G4Media.ro

Renault renunţă la investiţia în noul motor diesel și va adapta modelele…

Sursa Foto: engine-specs.net/

Renault renunţă la investiţia în noul motor diesel și va adapta modelele existente

Producătorul auto francez Renault SA nu va investi în dezvoltarea unui nou motor pentru a fi utilizat la ultima generaţie de vehicule diesel pe care o va produce şi în schimb va adapta modelele sale existente, le-a spus vineri acţionarilor directorul general Luca de Meo, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Companiile auto accelerează trecerea de la vehicule diesel la cele electrice, încurajate de creşterea cererii din partea consumatorilor pentru maşini ecologice, şi pe fondul reglementărilor mai dure privind poluarea de emisiile.

Renault produce propriile sale motoare şi mult timp a furnizat motoare diesel pentru alte companii auto. Renunţarea la investiţiile în motoare diesel vine pe fondul planului de reducere a costurilor.

Joi, Renault a raportat o scădere de 1,1% a veniturilor, până la 10 miliarde de euro, în primul trimestru, chiar dacă numărul total de vehicule vândute la nivel global a crescut cu 1,1% până la 665.038 de unităţi în primele trei luni ale acestui an.

Anul trecut, Renault a raportat pierderi record de opt milliarde de euro în condiţiile în care veniturile grupului au scăzut cu 21,7%, până la 43,474 miliarde de dolari, iar numărul de autovehicule vândute a scăzut cu 21,3% până la 2,95 milioane unităţi.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Pot să inventeze și motorul in tr-un cilindru, că ca ăsta nu mai pupă! Păcat că renunță la el.
    Dar ca orice business, tre sa fi pragmatic : ne trebuie motoare care sa se strice la ieșirea din garanție!! O mizerie globală perpetuată la toate categoriile de produse de folosință îndelungată!
    Ăștia fac acum ce a făcut Mercedes-Benz cu Cobra, câte nu mai vroia să crape nici după 20 de ani!!
    PS am avut în dotare 2 săptămâni Captur, 0,9 l, benzină….
    O beshina mai mare nici că se putea!!!!
    Confort, 0, consum, în 14 zile am băgat benzină cat în polo 1,6 disel într-o lună!!!!! Renault, fără motorul 1.5dCI sunteți moartea pasiunii!!!

  2. … comentariu cu ” optica” redacției? Sau cu (p)?
    De ce nu postați opiniile exprimate?

  3. Mulțumesc….
    E greu in schimbu’ 3!

  4. Du-te și culca-te.

  5. Are dreptate. Mașini proaste. Renault prea proaste ca sa mai existe.

  6. Bine spus!