G4Media.ro

Reprezentanții elevilor constănțeni, mesaj împotriva încurajării industriei meditațiilor: ”Dacă profesorul de la…

sursa foto: Pixabay.com

Reprezentanții elevilor constănțeni, mesaj împotriva încurajării industriei meditațiilor: ”Dacă profesorul de la clasă e cel mai bun, de ce are nevoie elevul de meditații?”

Reprezentanții elevilor constănțeni resping categoric încurajarea industriei meditațiilor și, cu atât mai mult, a celor cu profesorul de la clasă, anunță Agenția de presă Rador.

Ministerul Educației a lansat luna trecută în dezbatere publică noul proiect al Legii Învățământului Preuniversitar, care prevede printre altele și interzicerea meditațiilor cu profesorul de la clasă. Olivia Golub, președinta Consiliului Județean al Elevilor Constanța, susține că fenomenul poate fi controlat.

„Prin impozitarea meditațiilor, în mod evident. În al doilea rând, cum oprim profesorii din a face meditații cu elevii de la clasă? Foarte simplu, prin aceleași sancțiuni prin care se pedepsesc atâtea alte abateri de la regulamentele în vigoare. Nu știu, prin tăieri salariale, prin mustrări. Nu suntem noi în măsură, ca și Consiliul Național al Elevilor, să propunem anumite sancțiuni. Cu aceste sancțiuni trebuie să vină nimeni altul decât Ministerul Educației. Dar sancțiunile pot să fie aceleași care se fac pentru multe alte abateri care există acum în lege”.

Președinta Asociației Elevilor Constanța, Ariana Dudună, nu este de acord și crede că discuțiile pe marginea meditațiilor au fost lansate ca să distragă atenția publicului, de la probleme reale ale învățământului.

„Această măsură e mai degrabă ca o fumigenă care e aruncată în acest proiect de lege, care are foarte multe probleme, numai pentru a distrage dezbaterile publice de la problemele reale. Trebuie să ne punem întrebarea: «Dacă profesorul de la clasă e cel mai bun, de ce are nevoie elevul de meditații?»”, spune ea.

O dezbatere publică pe tema proiectului Legii învățământului preuniversitar a avut loc luni, la sediul Prefecturii Constanța, în prezența secretarului de stat din Ministerul Educației, Bogdan Cristescu.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Introduceti din clasa a saptea sistemul de evaluare al profesorilor, evaluare facuta de elevi la sfarsitul anului, prin luna mai. Copiii vor primi la inceputul anului informatii, reguli, ce sa faca in timp. Benefic si pentru copii dar si pentru profesori. Aceste evaluari vor fi apoi discutate si profesorii vor raspunde la sfarsitul formularului cu comentarii si propuneri cum sa imbunatateasca situatia. Pe site-ul scolii vor fi publicate rezultatele evaluarii, sa spunem top cinci profesori, 🙂. Sau poate este deja asa?
    Una din problemele cu meditatiile este ca se creeaza o relatie speciala intre profesor si elev. Daca este din clasa profesorului mai greu cu evaluarea obiectiva a elevului.

    • Sergiu, ar fi ideal dar cam cum crezi ca ar fi evaluarile asta cand jumatatea dintre elevi vad scoala ca o pedeapsa.

    • Meditatiile cu profesorul de la clasa, sau incrucisat, eu meditez pe ai tai, tu pe ai mei, este o porcarie enorma. Se face in toate orasele mari, la toate liceele si scolile mari. La clasele 5-8 este o chestie curenta, la liceele bune care au cate o clasa de gimnaziu. Culmea ca datorita sistemului de pile si relatii, la licee bune sunt profesori prosti. O adunatura de golani pusi pe furtul elevilor. Cum credeti ca a scos un profesor 60.000 E intr-un an din meditatii ??? Grupa de zece elevi, unii fac si on-line cu cate 7-8 elevi, sau jumi-juma(fizic si on-line). Din elevii de la clasa ei fac cu jumatate meditatii. Nu faci meditatie cu golanii astia, gata, esti terminat, nu mai iesi din 5 si 6. Parintii sunt instiintati ce slabi sunt copii, ca n-au nici o sansa mai departe, etc. Ba stiu pe unul care incasa banii si pentru orele pe care nu le facea, din diferite motive imputabile lui. O mizerie, o porcarie, ministerul ar trebui sa nu mai permita aceasta hotie pe fata. Dar daca suntem o tara condusa de hoti, ce vrem ??? Un profesor de liceu binecunoscut pentru manarelile lui cu meditatii si admiteri chiar a fost decorat de presedintele Iohannis. Credeti ca pentru servicii facute patriei ? As, pentru servicii facute hotilor care ne conduc.

    • Unei multinationale sau al unei firme oarecare sa fie evaluat de angajati.

  2. Atunci cei care i-au transmis ADN-ul defect trebuie sa fie pregatiti cu bani pentru meditatiile odraslei lui. Doar nu crezi ca se dau pe gratis ca consultatiile de la medic!

    • Esti cel mai p.r.ost din curtea școlii bai spagarule.Cu bolnavi ca tine ajung copiii sa urască școala. Du-te inapoi la coada sapi ca ai spor mai mult.
      Ca sa pricepi cu neuronul tău cel slobod, dacă ai 4 cai la caruta ți hațurile în asa fel încât toți sa tragă la fel…bolândule!

  3. Pentru că statul eşuat. Şi nevoia de înciocoire! Auzi la ei! De ce? Voi nu ştiţi unde trăiţi?

  4. Meditatia nu este spaga, este legala daca o declari la fisc. Tu pe ce lume traiesti, judeci ca analfabetul functional la care faci mentiune?

  5. 80% dintre orele de meditații se fac la matematica. Așa că mitul că profesorii sunt abonați la meditații este o minciună. Majoritatea covârșitoare a profesorilor nu au nici o ora de meditații.