G4Media.ro

Rezultate Evaluarea Națională clasa a IV-a la Matematică, 2019. Aproape jumătate dintre…

Rezultate Evaluarea Națională clasa a IV-a la Matematică, 2019. Aproape jumătate dintre elevi nu au știut să rezolve problema 8, cu o scădere și o împărțire

Cele mai multe rezultate greșite sau absente la testele de la proba de Matematică a Evaluării Naționale de clasa a IV-a din 2019 au fost pentru două probleme asemănătoare, una în testul 1 și alta în testul 2. Potrivit Raportului cu rezultatele Evaluării Naționale de la clasa a IV-a, publicat de Centrul Național de Evaluare și Examinare din subordinea Ministerul Educației, problema presupunea efectuarea unei operații de scădere, urmată de una de împărțire, pentru a afla răspunsul. Cu toate acestea, 48,15% dintre elevi nu au rezolvat corect sau nu au răspuns la problema respectivă de la Testul 1 și 43,86% la cea de la Testul 2. ”Elevii nu performează în general la rezolvarea itemilor (n.r. problemelor) de raţionament”, susține raportul citat.

Citește integral articolul pe Edupedu.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

14 comentarii

  1. Pamfldt
    Pai de unde sa stiw elevii.
    Poate daca le da o masa calda pe zi vor sti.
    Scoala romaneasca nu se ocupa sa ii invete pe elevi.
    Elevii merg la scoala ca sa nu stea acasa. Iar la scoala conteaza banchetul, serbarea, excursia, orice afara de carte. La tara si la liceele tehnologice nu se fac ore. Nu merg la scoala nici elevi nici profesorii.
    Scoala exista pentru profesorii care primesc salariu si voteaza PSD. Si in plus, asigura afaceri sigure, (gen cornul si laptele sau masa calda) pentru prietenii partidului.
    Si ce motiv ar avea elevii sa invete sa rezolve atata timp cat ei stiu ca chiar daca nu invata nimic, tot vor trece clasa, tot vor intra la liceu deoarece la liceu se poate intra si cu media 1, numarul de locuri la licee este mai mare decat numarul de absolventi de gimnaziu, numarul de locuri la facultate e mai mare decat numarul de absolventi de liceu. In plus, la ce foloseste scoala atata timp cat ca sa te angajezi pe un post bun la stat iti teebuie doar pile si bani, ca diploma ti-o cumperi ulterior.
    70% din angajatii de la stat au terminat ,,facultati” private

  2. Pamflet
    Pai de unde sa stie elevii.
    Poate daca le da o masa calda pe zi vor sti.
    Scoala romaneasca nu se ocupa sa ii invete pe elevi.
    Elevii merg la scoala ca sa nu stea acasa. Iar la scoala conteaza banchetul, serbarea, excursia, orice afara de carte. La tara si la liceele tehnologice nu se fac ore. Nu merg la scoala nici elevi nici profesorii.
    Scoala exista pentru profesorii care primesc salariu si voteaza PSD. Si in plus, asigura afaceri sigure, (gen cornul si laptele sau masa calda) pentru prietenii partidului.
    Si ce motiv ar avea elevii sa invete sa rezolve atata timp cat ei stiu ca chiar daca nu invata nimic, tot vor trece clasa, tot vor intra la liceu deoarece la liceu se poate intra si cu media 1, numarul de locuri la licee este mai mare decat numarul de absolventi de gimnaziu, numarul de locuri la facultate e mai mare decat numarul de absolventi de liceu. In plus, la ce foloseste scoala atata timp cat ca sa te angajezi pe un post bun la stat iti teebuie doar pile si bani, ca diploma ti-o cumperi ulterior.
    70% din angajatii de la stat au terminat ,,facultati” private

  3. Asta e o problemă clasică de școală primară.
    Bau-baul cu matematica cea grea promovat in general pe rețelele sociale și în particular in cadrul multor familii de către părinți o sa-i coste pe elevii români.
    As fi curios cum arată rezultatele de la aceasta evaluare la scolile particulare ale „expertilor educationali” care promoveaza si întrețin isteria cu matematica. Si cu lipsa totala a temelor sau matematica prin muzică etc.

  4. Ar cam fi cazul să le spună cineva acestor idioți inutili cu barbarismele lor de itemi și concentre că ei poartă întreaga vină pentru distrugerea viitorului copiilor.

    Ei sunt primii care își ascund imbecilitatea sub o spoială de cuvinte cretine.

    De când e matematică matematică există un fel în care se învață. A face adunări scăderi înmulțiri și împărțiri de la grădiniță până la gimnaziu nu e acest fel. Doar se adaugă confuzie peste confuzie în mintea copiilor.

    Nu știu să facă raționamente pentru că nu au bază de înțelegere pentru asta.

    Nu stiu să se folosească de matematică pentru rezolvarea problemelor din lumea reală pentru că nu le-a zis nimeni ca pentru asta a fost făcută matematica și că orice învață acolo e un instrument care provine din lumea reală și care are semnificație reală.

  5. Ati votat pentru invatamant de calitate? Nu. Ati votat pentru vouchere pentru diverse prostii.

  6. O curiozitate, ca am lipsit o perioada din tara:

    De cand se spune „itemilor” in limba romana?
    Banuiesc ca vine de la Item/Items (aitems) si se traduce acum direct in „itemi”.

    • Un bou desculț și „netreinuit” le-ar numi „subiecte”, însă o vită încălțată se focusează la implementarea noii limbi de lemn și le zice „itemi”.

      Pe vremuri madam „furculision” ar fi spus „sujete”…

  7. Care scădere și împărțire stimați autori jurnaliști? Puneți voi mâna pe carte și verificați înainte de a publica orice pe aici, că-i păcat…

    • Scăderea e 1402-186 și împărțirea e rezultatul scăderii anterioare împărțit la 2.

    • Pai 1402-186 egal cat o fi si
      cat o fi : 2 egal nr de baieti.

    • Altul căruia nu i-a plăcut matematica si acum face spume cică de grija bieților copii.
      Chiar as fi curios cum rezolvi tu problema asta, dacă nu prin succesiunea de operații de scădere, împărțite si adunare.

  8. In clasa patra se rezolva cu segmente. Mai tarziu se invata si metoda algebrica, adica se face un sistem.
    F+B=1402
    F=B+186
    B+186+B=1402
    2B=1402-186
    2B=1216
    B=608
    F=794
    Problema asta nu e grea, dar nu e pentru toti copii, matematica nu e pentru toti. E normal sa o rezolve numai jumatate. Problema e ca jumatate din absolventii de liceu si de facultate nu stiu sa o faca.
    Dar guvernele noastre vor sa ii faca pe toti copii cu facultate, chiar daca ei nu sunt capabili

    Dar guvernele noastre vor sa

  9. Profesori de rahat care se infrupta cu beneficii si statut nemeritate . In tara asta invatamintul privat trebuie sa aibe liber ; la concurenta cu invatamintul public capusat de sinecuri si capuse . Inspectorate pline de lingai politici si martafoi infatuati .

  10. Scolile doctoarale actuale sau cum le-o zice, trebuie transformate in scoli profesionale. Acolo studentii la doftorate ar putea invata diverse mestesuguri.