G4Media.ro

Purtătorul de cuvânt al PNL: Cartea lui Ciucă e reală, nu ca…

Purtătorul de cuvânt al PNL: Cartea lui Ciucă e reală, nu ca promisiunile false de 35.000 de euro ale lui Simion / Atenție, campania sa va costa 1 milion de euro / Diferența dintre campania PNL și AUR este ca de la cer la pământ

Purtătorul de cuvânt al PNL Ionuţ Stroe a comentat plângerea depusă la Parchet de liderul AUR George Simion cu privire la costurile campaniei de promovare a cărţii preşedintelui PNL Nicolae Ciucă, intitulată ”Un ostaş în slujba ţării”, afirmând că Simion induce lumea în eroare, la fel cum o face prin panourile publicitare în care le promite românilor case la preţuri inexistente pe piaţă, în timp ce cartea lui Ciucă e reală şi va apărea în curând. ”Cartea lui Ciucă e reală, nu ca promisiunile false de 35.000 de euro ale lui Simion”, a afirmat Stroe, transmite News.ro.

”George Simion induce lumea în eroare, la fel cum o face prin panourile publicitare în care le promite românilor case la preţuri inexistente pe piaţă. Mai mult de atât, îşi promovează un plan electoral în afara perioadei legale pentru acest tip de campanie. Apropo de campania sa, aceasta va costa aproape un milion de euro. Atenţie, AUR va băga un milion de euro să promoveze minciunile lui George Simion. Diferenţa dintre campania PNL şi cea a AUR este, aşadar, una principială şi este una ca de la cer la pământ”, a declarat Stroe pentru News.ro.

Conform purtătorului de cuvânt al PNL, cartea preşedintelui partidului, Nicolae Ciucă, este ”un angajament real, ea urmează să apară în curând, iar toate veniturile vor fi direcţionate către acţiuni caritabile”.

”În cazul AUR vorbim de publicitate mincinoasă şi o promisiune nerealizabilă, considerată de toţi specialiştii o înşelăciune şi o bătaie de joc. Ca atare, în loc să meargă la Parchet să depună sesizare împotriva PNL, îi recomandăm să mai meargă o dată acolo să se autodenunţe pentru înşelăciunea pe care o practică în raport cu românii”, conchide Stroe.

Preşedintele AUR, George Simion, a depus plângere joi, pe numele preşedintelui PNL, Nicolae Ciucă, solicitând ca procurorii să verifice modul în care a fost cheltuită suma de două milioane de euro pentru panourile de promovare a cărţii liderului PNL, ”Un ostaş în slujba ţării”.

PNL a explicat joi, referitor la panourile de promovare a cărţii lui Nicolae Ciucă ”Un ostaş în slujba ţării”, că, în calitate de principal partid al dreptei, consideră că este important ca oamenii să cunoască experienţa şi viziunea preşedintelui partidului, principalul vector de imagine al formaţiunii, subliniind că acţiunea este realizată ”într-un mod perfect transparent şi legal”. De asemenea, liberalii precizează că panourile publicitare au fost rezervate şi contractate încă din februarie 2024 pentru întregul an şi nu au fost destinate exclusiv promovării cărţii preşedintelui, fiind utilizate şi pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European şi pentru Ziua Partidului. PNL propune şi o comparaţie a sumelor investite de PNL cu cele alocate de alte partide pentru întregul mix de comunicare, susţinând că ”dintre formaţiunile politice, PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activităţi de promovare”.

Explicaţiile PNL vin după ce jurnaliştii de la snoop.ro au relatat că PNL a plătit 2 milioane de euro din bani publici pentru promovarea cărţii  lui Nicolae Ciucă, ”Un ostaş în slujba ţării”. Discuţia pe această temă a dus la un schimb de replici între liderul PSD Marcel Ciolacu şi Ciucă.

”PNL a comunicat, la întrebările Snoop, că din luna mai şi până azi a cheltuit «din subvenţii acordate de la bugetul de stat» 510.000 de euro pe lună pe 400 de panouri stradale care promovează cartea lui Nicolae Ciucă, un proiect personal finanţat din bani publici. Partidul a mai achitat 450.000 de euro pentru producerea şi montarea afişajului în toată ţara”, relatează sursa citată.

Marcel Ciolacu a evitat să comenteze subiectul, declarându-se însă convins că , având în vedere intensa promovare, cartea lui Ciucă va fi ”un best-seller”.

În replică, Ciucă i-a recomandat lui Ciolacu ”să citească şi el cartea, poate avea multe de învăţat”.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Pentru cei ce „nu-ntelege”: Ciuca ne da cultura….

  2. Cartea lu” Ciuca e hartie igienica la fel ca promisiunile si șimion.

  3. „Deabea” (<- după cum se exprimă fanii/votanții lui/lor) aștept să pot cumpăra această carte – (adică pe banii fraierilor dezinteresați de vot sau care votează „aiurea în tramvai”)! „It will be dreamy!”…

  4. Scuze! Nu știu de ce nu a apărut în postare chiar ce era important – titlul cărții: „Un râtan pe banii țării!”.

  5. hartia igienica e reala si ea. dar mai utila.

  6. Nu interesează pe absolut nimeni nici cartea lui Ciucă și nici minciunile lui Simeon!

  7. Nu vrem ostași în slujba țării. Vrem politicieni corecți, eventual buni administratori. Nu ne interesează o țară militarizată, plină de militari și ofițeri, mulți cu pensii speciale și care nu au habar de vreo meserie.