G4Media.ro

Prima inaugurare de autostradă din acest an: România deschide astăzi traficul pe…

Prima inaugurare de autostradă din acest an: România deschide astăzi traficul pe 5 km din Autostrada Transilvania, de la granița cu Ungaria

Cei 5,3 kilometri de autostradă dintre Biharia și Borș, gata încă de la finalul lunii iulie, vor fi inaugurați astăzi, realizându-se astfel conexiunea dintre A3 și autostrada M4 din Ungaria.

Vama Borș 2 va fi al doilea punct de trecere a frontierei pe autostradă. Va avea 10 benzi pe sens, din care 6 pentru autoturisme și autocare și 4 pentru automarfare.

Inaugurarea se va face în prezența ministrului de Externe, Bogdan Aurescu, și a ministrului Transporturilor, Lucian Bode.

Tronsonul Biharia-Borș

Lungime: 5,3 km

Constructor: ASOCIEREA TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK A.S. – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL – EAST WATER DRILLINGS SR

Valoarea contractului: 145,66 milioane de lei

Începere lucrări: 13 aprilie 2019

Finalizare lucrări: 30 iulie 2020

Deocamdată intrarea pe lotul Biharia-Borș se va face din DN 19. În primăvară, însă, aceeași firmă care a realizat cei 5,3 kilometri de șosea rapidă de la granița cu Ungaria va începe lucrările și la lotul alăturat, Biharia-Chiribiș, cu o lungime de 29 de kilometri.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Rusinea romaniei! Rusine guvernanti si bugetari speciali ce sunteti!! Tara in care fiecare e pe cont propriu!
    Tara care nu trebuie sa mai existe, o tara falimentara, aflata in faliment nedeclarat!

  2. Da chiar asa, zici ca inaugureaza autostrada de 250 km. Vai de curu nostru…

  3. 5km, o adevarata rusine. Pana si-n Kazakstan au trenuri de mare viteza … Poate nu autostrazile sunt solutia si n-au fost vreodata. Calea ferata pe perna magnetica, WordWide si nici nu polueaza ca toate TIR-urile pt. ca schimbul de energie se poate face intr-un singur punct(centrala electrica) care poate avea filtre de calitate sau sa nu necesite prea mult stres(hidrocentrale, centrale nucleare).

    • *Dar cum traim intr-o lume primitiva unde consumerismul si ‘individualismul’ triumfa in dauna a tot ce inseamna ECO, lucru ce va fi grav platit de aceste mamifere din care fac si eu parte, sunt almost hopeless.

      Va recomand : https://www.filmsforaction.org/articles/the-top-100-films-for-action/

    • ** La noi sunt prea multi dobitoci care sa poata sa aduca tara la nivelul la care ar trebui sa fie, toti fiind cu fundurile vandute, lobotomizati psihopati dezinteresati, total incapabili in a maximiza resursele Romaniei.

    • @Luciferic:
      Patrunde in profunzimea gandirii tale (cu siguranta esti capabil!) si rasunde-ti la retorica cu o intrebare veritabila: cine fabrica autovehiculele(TIR)? ( la state fac referire)
      Vezi ca ti-ai dat seama!!!

    • transportul de marfuri pe calea feroviera e una, si cea pe auto alta. pot fi simultane, nu vad problema. care e treaba? iar autostrazile nu se fac doar pt tiruri.

    • @problema e ca atunci cand ai bani doar de mere sau de pere trebuie sa stii ce alegi.

      In cazul de fata(va rog sa va interesati) decat sa dai milionul de euro pe un bitum de proasta calitate, care mereu are probleme si la noi se vad din plin, mai bine ar face cai ferate de sec. XXI pe care sa transporte absolut tot ce inseamna marfa si sa termine cu tot ce inseamna TIR. Eventual, si tu daca ai putea circula ca-n China cu 320km/h de la Bucuresti la Sibiu/Constanta/Iasi ai renunta la masina, cu care incalci legea probabil mereu pe autostrada(nimeni nu respecta limita legala de 130km/h) !

    • Bine, costa vreo 33mil $ pe km, daca ai noroc, dar daca toata economia mondiala s-ar focaliza pe asa ceva, in termen mediu ar avea de castigat. La noi se fura cat pt. 1000km anual … Va imaginati unde-i problema … (si vorbesc si de minele de aur care-s vandute la pret de cupru) O jale generala.

    • @Luciferic
      Problema cu logica ta este ca in China inca e plin de camioane si au din ce in ce mai multe masini, cu toate miile lor de km de cale ferata.
      Se va ajunge la aceste eforturi mondiale cand acelea vor fi interesele, niciodata mai devreme

  4. Numai să meargă Bode cu elicopterul, că altfel iar face un accident.. .

  5. Bode stie?! Sau dormea pe cand se facea „marea inagurare”.
    Sunteti de Cartea recordurilor la incompetenta!!!

  6. Fără focuri de artificii și tăiat panglica! Fără Bode! Ori dormea adânc și visa frumos.

  7. Cantitativ pare putin dar, calitativ, e enorm pt. Locuitorii din zona care se pot urca pe o autostrada direct pana in vest. Ibidem cei ce vin din afara.
    Nu prea suferă comparatie cu loturile ce pornesc din mijlocul tarii ca sa te duca cativa km mai incolo, tot in mijlocul tarii.

  8. 5,3!!!!!!!!
    Tot mai frecvent aud acest număr de km de autostradă sau centură sau bucată de centură!!! Or că s-au licitat, or că s-au proiectat, or că s-au contractat, or că s-a dat ordinul de începere a lucrarilor, or că se finalizează, or că se inaugurează deschiderea, dar atât – 5KM!
    Atât putem.