G4Media.ro

Renault reduce masiv producția, dar își propune 24 de lansări de noi…

Sursa Foto: Automarket.ro

Renault reduce masiv producția, dar își propune 24 de lansări de noi modele până în 2025/ Acestea includ revenirea iconicului Renault 5 ca model 100% electric

Pe lângă noua organizare a structurii de management, deja comunicată, compania Renault a anunțat o serie de măsuri radicale pentru redobândirea competitivității și profitabilității. În acelaşi timp, capacitatea industrială va fi redusă de la 4 milioane de unități în 2019 la 3,1 în 2025, transmite ANSA, citată de Rador.

Acest lucru va fi implementat – a anunţat joi astăzi CEO-ul grupului, Luca de Meo în cadrul conferinței dedicate planului Renaulution – în conformitate cu „stilul Renault, acordând o mare atenție ocupării forței de muncă”. În acelaşi timp, compania va face schimbări şi în ceea ce priveşte prezenţa internațională concentrându-se şi în afara Europei „prin exploatarea competitivității din Spania, Maroc, România, Turcia” pe piețele din America Latină, India și Coreea.

De asemenea, vor fi create sinergii mai mari cu Rusia, prin exploatarea noii buisness unit a mărcilor Dacia și Lada. Compania Renault a anunţat că va reduce costurile fixe cu încă 3 miliarde de euro până în 2025.

Se prevede, de asemenea, raționalizarea investițiilor pentru cercetare și dezvoltare.Toate aceste eforturi – a spus de Meo – „vor consolida rezistența grupului și vor reduce punctul de echilibru cu 30% până în 2023. La nivel de produs, Grupul vizează un portofoliu reechilibrat și mai profitabil, cu 24 de lansări până în 2025, jumătate dintre acestea în segmentele C / D – și cel puțin 10 modele de vehicule electrice.

Acestea includ revenirea iconicului Renault 5, care va fi prezentat ca prototip. Ca parte a strategiei sale, marca își va cronsolida mixul de segmente printr-o ofensivă în segmentul C (care „a fost neglijat”, aşa cum a mărturisit de Meo). Jumătate din lansările în Europa vor fi vehicule electrice.

Potrivit Automarket.ro, Renault 5 Prototype este conceptul unui viitor vehicul de oraș.

Francezii vor să se reconecteze cu trecutul și prezintă Renault 5 Prototype, un concept 100% electric ce aduce aminte de celebrul Renault R5 și care preia o mare parte din designul modelului original.

“Designul Renault 5 Prototype se bazează pe modelul emblematic din patrimoniul nostru, R5. Acest prototip întruchipează pur și simplu modernitatea, un vehicul relevant pentru timpul său: urban, electric, fermecător,” a spus Gilles Vidal, director de design Renault.

Elementele de stil preluate din designul original ascund funcții moderne: admisia de aer din capotă ascunde trapa de încărcare, blocurile optice din spate încorporează deflectoare aerodinamice, iar proiectoarele de ceață din bara de protecție au devenit lumini de zi.

Francezii nu au oferit, deocamdată, detalii tehnice despre acest concept sau eventuala versiune de serie.

Sursa: ANSA/ Rador/ Traducerea Cătălina Păunel

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Hei priviți partea bună, macar reduc numărul de unități. Orice motiv să nu conduci un Renault e un pas înainte pentru industria auto și implicit pentru mobilitatea umană.

    • Și ce să conduci: tigăi din Jărmanica la mâna a doua, a treia sau a patra? AUDI din 2000?

    • Bah nene esti dus cu capu’!Renault totusi e o marca ce a adus multe inovatii in industria auto!
      Oricat de mult iti plac marcile germane sa spui asta inseamna ca n ai treaba cu masinile!
      Un mic ex : Renault 16 fuse primu’ hatchback , cu mult inaintea golfului

  2. Renault 5 a fost o masina superba mai ales R5 turbo
    Pacat ca i intineaza trecutul cu motorizare electrica! Divizia renault sport putea sa faca ceva deosebit din ea!
    Nu iubesc masinile frantuzesti ,toate au solutii tehnice complicate si aici ma refer la modelele clasice din anii 70 ,80 ,90 nu la cele moderne!

  3. Cu totii pierdeti din vedere esentialul stirii. Eu nu inteleg cum puteti citi un text si va lega de chestii neesentiale.
    Renault reduce VOLUMUL, asta inseamna ca cerere pe piata nu e.
    Or sa apara ascutitorile electrice cu care nu mai poti pleca in concediu, pe care nu le poti incarca la priza daca stai la bloc, si care vor costa mult.
    CEO-ul de la toyota a spus clar ca industria auto va fi belită pe tocător.
    Continental da afara. Industria aeronautica se pregateste sa-si prezinte falimentul.
    2021 poate fi anul falimentelor daca mergem inainte asa.
    Din tulpina in tulpina de covid, pana cand o sa mancam tulpini de trestie, sa nu murim de foame.

    • Se numeste inovatie, banuiesc ca o data cu adaptarea in masa a masinii a scazut si cererea pentru carute si cai.

      Cu energia verde, internetul si electrificare lumea trece printr-o revolutie industriala. Normal ca cine nu inoveaza da in faliment.

      In 2 ani un Tesla probabil va avea o raza de 700-900 km garantati pe incarcare. Tu mergi in concediu cu familia sau cu tahometrul? Faci o pauza de 30 min ai incarcat si esti iar pe drum.

      Am vecini care isi incarca bateria de 12v pe geam de la etaj. In orasele moderne din tara deja apar blocuri cu parcari subterane care au incarcatoare pentru EV. Mentalitatea trebuie schimbata, cu un EV nu incarci gol – plin tot timpul ce doar mai completezi putin cat esti la mall sau alte zone.

      Este ceva incredibil, bugetul care pana acum mergea pe razboaie sau la firme straine de petrol va putea fi folosit local.

      Toyoda este un prost si un ofticat ca a vandut Tesla cand a avut sansa sa o cumpere toata. Industria auto cum o stie el este depasita, el se refera la tot felul de lanturi de distributie care o sa falimenteze din cauza simplitatii masinii electrice.

    • @Musca

      Nu puteam sa zic mai bine ca tine. Bravo pentru mesaj!

  4. Si dupa acest ultim mare succes va urma o inchidere festiva.

  5. Renault 5 – o mașină iconica cu destin ciudat. Pornita drept proiect făcut în timpul liber de un designer care nu a apucat sa îl vadă rulând pe sosele
    https://m.lanouvellerepublique.fr/loir-et-cher%252Fcommune%252Ffreteval%252Fle-bouclier-de-la-r5-c-est-mon-frere
    Ciudata e viata câteodată

  6. Este o greseala sa renunti la combustibilii fosili acum. Daca pica sistemul energetic o saptamana nu mai se misca nimic. Benzina, motorina si gazele se pot stoca oriunde in orice cantitati, se pot construi rezerve. Cel mai logic este 50 de ani sa se folosessca preponderent hibridele.

    Mare atentie, INOVATIA NU TREBUIE BAGATA PE GAT CU FORTA. S-o foloseasca cine vrea. Deci totul se face doar de dragul inovatiei ??? Deci nu ecologia era scopul…. Deci hai sa dam in cap la ceea ce aveam si mergea brici doar ca sa venim cu ceva nou si prost, ca sa caștige averi fabuloase altii, gigantii hi-tech.