Problemă cu aplicațiile și cardurile Băncii Transilvania. Toate sistemele băncii, inoperabile pentru clienți
Mai mulți cititori și reporteri G4Media au avut probleme vineri după-amiază cu cardurile emise de Banca Transilvania, dar și cu aplicațiile informatice ale băncii.
Operațiunile pentru clienții băncii au fost imposibil de realizat timp de zeci de minute, iar reprezentanții băncii nu au putut fi contactați.
În jurul orei 19.00, reprezentanții băncii au postat pe Facebook un mesaj lapidar, în care anunțau că ”toate aplicațiile funcționează normal. Mulțumim pentru înțelegere”. Ceva mai devreme, banca recunoscuse într-o postare pe Facebook doar problemele cu aplicațiile de mobile banking – BT Pay, Neo și BT24.
Zeci de utilizatori ai serviciilor băncii au reclamat pe pagina de Facebook oficială că problemele persistă atât la plățile cu cardurile, retragerile de la ATM-uri, cât și la aplicațiile mobile. Vezi aici toate plângerile
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2025 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
4 comentarii