G4Media.ro

Producătorul turc explică motivul pentru care tramvaiele Bozankaya s-au blocat pe șine,…

Sursa: opinia timisoarei

Producătorul turc explică motivul pentru care tramvaiele Bozankaya s-au blocat pe șine, în Timișoara: Infrastructura orașului e de vină

Tramvaiele Bozankaya, care s-au blocat pe șine, la Timișoara, nu sunt defecte, transmit reprezentanții companiei producătoare din Turcia. Problema o reprezintă infrastructura orașului, care ar trebui adaptată la noua tehnologie a vehiculelor, informează Agenția de presă Rador.

Reprezentanții companiei din Turcia, care a produs tramvaiele, vin cu mai multe clarificări după incidentele petrecute sâmbătă și luni la Timișoara, când două garnituri au rămas blocate pe șine. Cu privire la incidentul de sâmbătă, cei de la Bozankaya spun că blocarea vehiculului pe șine nu a avut la bază erori sau defecțiuni ale acestuia. Pur și simplu, susțin ei, este o problemă de interferență a tehnologiei de ultimă oră a tramvaielor cu infrastructura veche a orașului.

Cu privire la blocajul de la Gara de Nord, tramvaiul s-ar fi oprit din cauză că pe linie era un obiect străin. La rândul lui viceprimarul Ruben Lascau a explicat și el care ar fi cauza incidentelor. Viceprimarul spune că fluctuațiile de tensiune care sunt în rețea sunt vinovate de oprirea tramvaielor pe traseu.

“E o fluctuație de tensiune în momentul în care troleibuzele se întâlnesc cu tramvaiele pe linie. E o problemă care se întâmplă des în cazul tramvaielor și tramvaiele Armonia au aceeași problemă, doar că în cazul ăsta soluțiile pe care colegii mei au găsit-o ca să poată să rezolve problema și aceste fluctuații de tensiune care sunt în rețea să nu afecteze tramvaiul. Tramvaiul Bozankaya în mod evident are un senzor în electronică care practic devine loc mai problematic. Noi este un dialog cu cei de la Bozankaya. Ei au o echipă în Timișoara care lucrează pe soluția asta și vor mai trimite câțiva ingineri în Timișoara și așteptăm într-un termen cât mai scurt să rezolve această problemă care nu este una mare dar este una extrem de supărătoare. Sper ca săptămâna asta această problemă să fie rezolvată de către turcii de la Bozankaya”, spune Ruben Lațcău.

Sursa foto: Opinia Timisoarei

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. Cam agramat vicele, cu grave probleme de exprimare…

  2. sunt facute si tramvaiele tot de ginerele lui Erdogan?

  3. Adica au cumparat un “computer”,dar nu stiu alfebetul si nici nu prea au curent!Mai e Timisoara “fruncea” sau neamtul lor e de origine daca?

    • Să te văd cum îl tratezi pe următorul primar al Timișoarei. Cât a fost Robu, n-am auzit nicio critică, fiindcă ești din gașca lui.

  4. Timișoara are probleme nerezolvate de Robu. Nici n-a mai plătit factura la Colterm din 2014, curvă de partid mincinoasă ce ești.

  5. Iarăși Timișoara? De ce toate nenorocirile din Romania se întâmplă în orașe conduse de primari USeRiști? De ce!!!

    • Pentru ca in orasele conduse de PSD-isti nu se cumpara tramvaie noi poate? In Constanta au avut grija sa scoata si toate liniile de tramvai, nu cumva sa mai aibe cineva vreodata posibilitatea sa bage transport public curat in oras.

    • Nicusor Dan a aflat abia dupa ce a venit primul tramvai ca 36 e mai mare decat 28. Adica un tramvai de 36 m nu incapae intr-o statie de 28! Olimpic la matematica! USR – distruge Romania! Sariti oameni buni ca ramanem fara orase!!!!

    • Nu fusese aceeasi problema si cu latimea vagoanelor de la metrou acum cativa ani? Nici alea parca nu intrau in statie pt cativa cm. Nu mai tin minte. Statiile se mai pot modifica.

    • Cand ardeau autobuele turcesti din orasul condus de PSD, trotskinetistii se dadeau cu curul de pamant si se vaitau de cat de prost e administrat orasul. Acum cand ard tramvaiele turcesti din orsul condusa de USR, trotskinetisii ne spun ca lucrurile astea se intampla pentru ca ” in orasele conduse de PSD-isti nu se cumpara tramvaie noi”. USR e PSD dar cu albastru.

    • Hai toți pe USR (chit ca Dicusor Nan e liberal acum), asta e pericolul pentru salariul trolilor.

  6. Tramvaie produse in Romania nu există? De ce ? Troleibuze , vagoane de metrou, ambulanțe, autobuze, trenuri românești nu există? Sau politicienii nu vor să cumpere produse autohtone? Câte tone de grâu se exportă pentru a cumpăra un tramvai? Am ajuns mult mai slabi decât înainte de 1989? Din cauza politicienilor fără viziune , fără capacitate și plini de nepăsare? O țară fără industria producătoare de autovehicule este vulnerabilă…. Cui ii mai pasă dintre foștii și actualii lideri ?

  7. Fluctiatie de curent…inteleg, dar de ce nu a continuat pe baterii, ca na…autonomie 60 de km. De aia nu am luat de la Arad ca alea nu aveau aceasta autonomie record

    Niste hoti…