G4Media.ro

„Prost!”: München deschide prima sa berărie non-alcoolică, pe măsură ce consumul de…

sursa foto: Pexels

„Prost!”: München deschide prima sa berărie non-alcoolică, pe măsură ce consumul de alcool scade în Germania

Popularitatea alcoolului scade în Germania, iar noi întreprinderi încearcă să profite de acest lucru, relatează Euronews.com.

Conform oficialilor locali, în orașul München din sudul Germaniei s-a deschis prima sa berărie fără alcool.

Afacerea, denumită „Die Null” sau „Zero” în engleză, este situată lângă gara centrală din München și vechea grădină botanică, pe Karl-Stützel-Platz.

Răspunzând parțial încetinirii cererii de alcool în Germania, Die Null va servi doar băuturi non-alcoolice.

Evenimentele culturale vor fi, de asemenea, în centrul atenției în acest local, care va găzdui formații, coruri, artiști solo și dansatori.

Proiectul, a explicat consiliul municipal din München, este menit să „revitalizeze” o zonă care a căzut pradă criminalității și consumului de droguri.

Oficialii speră ca Die Null să atragă diferite tipuri de oameni în zonă și să permită cartierului să devină un centru comunitar înfloritor.

În acest scop, numeroși lideri de afaceri locali s-au reunit pentru a sprijini proiectul.

Primarul orașului München, Dieter Reiter, a înființat la începutul acestui an un grup de lucru pentru a reduce comportamentele antisociale și ilegale din vechea Grădină Botanică.

Potrivit site-ului oficial al orașului, vegetația a fost deja tăiată pentru a îmbunătăți vizibilitatea și iluminatul a fost îmbunătățit.

Băncile și mesele de ping-pong au fost, de asemenea, demontate, în special pentru că erau folosite pentru comerțul cu droguri sau ca locuri de dormit.

Trecerea la servirea de băuturi răcoritoare este, de asemenea, semnificativă, având în vedere schimbarea relației Germaniei cu alcoolul.

Conform cifrelor oficiale, vânzările de bere în țară au scăzut cu 4,2% în 2023.

Acest lucru vine după o ușoară creștere înregistrată în anul precedent, ca urmare a terminării lockdown-ului din perioada COVID-19, deși cele mai recente cifre confirmă o tendință mai lungă. Vânzările de anul trecut au fost cu 11,3% mai mici decât în 2013 și cu 25,3% mai mici decât în 1993.

Renunțarea la alcool poate fi observată și la un nivel european mai larg.

Datele Organizației Mondiale a Sănătății arată că, deși Europa are cel mai mare consum de alcool pe cap de locuitor în comparație cu alte regiuni, aceste cifre sunt în continuă scădere. Din 2010, totalul a scăzut cu 9,8 %.

Cei care aleg să reducă consumul de alcool sunt adesea motivați de motive de sănătate sau de costul alcoolului.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează