G4Media.ro

Prima investiție chineză în infrastructura rutieră, descalificată de CNAIR; modernizarea Centurii București…

Prima investiție chineză în infrastructura rutieră, descalificată de CNAIR; modernizarea Centurii București pe tronsonul Voluntari-Cățelu a rămas fără constructor

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a reevaluat oferta consorțiului  sino-român Sinohydro-Nord Vest Infrastructură și Servicii și a decis, în noiembrie, descalificarea ei, informează Economica.net. Cele două companii câștigaseră în februarie contractul de lărgire pe patru benzi a tronsonului Centurii București dintre DN2  și A2, între Voluntari și Cățelu, tronson cu o lungime de 11,5 kilometri.

Semnarea contractului urma să aibă loc după soluționarea contestațiilor în instanță. Au fost două asemenea contestații, una respinsă de judecători, a doua admisă. Cea admisă a depusă de compania italiană Tirrena Scavi, pew 18 iunie.

La câteva zile după reevaluarea ofertei Sinohydro, și chinezii  au depus o contestație împotriva deciziei CNAIR, pe care o acuză că au schimbat regulile în timpul procedurilor de atribuire a contractului astfel că doar trei oferte din cele 12 depuse inițial mai respectă noile condiții impuse.

Compania chineză a încercat să obțină  și contractul pentru podul care urma să lege Brăila de Tulcea, însă nu au avut succes, contractul fiind atribuit unui consorțiu italiano-nipon.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Râd când scriu asta, dar lucrul chinezesc este mai bun ca lucrul românesc (=a sta cu mâinile în cur).

    Oricum, s-a tot văzut ce inginerii au făcut constructorii italieni prin Transilvania cu A1, nu e ca și cum o lucrare chinezeasca poate fi mai proastă. :))

  2. DNA et co ce au facut de cand exista pe aceste minunate plaiuri in ceea ce priveste NECONSTRUCTIA / NEMODERJIZAREA infrastructurii rutiere ?!

    Toti dati vina pe PSD …

    A, da … Au inchis un dosar in care era implicat ex-sotul lui lck care a pus pietris ne conform la baza autostrazii care s-a surpat.

    S-a dus vreun # regresiv sa faca presiune pe cei de la CNAIR / ex CNASR / ex XXXXX ? ! As !

    „Ne-a scris DNA! Confirmă că dosarul „Autostrada Sibiu-Orăștie” există și se lucrează la el. Nimic despre implicarea fostului soț, Eduard Kovesi”

    „Rapoartele întocmite de Cositrans se refereau atât la nerespectarea proiectului, cât și la folosirea materialelor necorespunzătoare de către constructor.”

    „Adică, exact acolo unde autostrada s-a surpat, s-a fisurat, a fost închisă total sau parțial, nu a putut fi folosită, dar a fost plătită de statul român în proporție de peste 90%! ”

    „Doar că, pe la sfârșitul anului 2015, când mai multe declarații au început să ducă și spre Eduard Kovesi, fostul soț al Laurei Codruța Kovesi, ancheta DNA s-a oprit.”

    https://m.evz.ro/kovesi-dosar-coruptie-autostrada.html
    Qv

    • CNADR in loc de … CNASR

    • Nărodul tot nărod rămâne.
      Te-ai băgat în seamă ca să-ți iei banii de postac pesedac?
      Măcar să o fi făcut în cunoștință de cauză. Amesteci lucrurile ca să abați atenția și o faci execrabil de prost.

    • @ nahir

      Spune mi tu care „campiii si dealuri” bat cu ideile expuse anterior.

      Pana scrii tu cu bastonase Iti unesc eu literele D – N – A.

      Toata lumea se plange „n-avem autostrazi”, dar nimeni nu pune degetul pe rana.

      Cate studii de fezabilitate s-au facut ? Ce sume s-au platit pentru ele ? Cine le-a platit ? De ce s-au facut „n” studii pt acelasi tronson ?

      Cine a angajat la CNADR pile si cunostinte (care n-au nici o treaba cu ingineria) nu a facut abuz de serviciu !?

      Sova-omul Carioca – se lauda ca o sa desecretizeze contractul BECHTEL. Unde e contractul ? A disparut ! Din minister ! Unde era tinut ? La gazeta de perete ? Unde e hotul ?

      Basexu a modernizat drumul Bucuresti – Bacau in anii 1998 – 1999 (parca) chit ca e 1,5 benzi pe sens.

      Regii asfaltului ROMANI au fost scosi din circuit. Nelu Iordache e ultimul pe lista, cu voia dumneavoastra, dar nu-i bai, ca acu face skanderberg cu ambasadoarea Hollandei.

      De ce nu avem autostrazi ? Pt ca DNA nu ancheteaza firmele straine .

      PS

      In ianuarie (la mitingul contra OUG 13) un tip a venit cu o pancarta pe care scria ” DNA pentru unii e MAMA, iar pentru ALTII e CIUMA”.

      Imediat a fost EJECTAT din piata de „organizatori”

      De ce ?

      Pentru ca spunea ADEVARUL !

    • Am scris intentionat

      „E 1,5 benzi pe sens” caci se poarta dezacordurile.

    • In schimb la „campiii” sa cititi „CAMPII”

      Tb sa merg la oculist

  3. Eu propun sa nu mai vorbim despre DNA pentru ca ne-am lamurit cu ea.