G4Media.ro

Primăria Craiova plătește 29.690 de euro să promoveze orașul pe site-ul European…

Sursa foto: Facebook

Primăria Craiova plătește 29.690 de euro să promoveze orașul pe site-ul European Best Destinations / Orașul a fost în 2022 pe locul I în topul „Celor mai bune destinații de Paște din Europa“

Municipiul Craiova va plăti o nouă taxă – 29.690 de euro- către European Best Destinations, pentru ca orașul să fie inclus în clasamentele internaționale ale site-ului cu același nume. Suma va acoperi promovarea turistică a Craiovei pe o durată de un an, anunță Gazeta de Sud.

În ultimii ani, primăria Craiova a tot plătit acestei organizații ca orașul să fie promovat ca destinație turistică. Reprezentanții administrației locale spun că, orașul Craiova a beneficiat de un plan complex de promovare turistică la nivel internațional din partea organizației European Best Destinations.

Ca să se claseze, în 2021, pe locul șase ca destinație europeană care organizează târguri de Crăciun pentru promovarea, primăria a plătit 25.000 de euro. În anul 2022, Craiova s-a mai ales cu un „trofeu“ – locul I în topul „Celor mai bune destinații de Paște din Europa“, însă nu prin vot, ci pe baza unei selecții de fotografii.

European Best Destinations propune Primăriei Craiova promovarea orașului, a celor mai importante evenimente și a obiectivelor sale cultural-turistice, pentru o perioadă de un an de zile, la nivel internațional, totul contra cost.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Da, minunat, ultima data cand am trecut prin Craiova, aplicatia a anuntat 4 accidente, pe langa 3 dintre zonele unde au fost am si trecut. Deci clar nu te poti plictisi. Mult succes!