G4Media.ro

Reprezentanța Comisiei Europene lansează o campanie de comunicare outdoor despre beneficiile României…

Sursa foto: GEORGES GOBET / AFP

Reprezentanța Comisiei Europene lansează o campanie de comunicare outdoor despre beneficiile României în UE

Reprezentanța Comisiei Europene în România a lansat campania de comunicare ,,România în Uniunea Europeană” prin care scoate în evidență beneficiile concrete aduse de apartenența la UE, potrivit unui comunicat.

Cele patru teme prezente în cadrul campaniei sunt:

  • Contribuția fondurilor europene la dezvoltarea României;
  • Posibilitatea de a folosi telefonul mobil în roaming, fără plata de taxe suplimentare;
  • Oportunitățile de studiu și formare profesională, prin programul Erasmus+;

Campania outdoor se va desfășura doar în București, pe parcursul lunii iulie 2024. Mesajele vor fi expuse pe panouri stradale, clasice și digitale, în stații de autobuz și metrou, în interiorul trenurilor de metrou, în clădiri de birouri și săli de fitness și în incinta Aeroportului Henri Coandă.

Fiecare material conține un cod QR, a cărui accesare va permite publicului să descopere mai multe informații utile despre tema abordată accesând ”România în Uniunea Europeană” România în Uniunea Europeană – Comisia Europeană.

Conceptul creativ poartă semnătura artistului Dan Perjovschi, iar implementarea campaniei este realizată de către agenția de comunicare GOPA PACE.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...