G4Media.ro

Producătorii auto anunță reluarea producției în Europa. Cine sunt aceștia?

Producătorii auto anunță reluarea producției în Europa. Cine sunt aceștia?

Producția de automobile este printre cele mai afectate industrii de această pandemie. Peste un milion de locuri de muncă generate în mod direct de această industrie, doar în Europa, au fost afectate de închiderea uzinelor de mașini și a fabricilor de componente.

În cursul acestei săptămâni mai mulți producători auto cu operațiuni în Europa au anunțat că vor relua în curând producția.

Daimler, compania-mamă a Mercedes-Benz a anunțat reluarea producției la uzinele din Hamburg, Berlin și Untertuerkheim, precum și cele din Franța și Ungaria. Angajații vor lucra în prima fază întru-un singur schimb. Uzinele din Sindelfingen și Bremen își vor relua activitatea în parametri normali.

Toyota a anunțat că va relua treptat producția la uzinele din Franța și Polonia începând cu 22 aprilie. Restul uzinelor din Europa vor rămâne închise.

Uzina Dacia de la Mioveni își va relua treptat activitatea începând cu 21 aprilie, iar din 4 mai își va relua activitatea complet. Și uzina Ford de la Craiova își va relua activitatea tot din 4 mai. Cele două unițăți de producție însumează peste 20.000 de angajați.

Volkswagen va relua treptat producția la uzinele din Zwickau și Bratislava din 20 aprilie, iar din 27 aprilie și uzinele din Germania, Portugalia, Spania, Rusia vor relua producția.

BMW va relua pe 4 mai producția la uzinele din Munchen, Dingolfing, Regensburg şi Leipzig.

Hyundai a reînceput producția din data de 15 aprilie producția la uzina din Cehia.

Uzinele Fiat din Polonia, Turcia și Serbia își vor relua activitatea din 20 aprilie, iar în Italia producția va începe din 4 mai.

Este de așteptat ca în următoarea perioadă mulți dintre furnizorii de componente să reia producția.

Un alt lucru de menționat este faptul că toți producătorii au luat diverse măsuri pentru prevenirea răspândirii coronavirusului în interiorul fabricilor.

 

Sursa foto: pexels.com

 

 

 

 

 

 

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Comentariu: occidentalii sunt ipocriti. INCA dinainte sa apara COVID-19 in Europa, la sfarsitul lunii noiembrie 2019, prognozele de vanzari pentru 2020 aratau CATASTROFAl, o contractie de 7-15 % intr-un scenario OPTIMIST (pesimist 30 (da! treizeci) %. Prin urmare, pandemia a aparut ca o solutie salvatoare, NEIMPUTABILA capitalistilor. De ce vor scadea vanzarile? Pai sa ne uitam un pic la preturi si o sa intelegem…

    • Corect, industria auto este îmbătrînită, condusă de manageri arhaici și obișnuită că lumea să cumpere. Tinerii nu mai dau doi bani pe mașini, doar la sate se mai consideră mașina o realizare și până nu apar produse mai moderne, ieftine , ecologice și până nu oprim accidentele, nici nu mai vorbim de revenirea industriei auto…

  2. E bine sa inceapa!
    Dar, pentru CINE vor produce?!
    Ca CERERE nu prea exista!

    In Martie 2020 si in primele 3 Luni din 2020, Vanzarile la masini noi au SCAZUT dramatic:
    17 Martie 2020, Bursa.ro: „Vânzările de autoturisme Dacia în Europa (UE plus Marea Britanie şi ţările EFTA) au înregistrat în MARTIE un declin de 62,1%, iar cota de piaţă a producătorului de automobile s-a redus la 2,6%, de la 3,3% în perioada similară din 2019, conform statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) publicate vineri.

    Grupurile franceze Renault şi PSA Peugeot Citroen au raportat în MARTIE scăderi ale vânzărilor de 63,7% şi, respectiv, 66,9%, în timp ce grupurile germane Volkswagen şi Daimler au înregistrat un declin de 43,6% şi, respectiv 40,6%. Livrările Ford au scăzut luna trecută cu 60,9%.

    Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa au scăzut în primele 3 Luni din acest an cu 42,6%, fiind livrate 83.286 vehicule, faţă de 145.221 unităţi în perioada similară din 2019.
    Grupurile franceze Renault şi PSA Peugeot Citroen au raportat în perioada ianuarie – martie 2020 scăderi ale vânzărilor de 36,1% şi, respectiv, 34,3%, în timp ce grupurile germane Volkswagen şi Daimler au înregistrat un declin de 19,4% şi, respectiv 22,9%. Livrările Ford au scăzut cu 37,4%.

    In vremea asta de Pandemie, ma indoiesc eu ca oamenilor le va veni asa repede cheful de cumparaturi, ca inainte de criza, cand zilnic era Blake Friday, cum spunea un expert, va trece multa vreme pana ce TEAMA si NESIGURANTA vor lasa oamenii sa mearga la cumparaturi, sa arunce cu banii, ca inainte de CORONAVIRUS…
    In 2008-2009-2020, in timpul crizei financiare, la fel a fost: Industria auto a inchis prima, dupa semnalul pietei imobiliare(au scazut imediat Vanzarile de masinI!), iar de reluat vanzarile a fost invers: Ultima si-a revenit, pentru ca oamenii au devenit mai reticenti la Cheltuieli..
    Produsele de prima necesitate, activitatille de prima necesitate isi vor reveni mai intai, cumpararea unei masini NOI nu prea e de prima necesitate, cred!!

  3. Bravo !!! Good news !!!