Proprietarul Louis Vuitton încheie un contract de sponsorizare pe 10 ani cu Formula 1
Gigantul francez de lux LVMH a încheiat un contract de sponsorizare pe 10 ani cu Formula 1, acoperind mărcile sale Louis Vuitton, Moet Hennessy și TAG Heuer și înlocuind sponsorul de lungă durată Rolex, a anunțat compania, potrivit CNN.
Acordul de sponsorizare intră în vigoare în 2025 și marchează un nou impuls al LVMH în sport. Compania, condusă de unul dintre cei mai bogați oameni din lume, Bernard Arnault, a plătit aproximativ 150 de milioane de euro pentru a fi sponsor premium al Jocurilor Olimpice de la Paris.
Producătorul elvețian de ceasuri de lux Rolex a fost partener al Formulei 1 din 2013. Jucătorii din industria luxului caută din ce în ce mai mult să sporească expunerea mărcii prin evenimente care combină ospitalitatea, călătoriile și divertismentul.
La Jocurile Olimpice de la Paris, LVMH și alte companii au extins sfera sponsorizării tradiționale a mărcii, luând parte, de exemplu, la ceremoniile de decernare a medaliilor. „De mulți ani, câteva dintre Maisons (mărcile) noastre au ales, de asemenea, să investească în Formula 1”, a declarat Frederic Arnault, CEO al LVMH Watches, adăugând: „Dorim să creștem în continuare această dimensiune experiențială pe care Formula 1 o oferă în întreaga lume”.
LVMH nu a furnizat detalii financiare ale acordului. Sponsorizarea de către companie a Jocurilor Olimpice de la Paris a inclus bijutierul său Chaumet, care a proiectat medalii pentru eveniment, fiecare conținând o piesă originală a Turnului Eiffel.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank