Revolut a ajuns la 25 de milioane de clienţi, din care 2,5 milioane în România. Aplicaţia va fi lansată şi în Brazilia, India şi Noua Zeelandă
Revolut a depăşit pragul de 25 de milioane de clienţi persoane fizice, adăugând încă 5 milioane de utilizatori din iulie până în noiembrie. În regiunea Europa Centrală şi de Est (CEE), aplicaţia a ajuns la 7,5 milioane de clienţi, cu România lider regional (2,5 milioane clienţi) şi Polonia pe poziţia secundă (2 milioane de clienţi). Fondată în Londra, în 2015, aplicaţia financiară susţine, în fiecare lună, peste 330 de milioane de tranzacţii realizate de cei peste 25 de milioane de utilizatori. Revolut va deveni disponibilă în lunile următoare pe noi pieţe importante precum Brazilia, India şi Noua Zeelandă, relatează News.ro.
„Revolut, aplicaţia financiară globală, a depăşit 25 de milioane de clienţi persoane fizice la nivel global şi procesează, în prezent, 330 de milioane de tranzacţii pe lună. Fintech-ul mai marchează, luna aceasta, şi atingerea pragului de 7,5 milioane de clienţi în regiunea CEE, din care fac parte România, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Republica Cehă, Lituania, Letonia, Slovacia, Slovenia şi Estonia”, anunţă compania.
România, care a ajuns la 2,5 milioane clienţi persoane fizice şi a înregistrat o creştere de 67% a bazei de clienţi, în ultimele 12 luni, este liderul regional, păstrând a doua poziţie după Regatul Unit, în clasamentul global. Polonia, care a avut o creştere puternică în ultimele 6 luni, a depăşit, de asemenea, pragul de 2 milioane de clienţi. În top 5 pieţe pe plan regional se mai află şi Ungaria (cu aproape 800.000 de clienţi), Bulgaria (500.000 de clienţi) şi Lituania (peste 415.000).
„Creşterea Revolut continuă în ritmul deja cunoscut. Am construit constant produse noi pentru a avea o ofertă unică la nivel global, ne-am extins în noi pieţe şi am atras noi clienţi. Faptul că am ajuns, în 7 ani, la 25 de milioane de clienţi este o reuşită fantastică pentru compania noastră. Şi suntem nerăbdători să aducem şi mai multe noutăţi pe piaţă în lunile care vor urma”, a declarat Nikolay Storonsky, chief executive officer Revolut.
Lansată în Regatul Unit în 2015, aplicaţia Revolut a început prin a oferi transferuri rapide bani şi schimburi valutare la rate avantajoase. În prezent, peste 25 de milioane de clenţi persoane fizice din toată lumea folosesc produsele Revolut care acoperă de la transferuri peer-to-peer, la conturi de economisire – Seifuri Vault, conturi Revolut pentru copii şi adolescenţi, un serviciu de rezervare cazări – Sejururi – şi apartamente – Case -, investiţii în metale preţioase, criptomonede sau acţiuni.
„Misiunea noastră este aceea de a deschide tuturor accesul la o economie fără frontiere, ducând aplicaţia noastră în toate colţurile lumii. Anul acesta am făcut paşi importanţi, mărindu-ne baza de clienţi care a ajuns la 7,5 milioane de utilizatori în regiunea CEE. Potrivit datelor pe care le deţinem, unul dintre trei clienţi din regiune apelează la soluţii fintech pentru a-şi îmbunătăţi nivelul de cunoştinţe financiare. Încrederea consumatorilor în soluţiile precum aplicaţia noastră ne încurajează să mergem mai departe cu planurile de a transforma experienţa clienţilor în materie de tot ceea ce ţine de bani şi a aduce toate funcţionalităţile în acelaşi loc, în aplicaţie”, a comentat Aleksej Koscejev, head of growth pentru CEE.
Revolut şi-a extins prezenţa în SUA anul acesta, unde are peste 500.000 de clienţi şi aproape 150 de angajaţi. În acelaşi timp, îşi continuă dezvoltarea operaţiunilor în mai multe pieţe din America Latină, Asia şi Orientul Mijlociu.
În India, echipa locală are deja 400 de angajaţi şi aplicaţia urmează să fie lansată în curând pe piaţa indiană. De asemenea, în Mexic, până în 2025, fintech-ul intenţionează să recruteze angajaţi pentru 250 de poziţii în Mexic şi Brazilia.
Aplicaţia se pregăteşte să se lanseze în Noua Zeelandă, în completarea operaţiunilor care sunt deja disponibile în Australia.
De asemenea, Revolut pregăteşte lansarea versiunii sale adaptate Revolut Lite în mai multe ţări din America Latină, Asia de Sud-Est şi în Orientul Mijlociu. Utilizatorii acestei versiuni a aplicaţiei vor putea transfera instant şi gratuit bani către clienţii Revolut din alte ţări.
Şi segmentul B2B este pe un trend pozitiv, creşterea bazei de clienţi realizându-se cu o rată de 2.000 de clienţi noi pe săptămână pentru business unit-ul Revolut Business.
Lansată în 2017, versiunea B2B a aplicaţiei, Revolut Business, a dezvoltat peste 20 de produse special concepute pentru a ajuta firmele să îşi gestioneze mai bine bugetele şi a procesat, până în prezent, tranzacţii în valoare de peste 110 miliarde euro pentru clienţii B2B.
Revolut este prima aplicaţie financiară care ajută utilizatorii din toată lumea să maximizeze potenţialul banilor de care dispun. În 2015, Revolut s-a lansat în Marea Britanie, cu servicii de transfer de bani şi schimb valutar. În prezent, peste 25 milioane de clienţi din lume, din care mai mult de 2 milioane din România, folosesc serviciile inovatoare Revolut pentru a realiza peste 330 de milioane de tranzacţii pe lună.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.