G4Media.ro

„Produs în Valea Nirajului” – un nou brand pentru producătorii din 12…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

„Produs în Valea Nirajului” – un nou brand pentru producătorii din 12 comune din județul Mureș de alimente, dar și cosmetice, siropuri, băuturi alcoolice și artizanat

„Produs în Valea Nirajului” este numele unui nou brand care se lansează în judeţul Mureş, un proiect finanțat din fonduri europene, transmite Agenția de presă Rador, care citează Radio Târgu Mureș.

Acesta va fi aplicat pe mai multe categorii de produse tradiţionale specifice Văii Nirajului, care provin de la producători din zonă. Ideea de a crea o nouă marcă de produse care se vor comercializa sub aceeaşi identitate vizuală aparţine unor producători locali, dar şi autorităţilor din 13 UAT+ri de pe Valea Nirajului.

Asociaţia Microregiunea Valea Nirajului a prezentat, joi, în premieră, noul brand pentru produsele tradiţionale specifice acestei regiuni, care va acoperi 13 unităţi administrativ-teritoriale, respectiv 12 comune şi oraşul Miercurea Nirajului.

Coordonatorul proiectului, Balassy András, preşedintele Asociaţiei Microregiunea Valea Nirajului, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă susţinută la Mitreşti, în judeţul Mureş, că mai mult de jumătate din populaţia Văii Nirajului lucrează în domeniul agriculturii. Din acest motiv, mai mulţi producători locali şi primari din localităţile Văii Nirajului, au avut ideea de a crea un brand propriu pentru o serie de produse aparţinând unor mici producători sau asociaţii familiale din zonă.

Sub marca “Produs în Valea Nirajului”, vor putea fi găsite o gamă largă de produse, de la produse agroalimentare, carne şi produse din carne, lapte şi lactate, legume şi fructe, până la produse cosmetice, siropuri, băuturi alcoolice sau produse artizanale.

Produsele vor apărea cu noua identitate vizuală după ce marca “Produs în Valea Nirajului” va fi înregistrată la OSIM, undeva spre sfârşitul acestui an.

”Sunt produse locale de calitate şi cu noul brand sperăm să putem comercializa aceste produse pe pieţele locale, în judeţ, în întreaga ţară sau chiar în străinătate”, a declarat Balassy András.

El a mai precizat că în acest fel producătorii vor putea comercializa mai uşor roadele muncii lor, vor fi eliberaţi de grija promovării propriilor produse şi se vor putea concentra mai mult pe sporirea producţiei locale.

Crearea noului brand de produse locale se face graţie unui proiect finanţat cu fonduri europene, în valoare totală de 100.000 de euro, din care 10% este contribuţia comunităţilor locale.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Daca vor fi vandite pe piata din Romania, sper sa nu se intample ca la berea Csiki si sa nu aiba niciun cuvant in limba romana pe eticheta

    • Pai nu e vina lor, e vina autoritatilor romane care nu elaboreaza legislatie in consecinta! E ca la referendum unde/pentru care, partidul etnic anticonstitutional prezent in Parlament (UDMR-ul) a obtinut obligativitatea inscrisului/folosirii si limbii maghiare, ca cetatenii romani, indiferent de etnie, nu sunt obligati sa cunosca limba romana! Limba romana nu e obligatorie in tara asta!