Primăria Craiova plătește 29.690 de euro să promoveze orașul pe site-ul European Best Destinations / Orașul a fost în 2022 pe locul I în topul „Celor mai bune destinații de Paște din Europa“
Municipiul Craiova va plăti o nouă taxă – 29.690 de euro- către European Best Destinations, pentru ca orașul să fie inclus în clasamentele internaționale ale site-ului cu același nume. Suma va acoperi promovarea turistică a Craiovei pe o durată de un an, anunță Gazeta de Sud.
În ultimii ani, primăria Craiova a tot plătit acestei organizații ca orașul să fie promovat ca destinație turistică. Reprezentanții administrației locale spun că, orașul Craiova a beneficiat de un plan complex de promovare turistică la nivel internațional din partea organizației European Best Destinations.
Ca să se claseze, în 2021, pe locul șase ca destinație europeană care organizează târguri de Crăciun pentru promovarea, primăria a plătit 25.000 de euro. În anul 2022, Craiova s-a mai ales cu un „trofeu“ – locul I în topul „Celor mai bune destinații de Paște din Europa“, însă nu prin vot, ci pe baza unei selecții de fotografii.
European Best Destinations propune Primăriei Craiova promovarea orașului, a celor mai importante evenimente și a obiectivelor sale cultural-turistice, pentru o perioadă de un an de zile, la nivel internațional, totul contra cost.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
2 comentarii