G4Media.ro

Președintele Poloniei cere instruirea piloților ucraineni pentru a opera avioane de luptă…

Sursa foto: Royal Danish Airforce via Facebook / NATO Allied Air Command

Președintele Poloniei cere instruirea piloților ucraineni pentru a opera avioane de luptă F-16

Antrenarea piloților ucraineni pentru a opera avioane de luptă F-16 este „necesară”, a declarat președintele Poloniei, Andrzej Duda, pentru CNN.

Președintele polonez a spus că el crede că forțele armate ale Ucrainei vor dori să fie „la nivelul standardelor NATO” și, prin urmare, vor dori să folosească avioane de luptă F-16.

„Pregătirea Ucrainei în materie de piloți este importantă și este destul de necesară”, a spus Duda.

Statele Unite lucrează cu piloți ucraineni în SUA pentru a determina cât timp ar fi necesar pentru a-i antrena să piloteze avioane de luptă F-16, au declarat pentru CNN trei surse informate în acest sens. Doi piloți ucraineni se află în prezent la o bază militară din SUA, unde le sunt testate abilitățile în simulatoare de zbor pentru a vedea de cât timp ar avea nevoie pentru a învăța să piloteze diverse avioane militare americane, inclusiv F-16.

Duda se află, de asemenea, în Abu Dhabi, în prima vizită bilaterală a Poloniei din ultimii 13 ani, pentru a-i avertiza pe liderii EAU cu privire la propaganda rusă și pentru a transmite cum arată situația din Ucraina din „perspectiva sa foarte apropiată”.

La mai bine de un an de când Rusia și-a lansat războiul împotriva Ucrainei, politica mai largă a Emiratelor Arabe Unite – ca și în cazul unei mari părți a Orientului Mijlociu – este una de neutralitate. Statele bogate în energie din Golf au beneficiat de creșterea prețurilor adusă de războiul din Ucraina, care a adăugat zeci de miliarde de dolari în visteria lor, în timp ce Rusia continuă să găsească căi de scăpare financiară pe piețele EAU.

„Îi conving să fie foarte sensibili la propaganda rusă”, a declarat Duda despre întâlnirile sale cu liderii emiratezi.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Toti cer… In loc de atâta vorbărie mai bine sa se apuce sa-i instruiască, daca instruirea durează asa de mult.

    • Pentru niste piloti care sunt antrenati pe mig nu poate fi asa de greu sa treaca pe f16. Avioanele sovietice sunt mult mai complicat de pilotat, deoarece au mult mai multe comenzi lasate in grija pilotului. Cel putin asta era principala diferenta in anii 70/80 la avioanele din flota tarom. Cele de fabricatie sovietica aveau o mie de tumblere de verificat pana sa porneasca. Si niciodata nu erai sigur daca un bec de alarma care nu se aprinde e doar ars.
      E ca si cum ai facut scoala de soferi pe dacia1300. Daca ai luat permisul cu aia, in 5′ te descurci cu oricare. E drept, in prima suta de km trebuie sa fii atent la acceleratie