Prima investiție chineză în infrastructura rutieră, descalificată de CNAIR; modernizarea Centurii București pe tronsonul Voluntari-Cățelu a rămas fără constructor
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a reevaluat oferta consorțiului sino-român Sinohydro-Nord Vest Infrastructură și Servicii și a decis, în noiembrie, descalificarea ei, informează Economica.net. Cele două companii câștigaseră în februarie contractul de lărgire pe patru benzi a tronsonului Centurii București dintre DN2 și A2, între Voluntari și Cățelu, tronson cu o lungime de 11,5 kilometri.
Semnarea contractului urma să aibă loc după soluționarea contestațiilor în instanță. Au fost două asemenea contestații, una respinsă de judecători, a doua admisă. Cea admisă a depusă de compania italiană Tirrena Scavi, pew 18 iunie.
La câteva zile după reevaluarea ofertei Sinohydro, și chinezii au depus o contestație împotriva deciziei CNAIR, pe care o acuză că au schimbat regulile în timpul procedurilor de atribuire a contractului astfel că doar trei oferte din cele 12 depuse inițial mai respectă noile condiții impuse.
Compania chineză a încercat să obțină și contractul pentru podul care urma să lege Brăila de Tulcea, însă nu au avut succes, contractul fiind atribuit unui consorțiu italiano-nipon.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
8 comentarii