G4Media.ro

Producătorii japonezi de scutece se uită spre piaţa pentru adulţi pentru venituri,…

Sursa foto: Pexels / RDNE Stock project

Producătorii japonezi de scutece se uită spre piaţa pentru adulţi pentru venituri, pe fondul scăderii natalităţii / ”Partea din jurul picioarelor se mulează foarte strâns. Atunci când îi pui pe tine, poţi să îi utilizezi fără grijă”

Un robot de la o fabrică japoneză preia de pe bandă un grup de articole textile în formă pătrată, care urmează să fie ambalate în plastic înainte de a fi livrate, transmite Agerpres, care citează Reuters.

Articolele respective sunt scutece pentru adulţi care ies de pe o linie automatizată de producţie, cu o lungime de 80 de metri, la o fabrică operată de firma Daio Paper în regiunea Fujinomiya, în apropiere de Muntele Fuji.

Supraveghetorul Naoto Sugaya spune că producţia a crescut în acest an, pe măsură ce demonstrează caracteristicile produsului. „Partea din jurul picioarelor se mulează foarte strâns. Atunci când îi pui pe tine, poţi să îi utilizezi fără grijă”, spune Naoto Sugaya.

Pe măsură ce populaţia Japoniei îmbătrâneşte, compania Daio Paper a decis să aloce mai multe resurse pentru noua piaţă care este în creştere. Compania a dezvăluit că veniturile sale de pe urma vânzării de scutece pentru adulţi sunt duble faţă de cele pentru bebeluşi.

În condiţiile în care naşterile au coborât anul trecut la un minim istoric, populaţia Japoniei ar urma să scadă cu aproape 30%, până la 87 de milioane în 2070, şi estimările arată că patru din zece persoane are o vârstă de peste 65 de ani.

Aceste cifre încurajează şi alte companii să se reorienteze.

Un alt producător de scutece, Oji Holdings, a intrat în atenţia presei la începutul anului după ce a anunţat că va înceta să mai producă scutece pentru bebeluşi şi în schimb se va concentra pe scutecele pentru adulţi.

Pe lângă mărime, scutecele pentru adulţi au câteva diferenţe faţă de cele pentru bebeluşi, în condiţiile în care clienţii au mai mult discernământ şi se bazează pe scutece într-o gamă mai variată de situaţii, spune directorul de marketing de la Daio Paper, Kenji Nakata. Potrivit acestuia, rezultatele sondajelor au arătat că potenţialii cumpărători au găsit utile produsele companiei.

„Wow au spus aceştia. Dacă sunt aşa i-aş cumpăra, nu ar fi ceva jenant de adus acasă. Dacă aş purta aceste scutece aş putea să îmi urmez hobby-urile”, spune Kenji Nakata.

Firma Daio Paper nu are planuri referitoare la încetarea producţiei de scutece pentru bebeluşi, precizează Nakata, însă viitorul afacerilor este clar. „Ne putem aştepta ca piaţa scutecelor pentru adulţi să continue să crească şi deci alocăm resursele companiei spre acea piaţă în vederea extinderii acestor produse”, spune Kenji Nakata.

Firma de cercetare de piaţă Fuji Keizai estimează că în perioada 2022-2027, piaţa japoneză a scutecelor pentru adulţi ar urma să crească cu 16%, până la 98,9 miliarde yeni (612 milioane de dolari), în timp ce piaţa de scutece pentru bebeluşi ar urma să se contracte cu 8% până la 84,6 miliarde yeni.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează