Reprezentant CNAIR, despre firma care a făcut autostrada Sebeş-Turda şi care lucrează şi pe A7: ”Tocmai că ştim care sunt performanţele lor, suntem atenţi permanent şi îi monitorizăm mai mult decât pe alţi constructori”
Purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Alin Şerbănescu afirmă, referindu-se la compania italiană Pizzarotti, care a realizat primul lot din autostrada Sebeş-Turda, din care o bucată s-a rupt în perioada de garanţie, că aceasta lucrează în prezent şi la autostrada A 7, Ploieşti-Buzău, transmite News.ro.
„Tocmai că ştim care sunt performanţele lor, suntem atenţi permanent şi îi monitorizăm mai mult decât pe alţi constructori”, spune Şerbănescu.
„E adevărat că Pizzarotti are câştigat un contract pe A 7, pe Ploieşti – Buzău. Tocmai că ştim care sunt performanţele lor, suntem atenţi permanent şi îi monitorizăm mai mult decât pe alţi constructori”, a afirmat purtătorul de cuvânt al CNAIR sâmbătă, într-o intervenţie telefonică la Digi 24.
Lucrările la tronsonul Ploieşti – Buzău din A 7 au început la sfârşitul verii trecute şi sunt realizate, pe lotul unu care va avea 21 de kilometri, de o asociere între compania italiană Pizzarotti şi firma românească Retter, compania străină fiind lider de asociere.
Compania italiană Pizzarotti este cea care a realizat primul lot din autostrada A 10 Sebeş-Turda, care în prezent este închisă pe un sens de mers după ce o bucată din drum s-a desprins din cauza unei alunecări de teren.
„La Sebeş-Turda A 10, acolo să vedem ce problemă, sau unde a greşit constructorul, a greşit în faza de proiectare, a greşit în faza de execuţie? (…) Au mai fost situaţii în care s-au sărit etape, constructorul, practic, pedeapsa lui cea mai mare este că repară drumul”, a mai declarat Şerbănescu.
Conform acestuia, italienii de la Pizzarotti „pe banii lor, trebuie în 30 de zile să finalizeze lucrările şi să redea circulaţiei autostrada” dintre Sebeş şi Turda.
Asocierea Impresa Pizzarotti & C SPA Pomponio Constructii SRL a început lucrările la tronsonul Sebeş – Alba Iulia Nord din autostrada A 10, cu o lungime de 17 kilometri, în anul 2014. Acest tronson, care a fost avariat în perioada garanţiei, a fost finalizat cu patru ani întârziere.
sursa: News.ro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
9 comentarii