G4Media.ro

Proiect cu impact major / Noile criterii de calificare pentru taxiuri în…

Foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Proiect cu impact major / Noile criterii de calificare pentru taxiuri în Capitală: Euro 6, hibrid, hibrid plug-in şi electrice / Până acum erau acceptate autoturisme cu norma de poluare 2,3,4 și 5

Proiectul de modificare a Regulamentului-cadru pentru organizarea transportului local în regim de taxi, care conţine criterii de departajare conform gradelor de poluare ale maşinilor, acestea fiind în conformitate cu legile Uniunii Europene şi care susţin Pactul Ecologic European (European Green Deal), promovat de Comisia Europeană, va fi dezbătut pe 1 februarie, transmite Agerpres.

Potrivit unui comunicat al Municipalităţii transmis, miercuri, Agerpres, dacă până în prezent criteriile de calificare se raportau la autoturisme cu norma de poluare 2, 3, 4 şi 5, acestea vor fi înlocuite cu altele, respectiv Euro 6, hibrid, hibrid plug-in şi electrice.

„Având în vedere intenţia Primăriei Capitalei de realizare a unei noi proceduri de atribuire a 2.700 de licenţe de taxi şi pentru că regulamentul precedent conţine criterii de departajare vechi de 14 ani, este imperios necesară o actualizare a normelor, care să fie armonizate cu legislaţia europeană a anului 2022 şi care respectă cerinţele Planul Integrat de Calitate a Aerului, document programatic aparţinând PMB”, precizează Municipalitatea.

Şedinţa de dezbatere publică se va desfăşura în format hibrid, prin mijloace electronice, prin intermediul platformei online de videoconferinţă WebEx şi prin prezenţă fizică, la sediul Municipalităţii.

La sediul Primăriei Capitalei vor fi acceptaţi 20 de participanţi.

Recomandările la acest proiect de act normativ pot fi trimise pe adresele de email liliana.miu@pmb.ro, relatiipublice@pmb.ro; prin poştă, pe adresa Municipalităţii ori pot fi depuse la Centrul de Informare.

Sursa Foto: Inquam Photos/ Autor: Octav Ganea

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. grindeanu A APROBAT NOI CREȘTERI DE CHELTUIELI CU ANGAJAȚII METROREX – MĂRIRI DE SALARII ȘI ALTE ANGAJĂRI, DEȘI DEFICITUL ESTE DEJA COLOSAL

    S-A REFĂCUT FRĂȚIA: „LOCOTENENȚII” BARONULUI SINDICAL radoi S-AU ÎNTÂLNIT CU grindeanu LA MINISTER ȘI S-AU FELICITAT RECIPROC CĂ AU SCĂPAT DE DRULĂ

    • Trolache, tot la serviciu? Vezi că ai greșit articolul. Cred că pe Grindeanu și Rădoi nu îi doare nici în vârful pu!@ de Drulă Rangă.
      -Rădoi, s-a terminat!!! Nu bă Drulă, tu ești terminat. După nici 10 luni, ai ajuns un nimeni.

  2. La fel și pt firmele de carsharing va rog, taxiul este oricum pe cale de dispariție.

  3. Sa vezi acu protest al taximetristilor .. ca si ei tre o paine sa mance si gura lor . Bravo ND sau cine a propus treaba asta !

    Treptat trebuie inlocuite toate aceste rable ..

    • Progresel, Uber sau Bolt, când e cerere mare, exemplu greva STB, te taxează triplu…Plus ca statul nu câștiga, 25% zboară la multinaționale…iar mașinile, de multe ori sunt niste cazane de dat la rabla…la taxi nu există tarif dinamic. Din licențe, câștiga și primăria ceva, de la ridesharing zero…

    • N-are treaba cu preturile. Trebuie impuse aceleasi reguli si la ei. Respiram toti aerul din orasul asta.

  4. Orice Logan din 2015 incoace are Euro 6

  5. Bravo Nicoşor. RESPECT.