G4Media.ro

Primăria Botoşani ia în calcul să renunțe la proiectul european pentru cumpărarea…

Sursa foto: Facebook Cosmin Andrei

Primăria Botoşani ia în calcul să renunțe la proiectul european pentru cumpărarea de tramvaie noi și refacerea liniilor pentru că nu are bani pentru cofinanțare

Primăria municipiului Botoşani ar putea renunţa la un proiect european în valoare de 180 de milioane de lei, din cauza cofinanţării foarte mari care trebuie asigurată de la bugetul local, a declarat marţi primarul Cosmin Andrei, citat de Agerpres.

Primarul susține că ia în calcul varianta de a nu mai implementa proiectul privind modernizarea căii de rulare a tramvaielor şi achiziţia de tramvaie noi, în condiţiile în care suma care trebuie finanţată din bugetul propriu se ridică la 60 de milioane de lei.

„Există riscul să primim o ofertă financiară mult prea mare şi să luăm decizia să renunţăm la acest contract, dar acest lucru îl voi comunica la sfârşitul lunii, atunci când se încheie procedura. Valoarea cofinanţării este fabuloasă. Discutăm de 60 de milioane de lei la o finanţare europeană de 180 de milioane de lei, iar voinţa botoşănenilor este de a avea un transport public în comun cu alte mijloace în afară celor pe care le-am avut până acum şi pentru care am primit finanţare europeană, adică transportul cu tramvaiul”, a declarat primarul Cosmin Andrei, citat de Agerpres.

El susţine că procedura de achiziţie publică în urma căreia ar urma să fie desemnată firma care să execute lucrările de reabilitare a căii de rulare este în desfăşurare, două companii de construcţii fiind interesate să încheie un astfel de contract. (Sursa foto: Facebook / Cosmin Andrei)

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

21 comentarii

  1. acolo la Botshani ar putea sa faca si ceva traditional cu carute, ca tot nu au autostrada.
    pentru cofinanţare sa-l invoce pe anghel saligny si sa traga apa si canalizare prin sate.
    sa lase transportul de lux in orash

  2. SA PROCEDEZE CA olga peremista. CARE A FACUT CREDIT LA BANCI PESTE 10 MILIOANE (CU DOBINZI PESTE 20) DE EURO SA-SI RENOVEZE primaria.
    NICI NU AU INCEPUT BINE LUCRARILE CA A SI CRESCUT COSTURILE CU INCA 4 MILIOANE DE EURO.

  3. Tragic, dar adevarat…si cand te gandesti ca unii se opun PNDL..,asta ar trebui sa faca guvernul, un program care sa acopere lipsa cofinantarii pentru UAT-urile sarace….USR, se aude?….daca PNDL gandit de zombie, la misto, sa abureasca votantiu la congres….e util, dar nu arata bine draftul de OUG, seamana cu alea ale lui Dragnea, ….sa vina USR cu un program national de incurajare a atragerii dw fonduri UE, eventual sa miste Ghinea niste bani din Asistenta Tehnica de la Mipe…aia se duc, exclusiv pe sporuri la salariu si formare…,bai nene, aia au in fisa postului atributia gestionarii fondurilor….eu ii mai si premiez?….banii din Asistenta tehnica trebuie directionati la pregatirea proiectelor, la aia amarati, care nu pot plati consultanta la mafia fondurilor UE….dar astia, politicienii o tin pe vrajeli, sunt habarnisti, ii doare in cur de tara…daca mananca gura lor cascavalul, restul suntem fraierii de serviciu

  4. Primăriile sunt la pământ, dovadă ca în Sectorul 3 s-a oprit iluminatul public pe străduțele laterale și alei!

    • Lasa ca avem lumina de la casele de pariuri recent deschise. Stii ce firme luminoase au? Ii si vezi pe cei 7-8 haiduci permanent postati in fata lor. Nu ca zic ca in 2 luni s-au inchis un aprozar si o cofetarie ca sa faca alte case de pariuri. Hai noroc, Negoita!

  5. Nu sunt bani… Posibil să nu fie.
    Dar pentru salarii babane date bugetărimii sunt? SUNT.
    PENTRU INUTILI CA MILIȚIENII LOCALI SUNT? Sunt!
    Pentru prime, sporuri, norme de hrană și alte minunății fac pariu că sunt bani!

    • Pentru alea sunt! Pentru cheltuieli de personal nesimțite și pentru bunuri și servicii! Se termină când ajung la investitii😅

  6. Nici pentru reabilitarea a350 metri (Apele Romane sens giratoriu Bucovina cu N Iorga) nu șanț fonduri?

  7. Foarte bine, bagati autobuze, mariti traseele.
    Si asa traficul este infernal.

  8. Ce sa ceri de la PZDist care a lucrat toata viata da stat , votat de toti pensionarii „ca ne mai da si noua ceva …”
    Sa ne spuna dom primar salariul mediu al unui politist local din BT.

  9. Daca fondul de salarii era putin mai mic,erau bani si pt cofinantare.
    Nu putem fi si cu salarii mari si cu bani pt cofinantari.Ne da UE ceva,dar trebuie sa venim si noi cu aportul nostru.
    Dar e mai simplu asa.Nu facem mai nimic,mergem la serviciu si ne bem cafeluta 😀!

  10. Locuiesc pe Calea Națională in Botoșani și pot spune că tramvaiele sunt extrem de gălăgioase, se defectează f des și sunt o sursă de blocaj în trafic. Acum ,cu aceste autobuze electrice care înlocuiesc temporar tramvaiele am și eu liniște în apartament . Dacă mi s-ar cere părerea aș renunța fără să clipesc la tramvai și aș fi de acord cu autobuzele electrice.

    • Nu stiu daca ati ajuns vreodata sa vedeți cum ar trebui sa meargă cu adevărat tramvaiele, dar va garantez ca în marile orașe nu se defectează decât foarte rar și în marea lor majoritate(adica cele noi) sunt mai silențioase decât mașinile.Lumea ar trebui sa caute variante nepoluante de transport, iar tramvaiele sunt unele.

  11. La un dement ca tine navem la ce ne astepta decat ca mananci multa Shaorma….

  12. Scoateți calea de rulare, așa zise linii de tramvai, ne omoară mașinile, cauciucurile. Lăsați actualele autobuze. În concluzie, ce ne trebuie nouă botoșănenilor tramvaie? Cine circulă cu transportul local în afară de pensionari? Nimeni.