativitatea şi deprinderea de a învăţa continuu. Sunt elemente absolut necesare pentru ca actuala generaţie de elevi să se integreze în societatea bazată pe cunoaştere a următorilor ani, într-o economie competitivă şi o piaţă a muncii în continuă dinamică”, a completat Ciucă.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

32 comentarii

  1. Na ui si la pr0stu asta ce vorbeste :))))

    • Hoții sa stea la locul lor, sa electrifice peșteri in Afganistan!

    • CONSULTANTA A DAT UN COMUNICAT.

      tovarasul E OCUPAT SA SEMNEZE ANGAJARILE VENITE DE LA nea petricii DIN PARTID.

  2. Vorbește de școală românească dar uita sa specifice că acești elevilor studiază majoritatea la școli private, nu la stat.

  3. Despre ce valoare vorbeste dottore?
    Valoarea impostorilor cu diploma de doctor. Maciuca, vezi ca altii sunt si masoni ma, nu doar doctori :)).

  4. toti acesti performeri vor fi incantati de refromele PLAGIATORULUI CIUCA, si vor ramane sa lucreze in ROMANICA STAT-ESUAT :)))

  5. Perplex am ramas dupa aceasta declaratie. No comment.

    • Si eu, dar nu e ok, trebuie sa comentam.
      Daca el, varzalau plagiator, nulitate promovata doar pentru docilitate si servilism de un distrugator de tara care a adus mafia la guvernare, isi permite sa afirme ca alba e neagra, ca scoala romaneasca merge bine, atunci trebuie si noi sa comentam.
      Si sa protestam si sa dam jos clica asta de hoti si impostori si sa punem in locul lor tineri capabili ca cei care au reusit o performanta incredibila in ciuda actiunilor guvernului mafiot al Romaniei.

  6. Ha! Ha! Ha!

  7. Dacă școala românească e asa de valoroasa atunci de ce mai vrei încă o reforma? Sa o faci proastă?

  8. Aceste tinere vlastare ale societatii vor duce Romania pe cele mai inalte culmi de progres si civilizatie, spune Ciuca. Sau poate vor emigra in tari unde pilosii si cefele late, t(a)mpiteii si am(a)ntele, infr(a)ctorii si borf(a)sii nu sunt mereu in fruntea ministerelor, vezi bombalaul de Ciuca, barbalosul de Daea sau ciumpalacul de Ciolacu.

    • Politicienii încearcă să se agațe de performantele individuale ale sportivilor sau olimpicilor.Dezgustator.
      Este meritul lor, al profesorilor și părinților.
      Punct.Nu este meritul sportului de masa sau al școlii din Romania.Este în pofida acestora.

  9. Acest om…. chiar are si tupeu ! Cum poti spune astfel de miciuni? Care „valoarea şcolii româneşti”? Vo a-ti distrus invatamantul… aici este vorba de niste minti stralucite! Nu de „valoarea” scoli ROMANESTI!

  10. Cât la sută reprezintă acești olimpici, cât la sută analfabeții funcționali ?
    Aici se vede performanța școlii românești ! Și la plagiatorii de țeapa militarului care nu face politică.

  11. Mai intai: vorbeste de educatie unul care si-a plagiat doctoratul in cel mai ordinar mod. Se lupta N judecatori sa il albeasca.

    Doi: Reformele astea care vor sa mareasca performanta sistemului de educatie prevad cam asa:
    1. Notele din invatamantul gimnazial nu mai conteaza in niiun fel. Elevii isi vor baga picioarele total si se vor medita in draci si strict la materiile de examen pentru evaluarea nationala
    2. Tezele nu vor mai exista. Se va lasa sistemul de verificare periodica absolut la liber. Vezi 1: elevii isi vor baga picioarele
    3. Bac-ul va fi unic. Elevii de la real (aia care fac 4-5 ore de matematica saptamanal timp de patru ani) vor da subiecte de matematica pe care ar trebui sa le poata lua si elevii de la filo, care fac matematica 1 ora pe saptamana si numai in primele doua clase de liceu: Vezi 1: elevii isi vor baga picioarele
    4. Liceele mai bune vor sari peste evaluarea nationala. Vor organiza ele propriul concurs de admitere. Rezultat: pile, coruptie din greu la admitere, conflict de interese (profesorii de la acele licee isi vor medita tintit viitori elevi). Marea masa a elevilor nu va mai avea acces la acele licee, din libsa de relatii si de resurse financiare. Vezi 1: elevii isi vor baga picioarele

    Pe scurt, marea reforma a cioclului Campeanu si a sefului sau, intaiul meditator al tarii, Iohannis, e distrugerea completa a sistemului de educatie pre-universitar din Romania.

    Care e de fapt scopul? Scopul e reintoarcerea la anii de aur, cand 96% dintre elevi luau bacul si deveneau studenti, chiar daca ei erau de fapt analfabeti functionali si aveau probleme majore in a aduce doua fractii la acelasi numitor.

  12. pavianul fara mantie nu are suficient bun simt sa se abtina de la a comenta acest subiect 🤢🤮

  13. Tezele din Iulie

    Propuneri de măsuri pentru îmbunătățirea activității politico-ideologice, de educare marxist-leninistă a membrilor de partid, a tuturor oamenilor muncii.

    Îmbunătățirea educației și a acțiunii politice a Partidului; participarea tinerilor la proiecte mari de construcție ca parte a muncii patriotice; o intensificare a educației politico-ideologice în școli și universități, dar și în organizațiile de copii, tineri și studenți.

  14. aceasi scoala scoate si plagiatori ( hoti ) care vremelnic au fost pusi in frunctea statului si dau declaratii hazlii.

  15. O școală cu cei mai mulți analfabeti funcționari,doctoranzi plagiati.La ce folosesc olimpici?oricum nu rămân în țară, cea mai mare parte.

  16. „Reforma educaţiei, a cărei implementare o pregătim la nivelul Guvernului, vine să valorifice integrarea acestor minţi strălucite în economia ” altor ȚĂRI, unde vor scapa de hotia politrucilor din Romania, de voi, politrucii analfabeti si incompetenti care ati dus in 32 de ani „sistemul de educatie la MINIM”, cum spunea acum vreo 2 Luni chiar Miniastrul Educatiei din Romania, dl Sorin Campeanu!!!
    21 Mai 2022: „Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a declarat că s-a ajuns la un „punct de minim” cu calitatea educaţiei din România, aceasta fiind o concluzie tristă trasă atât în urma testării elevilor, cât şi după ce mediul academic a atras atenţia privind calitatea SLABA a absolvenţilor de liceu care intră pe băncile facultăţilor.
    Sorin Cîmpeanu s-a referit, sâmbătă, într-o emisiune la Digi24, la concluziile unui Studiu din care reiese că elevii intră şi ies din şcoală fără să înţeleagă un text.”

    Dle Ciuca, aceste minti stralucite vor fugi cat de repede vor putea de Romania voastra!!!

  17. Dl acesta traieste intr-o realitate paralela. El (ca si multi altii) inca nu intelege ca performantele acelor elevi nu apartin scolii romanesti si nu au fost generate de scoala romaneasca, ci de munca lor individuala si eventual de suportul parintilor si al unui profesor sau doi.
    de fapt, acelasi lucru se intampla si in cam toate domeniile in care romanii mai fac performanta, pe ici pe colo.
    da, inclusiv in inot, unde dl primmaiastru le rupe mainile la campioni ca sa le arate ca are si el bicepsi.
    altceva nu are, oricum.

  18. G4media: „Cei mai mulți dintre olimpicii români medaliați cu aur la matematică și fizică provin de la un liceu privat din București și nu din învățământul de stat
    • 18 Iulie 2022 •
    5 dintre cei 6 componenți ai lotului olimpic de matematică și 4 din cei 5 de la lotul de fizică – ambele echipe clasate pe locuri fruntașe la concursurile de săptămâna trecută – provin din învățământul privat, și NU din cel de stat, potrivit Edupedu.ro.
    Mai precis, cei 9 performeri la matematică și fizică sunt elevii Liceului Internațional de Informatică București, liceu PRIVAT operat de rețeaua turcă de educație ”Lumina”.

    Bravo, Ciuca!!!!

  19. Ce prostie Valoare scolii se vede in media cunoasterii celor care termina nu unor varfuri de exceptie care faceau performanta si daca ar fi facut canto cu un mut Dar din partea cuiva care a plagiat si deci nu da doi bani pe adevarata educatie ci doar pe aparente e de asteptat o astfel de ineptie

  20. Pentru lichelele din guvern, reforma educaţiei va i comp[leta doar dupa legalizarea plagiatului.

  21. Eheee dar daca i ar fi prins domnu maciuca pe tinerii astia in armata cu le ar fi zis: ia sa vedem stiti sa mpingeti un tanc…? Drepti….

  22. Ciuca: 🐂
    Muuuuuuuuuu mmmmmmuuuuuuu
    Eu as adauga si niste UE.
    Mars fgm de plagiator!

  23. Comentariul facut ar trebui semnat ”mos Teaca”, nu prim-ministrul Romaniei! Medaliile respective apartin aproape toate unor elevi scoliti la o scoala particulara, ce functioneaza pe sistem strain! Faptul ca elevii din sistemul public nu reprezinta macar un sfert din elevii premiati arata lipsa de performanta a scolii actuale! Poate doar ministrul Campeanu vede altceva, doar a umflat cu pompa notele la BAC si la Evaluarea Nationala. Ca tot e inflatie!

  24. Ministru al educației grețos, prim-ministru grețos, guvern grețos și președinte grețos…sa vb despre rezultatele olimpicilor la care nu ai niciun merit.
    Doar impostori sau incompetenți -asta e rezultatul școlii românești de masa, performanțele olimpicilor sunt majoritare de la liceul turc din București (da, ati citit bine, liceu turc privat). România educata este a analfetismului funcțional, rezultatelor catastrofale la testele PISA și a abandonului școlar in masa din zonele rurale și defavorizate. In fruntea țării exista o clica de grețoși și de privilegiați puși in funcții de PSDNLUDMR de 30 de ani care nu fac nimic pt educație pt ca le convine, le asigura astfel perpetuare electorală pe viața.

  25. Păcat că pentru tine școala n-a avut valoare.

  26. Pare frumos ca avem olimpici romani dar:
    1. Olimpicii sunt un procent foarte mic din elevi. Este ca si cum ai avea o livada de 10 ha, si ai 3 pomi care fac roade super, iar restul de livada este calamitata. Te poti lauda ca esti bun fermier?
    2. Olimpicii acestia sunt cumva „dopati”. Multi dintre ei sunt scutiti de celelalte materii pentru a invata materia de olimpiada. La liceele private conducerea chiar da ordin ca elevii sa se ocupe exclusiv de olimpiada, iar multi elevi sunt racolati de la alte scoli, nu au fost ai lor de la inceput. Radem de Hagi ca nu stie sa vorbeasca, dar el nu a mai avut timp de carte pentru s-a ocupat cu fotbalul. In aceeasi situatie sunt si acesti olimpici, la alte materii sunt ca Hagi.
    3. Medaliile de la olimpiadele elevilor nu sunt similare cu medaliile de la olimpiadele sportivilor. La fiecare olimiada scolara se dau cam 30 de medalii de aur, 30 de argint si chiar mai multe de bronz. Asa ca poti lua medalie de aur iar locul tau este 30.

  27. Scoala romaneasca privata !

  28. PLAGIATORULE CARE ESTI!!! se vor integra cu siguranta in „economia viitorului” PENTRU ALTII NU PENTRU ROMANIKK VOASTRA!