G4Media.ro

Reacție aprinsă pe internet după ce Louis Vuitton vinde cămăși inspirate din…

Sursa foto: Facebook / La Blouse Roumaine – Louis Vuitton 2024 – O întreaga familie din Vaideeni, Vâlcea fotografiată în 2022 – Femei din Gura Râului, Sibiu, ieșind de la biserică, 1998

Reacție aprinsă pe internet după ce Louis Vuitton vinde cămăși inspirate din portul Mărginimii Sibiului /  Se cere scoatere piesei din colecție până la obținerea acordului din partea comunităților

Peste 3.700 de reacții, 2.900 de distribuiri, 250 de comentarii și zeci de fotografii a produs o postare pe Facebook care arată asemănările dintre o cămașă din noua colecție a brandului Louis Vuitton cu o cămașă din zona Mărginimii Sibiului.

Postarea a fost făcută pe pagina de Facebook La Blouse Roumaine și în ea se cere brandului să scoată din colecția respectivul model de cămașă până când nu va primi acceputl comunităților din Mărginimea Sibiului.

”Dragi comunități din Mărginimea Sibiului, Oltenia de sub munte, Țara Făgărașului, Argeș, Sudul și Centrul Transilvaniei și orice persoană, colecționar, artizan și simplu iubitor, iubitoare a cămășii și portului specific Marginimii Sibiului, păstrat inclusiv în zonele unde au migrat oamenii din această regiune, va rugăm să ne sprijiniți în noua campanie “Give Credit” (A da recunoaștere) ce are în centrul său utilizarea de către brandul Louis Vuitton a cămășii de Mărginime in noua colecție 2024, fără menționarea originii și acordul păstrătorilor de zestre culturală.

Ce avem de făcut:

– adăugați fotografii cu cămașa de Mărginime la această postare cu indicarea zonei și dacă aveți, o scurtă descriere în câteva rânduri

– cereți brandului Louis Vuitton să scoată piesele din colecție până la obținerea acordului din partea comunităților, cu creditarea originii

– dacă sunteți organizați în cadrul unor asociații, fundații, grupuri de inițiativă, companii etc, va rugăm să ne scrieți mesaje de susținere oficiale și să le trimiteți pe adresa contact@lablouseroumaine.io.

Respect și recunoaștere pentru familiile și comunitățile noastre!

Vă mulțumim!

Împreună reușim”, se precizează în postare.

Pe pagina producătorului se specifică faptul că ”această bluză aerisită îmbină o siluetă romantică cu detaliile grafice pentru un look proaspăt, boem. Confecționată din in ușor într-o croială amplă, mânecile balon și decolteul sunt accentuate cu inserții de dantelă contrastantă. Talia și manșetele sunt elastice pentru a sublinia volumul, în timp ce legăturile largi din piele adaugă dimensiune în partea din față”.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Unii chiar sunt tristi si nu au ce face in timpul liber. Cica sa obtina acordul comunitatii pentru piesele produse. Ma baieti, sunteti cu capul. Daca ar fi dupa ei, lumea ar trebui sa umble dezbracata fiindca producatorii de imbracaminte nu au acordul oamenilor care au trait in pleistocene sa le foloseasca descoperirile. Cati producatori de kimonouri din afara Japoniei au acordul japonezilor ca sa le produca? Cred ca 0. Si totusi japonezii nu sar ca arsii cum sar unii romani. Trist.

  2. „Peste 3.700 de reacții, 2.900 de distribuiri, 250 de comentarii și zeci de fotografii…” de la oameni care sunt terminally online.