G4Media.ro

Renault Trucks începe producția de camioane electrice la uzina din Franța

Renault Trucks începe producția de camioane electrice la uzina din Franța

Renault Trucks începe din această lună producția modelelor sale de camioane complet electrice D și D Wide Z.E (Z.E – Zero Emission) la uzina din Blainville-sur-Orne, nord-vestul Franței. Uzina a fost recent extinsă cu un modul dedicat producției de camioane electrice denumită Z.E Building (clădirea Z.E)

Modele electrice sunt asamblate pe aceeași linie cu cele diesel, dar prealabil și ulterior asamblării, modele electrice sunt supuse unor operațiuni specifice, în cadrul modulului special construit. Aceste operațiuni sunt executate de tehnicieni special instruiți în acest sens.

Sursa foto: renault-trucks.com

În etapa premergătoare asamblării, motorul electric, pachetul de baterii și cutia de viteze sunt îmbinate, iar apoi sunt transportate către linia de asamblare unde sunt unite cu șasiul și cabina. Etapa ulterioară asamblării prevede teste de calitate specifice mașinilor electrice.

Pentru producerea unui singur camion electric sunt necesare 50 de ore de muncă.

Renault Trucks prevede că vehiculele electrice vor reprezenta 10% din volumul vânzărilor sale până în 2025.

Sursa: renault-trucks.com

Foto sus: renault-trucks.com

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. In sfarsit, niste vesti bune. Da, e doar 10%, dar sunt vesti bune.

    • Depinde. Acum, motoarele diesel sunt mai curate ca oricând. Motoarele electrice vor reduce mobilitatea in general și încă nu se știe exact cât de poluante vor fi și aici nu mă refer la emisii. In plus ar fi bine de știut cât de dificil va fi accesul la stații de încărcare. La casă mai merge dar la blocurile cu o sută de apartamente va fi greu.

  2. Propaganda ieftina isi spune cuvantul asa sunt si comentariile.
    Costul trecerii pe motoare electrice va scumpi transporturile-deci si marfurile. Nu mai vorbim de durata timpului de livrare, mult mai mare si din cauza vitezei reduse dar si a alimentarii electrice mai dese. Cum se va rezolva problema reciclarii milioanelor de baterii care trebuiesc inlocuite des, la cativa ani !?