PSD: Din pix, Guvernul Orban distruge în mod premeditat speranţa românilor de a uni, cât mai rapid, Moldova cu Transilvania printr-o autostradă
PSD a acuză Guvernul Orban că trimite România înapoi cu 10 ani prin decizia de anulare a contractelor de parteneriat public-privat pentru construcția autostrăzilor Comarnic-Brașov și Târgu Neamț-Iași-Ungheni.
Redăm integral comunicatul postat pe Facebook de PSD
”Printr-o decizie pur politică, PNL trimite România înapoi cu 10 ani, propunând românilor ETERNELE STUDII DE FEZABILITATE, în locul demarării DE ÎNDATĂ a lucrărilor concrete.
Din pix, prin decizia de anulare a contractelor de parteneriat public privat pentru cele două #autostrăzi, Comarnic-Brașov și Târgu Neamț – Iași – Ungheni, Guvernul Orban distruge în mod premeditat speranța românilor de a uni, cât mai rapid, Moldova cu Transilvania printr-o autostradă.
Ieri Guvernul PNL a anulat o procedură în derulare, fără nicio argumentație tehnico-economică și fără a evalua măcar cele 4 oferte deja existente pentru demararea lucrărilor la Târgu Neamț – Iași – Ungheni.
#PSD solicită Guvernului Orban să facă publice de îndată rezultatele “Analizei Multicriteriale” elaborată de BEI-PASSA în 2018 și prezentată oficial în subcomitetul de monitorizare POIM în 06.12.2018.
În acest document se găsesc răspunsurile la toate așa-zisele necunoscute invocate de ministrul Bode privind valoarea estimată, incidența problemelor de mediu, valorile de trafic etc. Și reprezintă dovada clară că PNL va dubla numărul km de autostradă așa cum a dublat și alocațiile…. ”DUPĂ anticipate” și ”mai vedem”!
#autostrăziNUdrumuriforestiere #FărăAutostraziPeHârtie #RomâniiTrebuieSăȘtie”
Context
Guvernul a renunțat la parteneriate public-privat în ceea ce priveşte construirea unor autostrăzi. Executivul a adoptat, marţi seară, o ordonanţă de urgenţă prin care se modifică actul normativ care prevedea implicarea Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză în realizarea unor mari proiecte. Astfel, proiecte precum autostrăzi, căi ferate, spitale regionale sau hidrocentrale revin în sarcina ministerelor de resort, transmite News.ro
Astfel, autostrada Ploieşti – Braşov, autostrada Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni, autostrada Bucureşti – Craiova – Calafat – Drobeta Turnu Severin, linia ferată de mare viteză Bucureşti – Craiova – Sofia – Timişoara – Belgrad – Cluj – Budapesta, extinderea reţelei de metrou prin realizarea magistralei M 7, construirea aeroportului Bucureşti Sud sunt transferate la Ministerul Transporturilor.
Şeful Cancelariei premierului, Ionel Dancă, a declarat, citat de News.ro, că Guvernul intenţionează accesarea de fonduri europene pentru Autostrada Unirii, iar Autostrada Comarnic – Braşov poate fi finanţată „din fonduri europene, naţionale sau alte fonduri atrase”.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
18 comentarii