G4Media.ro

Primul transport de cereale din Ucraina de după invazia rusească, refuzat de…

Sursa Foto: www.ukrainianworldcongress.org

Primul transport de cereale din Ucraina de după invazia rusească, refuzat de cumpărătorul libanez, care a invocat o întârziere de peste cinci luni

„Razoni”, prima navă care a plecat din Ucraina în baza unui acord intermediat de ONU, caută un alt port pentru a-și descărca încărcătura de cereale, deoarece cumpărătorul inițial, libanez, a refuzat livrarea, invocând o întârziere de peste cinci luni, a anunţat luni ambasada Ucrainei din Liban, transmite Reuters.

„Conform informațiilor furnizate de expeditorul cerealelor ucrainene de la bordul navei „Razoni”, cumpărătorul din Liban a refuzat să accepte marfa din cauza întârzierilor în termenele de livrare”, a transmis ambasada într-o postare pe Facebook. „Așadar, expeditorul caută acum un alt destinatar pentru a-și descărca încărcătura fie în Liban/Tripoli, fie în orice altă țară/port”.

„Razoni” a plecat săptămâna trecută din Odesa transportând 26.527 de tone de porumb. Nava urma să sosească duminică în Liban, dar și-a schimbat destinația spre portul Mersin din Turcia și este în prezent ancorată în largul coastei de sud a Turciei, potrivit datelor de urmărire a navelor Refinitiv. ONU și Turcia au intermediat acordul luna trecută, după ce au avertizat că oprirea transporturilor de cereale ucrainene cauzată de invazia Rusiei în Ucraina ar putea duce la lipsuri grave de alimente și chiar la foamete în anumite părți ale lumii. Până acum, aproximativ 243.000 de tone de porumb au fost exportate din Ucraina pe șapte nave, de la 1 august, conform datelor furnizate Reuters de Ministerul Apărării din Turcia.

Sursa: Reuters/ Rador

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

20 comentarii

  1. Unde e foametea?

  2. Libanezul Pacala, dar Pacala iese bine pana la sfârșit de poveste, la ei….
    Ăștia merita sa le vinzi la preț dublu când o sa le ardă buza. Acum sa ai silozuri.

  3. După ce vor descoperi ca tarile sărace ii refuza sub diverse pretexte vor arunca porumbul în mare. Slavă!

    • @ anonim – Asta in visele tale umede… Iti dai seama postacule ca, daca tarile in care ONU clameaza foametea refuza importurile, lucrurile vor sta total diferit in lume…

    • Fa de unde știi tu ca vor fi refuzați ? Ai impresia ca pleacă vapoarele pe msre pline cu griu aiurea., fără un contract ceva? Pe cine încerci sa prostești Slava.

  4. Si Vanzatorul nu s-a asigurat inainte de incarcare …transport etc ca Libanezul mai doreste marfa ???? WTF ???

  5. Nicio problema, alte doua nave au ajuns deja la destinatie in Anglia si Irlanda. Nu vor muri africanii de foame.

  6. fara caterinca…hei israel, cumpara tot si asteapta toti bizonii iubitori de pace pana le chioraie matele…👍👍👍👍👍

  7. Sa ii taie de pe lista sa le vanda prietenii rusi…

  8. Importanta granelor ucrainene a fost mult exagerata? Nu cred.

  9. pai nu mureau de foame? acum refuza mancarea pe motiv ca a venit prea tarziu?

  10. Liban cu ruZZia pe felie….astia merita lasati sa moara de foame apoi 🙂

  11. Nu ucrainienii au fost vinovați pentru intârzierea livrării!
    Pentru acest refuz ar trebui să nu li se mai trimită libanezilor nimic.

  12. Mare problema, parca nu se gasesc alti cumparatori :)))) sa moara de foame.

  13. Murim de foame conform contract.

  14. Păi nu e de furat. Dacă era furat de ruși îl acceptau. Era mai ieftin. Așa ucrainenii au muncit pt el, deci cer un preț just. Asta nu le convine libienilor. Dați-i dracu’ , lăsați-i să moară de foame.

  15. Curios ca e a tshpea stire cu grane, ba refuzate, transportate, furate…ba crizate.
    Intai India trimite in Turcia, aia refuza dar u cumparat nemtii. Asta, in aprilie. Dupa aia, ca (fara virgula) criza alimentara. Apoi Rusia exporta cereale ucrainiene, nava arestata si ii ea drumul fiindca cumparatorul avea factura. Libanezi si sirieni, bineinteles.
    Mafia cerealelor e majoritar araba. Si la trading dar si pe distributie legume fructe.
    La cat lobby se face prin presa, s-a facturat serios anul asta.
    Comparand cu fluctuatiile de pe bursele de.comodities…. o si meritat.