Primăria Sectorului 5 își suspendă activitatea cu publicul până pe 7 decembrie, ca urmare a apariției unor noi cazuri de infectare cu Covid/ Cununiile civile programate în această perioadă vor fi oficiate, dar într-un cadru restrâns, de cel mult 6 persoane
Primăria Sectorului 5 își suspendă activitatea cu publicul începând de miercuri, 25 noiembrie, până pe 7 decembrie (inclusiv), din cauza apariției unor noi cazuri de infectare cu Covid în rândul angajaților, iar şedinţa de consiliu din data de 26 noiembrie se va amâna pentru 2 decembrie, secretarul general al Primăriei şi unii directori fiind confirmaţi cu noul coronavirus, anunță instituția printr-un comunicat de presă.
Singurele activități deschise vor fi cele ale Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor pentru eliberarea certificatelor de naştere sau deces, cu respectarea strică a normelor sanitare în vigoare, precizează Primăria Sectorului 5.
„Menţionăm că se vor oficia şi cununiile civile programate în această perioadă, dar într-un cadru mult mai restrâns (cel mult 6 persoane). Starea Civilă din cadrul Primăriei Sectorului 5 are o intrare separată de restul clădirii”, se mai arată în comunicat.
Toate spaţiile din clădirea Primăriei urmează să fie dezinfectate de o firmă specializată. Personalul care a intrat în contact direct cu angajaţii infectaţi a fost testat şi va rămâne acasă până la primirea rezultatului. „Dacă acesta va fi negativ, angajaţii vor reveni la locul de muncă”, precizează Primăria.
sursa foto: Pexels
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
4 comentarii