Proiectul editorial ENTR se extinde: Informațiile de interes cu și despre tineri, acum în 10 limbi europene, pe 4 canale social media, cu 11 organizații partenere
De la tineri cu rezultate excepționale, la situația celor mai vulnerabili, probleme de profunzime ale societății, dar și finanțe personale, oportunități de călătorie sau entertaniment: câteva exemple de materiale informative multimedia selectate și publicate, în ultimii doi ani, în cadrul proiectului jurnalistic european ENTR, la care G4Media este partener cu alte 10 organizații din UE.
Proiectul paneuropean jurnalistic ENTR ajunge acum la tinerii din mai multe țări, în mai multe limbi europene, după doi ani de dezvoltare. Sunt disponibile pentru cei care îl urmăresc canalele Instagram, TikTok, Twitter și YouTube cu noi parteneri și în patru limbi suplimentare: olandeză, slovacă, bulgară și maghiară. Până în prezent, conținutul ENTR a fost produs în limbile engleză, germană, franceză, portugheză, poloneză și română.
În ianuarie 2023, ENTR a ajuns la peste 19,6 milioane de vizualizări de pagini și videoclipuri pe toate platformele și în toate limbile combinate, mai mult decât triplul vizualizărilor din ianuarie 2022. ENTR ajunge acum la aproape 14 000 de urmăritori prin intermediul canalului său TikTok, care a fost lansat în octombrie 2022.
Patrick Leusch, director de proiect ENTR, Deutsche Welle: „Odată cu extinderea la zece limbi europene, atingem cu ENTR un obiectiv important pe care ni l-am propus la începutul proiectului. Acest lucru motivează întreaga noastră echipă pan-europeană și arată cât de dinamic se dezvoltă și crește ENTR. Suntem mândri că am creat un forum participativ pentru tinerii din UE.”
ENTR a fost finanțat de Comisia Europeană și de Ministerul Federal de Externe de la lansarea sa în martie 2021, iar sprijinul continuă până în iulie 2024.
ENTR se concentrează pe subiecte care îi privesc pe tineri: aspecte cotidiene, cum ar fi educația, munca și viața universitară; aspecte sociale, cum ar fi solidaritatea, migrația și justiția; și aspecte politice. cum ar fi democrația și pacea în Europa. Numeroase materiale au fost dedicate războiului din Ucraina, precum mărturii ale refugiaților, un jurnal video despre fuga din țară, cifre impresionante despre efectele războiului.
Exemple de subiecte abordate de ENTR:
Interviu cu Tania, Refugiată din Ucraina:
Tehnologia și cărțile:
Cât câștig ca asistent medical? – comparație între asistenți medicali din țări diferite
View this post on Instagram
Pe lângă Deutsche Welle (GERMANIA), care coordonează proiectul, și France Médias Monde (FRANȚA), rețeaua ENTR include:
- GERMANIA: Fundația Genshagen
- PORTUGALIA: RTP (Rádio e Televisão de Portugal)
- POLONIA: RASP (Ringier Axel Springer Polska)
- ROMÂNIA: RFI România (France Médias Monde Group) și G4 Media (Group 4 Media Freedom and Democracy)
- OLANDA: Are We Europe
- SLOVACIA: Actuality.sk
- BULGARIA: dir.bg
- UNGARIA: HVG
ENTR este finanțat de Uniunea Europeană și de Ministerul german de Externe. Inițiativa mediatică are ca scop interacțiunea între tinerii europeni între și creșterea gradului de conștientizare în jurul unei identități comune, evidențiind în același timp diversitatea perspectivelor din Europa.
Canalul de Youtube ENTR România, aici: https://www.instagram.com/ro.entr/
Pagina de Facebook ENTR România, aici: https://www.facebook.com/ro.entr/
Canalul de Instagram ENTR România, aici: https://www.youtube.com/@roentr
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank