Producătorii de prezervative se plâng că le-au scăzut vânzările cu până la 40% din cauza Covid / A apărut distanțarea și s-au închis restaurantele, hotelurile și casele de toleranță
Coexistența forțată între zidurile casei nu a aprins industria prezervativelor, ci dimpotrivă a prăbușit-o, se plâng producătorii de prezervative, care se aștepta la începutul pandemiei de Covid la creșteri substanțiale, relatează La Repubblica.
În ciuda faptului că familiile au trăit împreună mai mult timp, distanțarea socială, cea care a demolat întâlnirile ocazionale a dus la prăbușirea vânzărilor, susține Goh Miah Kiat, CEO-ul Karex, compania malaeziană care produce unul din cinci prezervative aflate în vânzare în întreaga lume.
El susține că doar această companie că a suferit, în ultimii doi ani, până la 40% din vânzări. Cauza identificată de industrie: obloanele coborâte ale hotelurilor și motelurilor, care – mai ales în țările mai puțin dezvoltate – oferă intimitate cuplurilor care fug de casele lor supraaglomerate. În plus, industria sexului plătit aproape că s-a închis în această perioadă.
Așteptări deșarte
La începutul pandemiei, când estul lumii s-a oprit, însăși Karex a avertizat că întreaga lume este în pericol să rămână fără contraceptive. A fost o predicție riscantă. În vara lui 2020, Durex a susținut la rândul său că va urma un salt al vânzărilor, din cauza slăbirii normelor de distanțare care au redus „oportunitățile de contact intim”.
Cu toate acestea predicțiile libertine s-au dovedit a fi complet greșite. De exemplu în Italia, un raport al tendințelor și al consumului, spune că sexul a alunecat la capătul priorităților post-pandemie: 64% pun ca prioritate grija de sine, 63% munca și doar 24% își caută un partener. Și atunci nu este o coincidență că vânzările de prezervative în comerțul cu amănuntul la scară largă din Italia au fost cu 10% sub nivelul pre-pandemie în 2021.
Piața globală a prezervativelor nu mergea bine nici înainte de pandemie. Potrivit Iri Research, aceasta venea pe o serie a scăderilor vânzărilor cu 2,4% și 3,4% în 2017 și 2018, înainte de a reveni (+1,2%) în 2019 și apoi a se prăbuși în 2020 (-4,4%). Există mulți factori în spatele încetinirii: de la maturitatea amânată a noilor generații, la alternative de contracepție, până la rețelele de socializare care distrag atenția celor mai tineri.
Sursa foto: Pixabay
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
11 comentarii