G4Media.ro

România a trecut pragul de 800 de victime ale coronavirusului. 13 noi…

sursa foto: IGSU

România a trecut pragul de 800 de victime ale coronavirusului. 13 noi decese

UPDATE Ora 10.01: Încă două decese din cauza coronavirusului au fost înregistrate, astfel că bilanțul victimelor urcă la 803.

Informare de presă
Sursa: INSP

Deces 802

Bărbat, 70 ani, județ Bihor.

Data internării: 17.03.2020- Spital Aleșd, se transferă în data de 02.04.2020 la Spitalul Clinic Municipal de Urgență Oradea.
Data recoltării: 02.04.2020.
Data confirmării: 02.04.2020
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: BPOC, tumoră bronhopulmonară.

Deces 803

Femeie, 49 ani, județ Arad.

Data internării: 28.04.2020, la Spitalul Județean de Urgență Arad, internată în secția ATI.
Data recoltării: 28.04.2020.
Data confirmării: 28.04.2020
Data decesului: 03.05.2020, bronhopneumonie.
Comorbidități: obezitate, HTA, DZ tip II insulino-depedent.

Știrea inițială: România a înregistrat 11 noi decese raportate luni dimineață, potrivit Ministrului Sănătății. Totalul victimelor a ajuns la 801. Cel mai tânăr dintre cei 11 pacienți decedați este un bărbat de 30 de ani din Bihor, care suferea și de obezitate.

Comunicatul integral: 

Deces 791

Bărbat, 68 ani, județ Galați. Persoană asistată la Căminul de bătrâni Galați.

Data recoltării: 25.04.2020.
Data confirmării: 25.04.2020, la Spitalul Județean de Urgență Galați.
Data internării: 25.04.2020 la Spitalul Județean de Urgență Galati, transferat în ATI în 29.04.2020, ventilat mecanic din 02.05.2020.
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: boală renală cronică, HTA, hemipareza stanga, hematom cerebral operat.

Deces 792

Femeie, 94 ani, județ Galați. Persoană asistată la Căminul de bătrâni Galați.

Data recoltării: 27.04.2020.
Data confirmării: 27.04.2020, la Spitalul Județean de Urgență Galați.
Data internării: 27.04.2020 la Spitalul Județean de Urgență Galați, transferată la Spitalul CFR Galați în 28.04.2020.
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: boală renală cronică, HTA std. II.

Deces 793

Bărbat, 30 ani, județ Bihor.

Data internării: 12.04.2020, la Spitalul Clinic Municipal Oradea, transferat în sectia ATI în 15.04.2020, intubat și ventilat mecanic.
Data recoltării: 12.04.2020.
Data confirmării: 14.04.2020
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: obezitate

Deces 794

Bărbat, 78 ani, județ Timiș.

Persoana dializată cronic.
Data recoltării: 14.04.2020.
Data confirmării: 15.04.2020, la Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Timișoara.
Data internării: 15.04.2020, la Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Timișoara.
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbiditati: boală renală cronică, insuficiență cardiac, HTA std. III, insuficiență valvulara mitrala, pielonefrita cronica, DZ tip II, lacunarism cerebral.

Deces 795

Femeie, 84 ani, județ Ilfov.

Persoană asistată la Căminul de bătrân Popești-Leordeni.
Data recoltării: 22.04.2020.
Data confirmării: 23.04.2020
Data internării: 25.04.2020, la Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale V. Babeș.
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: boala Alzheimer

Deces 796

Femeie, 47 ani, județ Bihor.

Data internării: 16.04.2020, în Spitalul Clinic Municipal Oradea secția ATI, intubată și ventilată mecanic, transferată în secția pneumologie în data de 28.04.2020 în stare ameliorată; ajunge din nou în ATI în stare agravată în data de 02.05.2020.
Data recoltării: 16.04.2020.
Data confirmării: 17.04.2020
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: DZ tip II, obezitate morbidă.

Deces 797

Bărbat, 75 ani, județ Mureș.

Data internării: 11.04.2020, la Spitalul Clinic Județean Mureș – secția gastroenterologie, transferat în secția pneumologie în 20.04.2020, apoi în ATI unde este și intubat.
Data recoltării: 12.04.2020.
Data confirmării: 13.04.2020
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: DZ tip II, CI, HTA, hepatopatie cronică, boală renală cronică.

Deces 798

Femeie, 49 ani, județ Mureș.

Persoana contact cu un caz confirmat.
Data internării: 02.05.2020, în Spitalul Orășenesc Luduș – secția boli infecțioase.
Data recoltării: 02.05.2020.
Data confirmării: 03.05.2020
Data decesului: 02.05.2020.
Comorbidități: obezitate.

Deces 799

Femeie, 65 ani, județ Mureș.

Data internării: 05.04.2020, la Spitalul Clinic Județean Mureș – secție medicină internă, transferată la boli infecțioase în 07.04.2020 și în secția ATI în 28.04.2020, intubată din 30.04.2020.
Data recoltării: 05.04.2020.
Data confirmării: 06.04.2020
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: DZ tip II.

Deces 800

Femeie, 89 ani, județ Galați.

Persoană asistată la Căminul de bătrâni Galați.

Data recoltarii: 27.04.2020.
Data confirmării: 27.04.2020, la Spitalul Județean de Urgență Galați.
Data internarii: 28.04.2020 la Spitalul Județean de Urgență Galați – secția medicală I, transferată la Spitalul CFR Galați în 28.04.2020.
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: sdr. Alzheimer, boală cronică de rinichi.

Deces 801

Bărbat, 82 ani, județ Bistrița-Năsăud.

Data internării: 30.04.2020, la Spitalul Județean de Urgență Bistrița, secția boli infecțioase II.
Data recoltării: 28.04.2020, la domiciliu.
Data confirmării: 29.04.2020
Data decesului: 03.05.2020.
Comorbidități: CIC, HTA, rinichi unic chirurgical stang, demență mixtă.

Foto: IGSU

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

33 comentarii

  1. Mare tragedie. Femeia de 89, cu sindrom Alzheimer si boală cronică de rinichi, daca nu era COVIDUL al fi trait pana la 126 de ani. Autoritatile persista in a veni cu aceasta lista a deceselor care nu spune de fapt nimic despre mortalitatea bolii.

    • orice mort e bun daca justifica starea de urgenta , sau chiar prelungirea ei cum viseaza umed vela tataru arafat & co ! Nu mai conteaza ca murea maine , a murit azi cu covid e valeu stare de mare urgenta !

    • Felul cum sunt prezentate datele in articol induce la concluzii gresite din mai multe puncte de vedere.
      Orice viata e pretioasa, dl Victor.

    • @mihai: Care e idea cu dorinta ta ca starea de urgenta sa nu se prelungeasca? Ce crezi ca ar fi bine de facut in continuare si de ce? Ai idee de ceea ce inseamna o boala contagioasa cu rata mare de contagiune? Cum crezi ca ar fi bine sa se stopeze infectia cu SarsCov2?
      Vad ca ai convingeri ca nu e bine sa se continue cu masurile restrictive! Ce solutii alternative propui si care e baza logica si practica in a dovedi ca ceea ce propui tu nu pune in pericol sanatatea si viata nimanui?

    • @victor deci tu citesti doar ce vrei? decesele acestea nu le-ai vazut?
      Femeie, 49 ani, județ Mureș.
      Comorbidități: obezitate.
      Bărbat, 30 ani, județ Bihor.
      Comorbidități: obezitate
      Femeie, 49 ani, județ Arad.
      Comorbidități: obezitate, HTA, DZ tip II insulino-depedent.
      vad ca te vaiti ca lista deceselor nu spune nimic despre mortalitatea bolii. pai uite, exemplele acestea pe care se pare ca tu nu le-ai vazut, spun multe.
      sunt oameni tineri, daca nu ar fi fost infectati ar mai fi trait mult timp. ai idee cati oameni tineri obezi sunt in tara? „mare tragedie” daca mor oamenii tineri obezi, nu? apropo, tu ce imc ai?
      asta lasand la o parte ca esti defect omule, daca o sa-ti moara o ruda in varsta de covid tot asa o sa vorbesti la inmormantare – nu-i mare tragedie, oricum murea?! a, de fapt nu, ca nu o sa fie nicio inmormantare, o sa fie doar un sicriu sigilat.

    • @LS ce-ar fi daca „autoritatile” , ma irita doar termenul , ar considera populatia partener de dialog si nu doar niste sclavi pe care-i inchizi in cusca si le arunci resturi printre zabrele? Sunt tari in care a functionat ! Ce ar fi daca s-ar abandona cenzura agresiva si s-a spune adevarul si despre cat putem testa si despre cati mor cu adevarat? noi tot aflam retroactiv si de morti si de teste si de mai stiu si eu ce derogari prin carantina !

    • @mihai. Corect. Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste raspusul dat mie. Dar tocmai faptul ca suntem mintiti in privinta nr de testari si cu multe altele, ma face sa cred ca situatia e mult mai grava decat ceeea ce ni se prezinta. Ori in acest caz mie mi se pare ca masurile restrictive sunt benefice. Pentru cei responsabili nu e nevoie sa existe astfel de masuri, si le iau singuri, dar cum sa se procedeze altfel pt ca toti sa respecte masuri de distantare si de protectie? Eu am o problema si cu aplicarea masurilor de catre o politie formata in special din indivizi lipsiti de creier!

  2. Pentru realgogu. Da orice viata este pretioasa. Dar breaking-news: Toti, dar absolut toti vom muri. Sr moare masiv din accidente rutiere, suntem chiar campioni la asta, nu am auzit insa sa se interzica circulatia rutiera. Se moare la greu de boli cardiovasculare, diabet, cancer la plamani. In istorie a fost unul singur care a incercat alimentarea rationala a unui intreg popor si a esuat lamentabil. Apropo de ce nu se interzic fumatul, alcoolul, zaharul?

    • Ok! Care e propunerea ta in ceea ce priveste ce ar trebui sa se faca in continuare? Cu justificari si explicatii concrete, te rog!

    • Let’s agree to disagree Ioane, aka sa fim de acord ca vedem lucrurile diferit.

    • Propunerea mea este sa ne vedem in continuare de viata. Luand niste masuri de precautie de bun-simt. Sa stam inchisi in case ca niste babe fricoase nu este o solutie. Sa facem sport, sa mancam rational, sa renuntam la fumat. PS: Eu merg la munca zilnic, caci unde muncesc eu nu se poate altfel, asta cu work from home nu merge decat in putine cazuri. Ma deranjeaza insa un Guvern care ma verifica la declaratie cand alerg, am trait in comunism si am oroare de autocratie

    • @Ion: Sunt intr-u totul de acord cu tine si te inteleg pe deplin. Sunt convins ca esti o persoana care stie sa se protejeze si sa protejeze si pe cei din preajma sa. . Problema este insa, dragul meu, ca multi nu sunt ca tine….ca noi. Probabil o mare majoritate dintre noi sunt persoane responsabile si constiente de pericol. Dar nu toti sunt asa! Din nefericire nu se poate ca masurile sa fie luate in mod selectiv.
      De autocratie sunt si eu satul! Am 60 de ani si sunt satul de actiunile cu miros de comunism care sunt luate sau au fost luate de guverne succesive in Romania. Daca la guvernele PSD nu ma asteptam la alt comportament, la cel de azi ma asteptam la mai mult! Cu verificarea la declaratie facuta de niste politisti in general tampiti, la fel ca inainte de 89, ce sa mai zic! Parerea mea e ca la nivelul de decizie central, nu au o idee clara a ceea ce vor sa faca si nu sunt constienti de riscurile pe multiple planuri cu care ne confruntam si ne vom confrunta.

  3. „Încă 119 cazuri de rujeolă confirmate în şapte judeţe au fost raportate săptămâna trecută, totalul îmbolnăvirilor ajungând la 20.000, dintre care 64 de decese”
    Comparati cu Covid 19! Ca rata de mortalitate!

    • Poate ne ceri un pic prea mult pentru o zi de Luni.
      Aritmetica, ca si logica, empatia si altele, este un lucru ‘interesant’ pentru multi dintre noi.

      Care este deci rata mortalitatii, zii negru pe alb.

    • La rujeola rata de mortalitate este 0,32%, iar la Covid 19 este 6,10%, deci de aproximativ 18 ori mai mare.

    • @LS
      In cazul rujeolei se moare doar din cauza acesteia?Sau se moare din cauza ca morbizii erau fumatori si supraponderali cu diabet si hta in tim ce erau intubati si pentru o septicemie?

    • Intrebam si eu,doar asa,ca sa ne impartasesti din priceperile tale.Daca tot am revenit,ti-as mai adresa o intrebare,daca-mi permiti.Daca covidul era gasit si in cadavrele celor decedati din cauza rujeolei,cum ar fi trebuit sa fie raportate cauzele mortii?Sunt convins ca o sa ne lamuresti!

    • @Anxi etate: Prietene, nu stiu daca stii, cei care au cancer mor din cauze de infarct miocardic, anevrisme de diferite tipuri, blocaj renal, etc Nu cancerul in sine te omoara. La fel si la Covid 19. Nu virusul te omoara, ci infectarea cu el produce deterioarari masive in organismul uman. Daca nu intelegi care e idea, nu am ce sa-ti mai explic.
      Mai mult, la boli contagioase, decesul in sine e foarte important pt analiza statistica, pt ca nr de decese ofera posibilitatea unor predictii.
      In legatura cu cuplarea rujeola + Covid, afla ca atunci cand nu sunt clare cauzele decesului, medicul trebuie sa scrie pe certificatul de deces „cauze necunoscute”. Asa ar fi oblibgat sa scrie. Ce face medicul din Romania, habar n-am. Dar banuiesc, atunci cand vad decese raportate dupa zeci de zile. La cat se respecta regulile in Romanica, eu nu am incredere!
      Sunt spitale in care nu au vrut sa declare decese si infectari pt a nu sta in carantina medicii si asistentele(aia care au murit au fost declarati cu alte cauze de deces, pupati si ingropati corespunzator)! Si Tataru stie, dar tace ca si ceilalati. pt a nu fi acuzati de incompetenta.

  4. Stai sa vezi după 15 mai, ce de cazuri vor aparea.

  5. Toti sunt cu alte boli……Nici nu ar mai trebui mentionati……..

    • @cosmin – deci daca au si alte afectiuni, de exemplu obezitate, ii lasam sa moara, nu? se vede ca esti doar un copil idiot. btw, parintii tai sunt perfecti sanatosi? ai prieteni, rude, „cu alte afectiuni”? de exemplu, obezi? ai curaj sa le spui in fata ca e ok sa moara?

    • :))))))) raspunsul lui Cosmin este al dracului de dependent de valoarea bunurilor mobiliare si imobiliare pe care ar fi indreptatit sa le mosteneasca de la cei enuntati de tine,@bug.

  6. Nu spune nimeni ca persoanele cu multiple comorbiditati si cu varste inaintate ar mai fi trait 100 de ani daca nu contactau SarsCov2. Dar nu asta e idea contabilizarii acestor decese! Este vorba de faptul ca orice deces al unui infectat este suspicios de a fi creat in prealabil multiple infectari, dintre care unele, pot cauza si ele alte decese!
    Deci este vorba de probabilitatea ca nr infectarilor si deceselor sa creasca mult la un moment dat. Daca paturile ATI vor fi pline, infectatii cu SarsCov2 salvabili vor muri.
    Explozia de cazuri va avea consecinte majore asupra economiei, mult mai drastice decat cele cauzate de inchiderea temporara pe termen mai lung sau mai scurt a unor activitati economice. Acesta e pericolul major pe care nu-l poate prognoza nimeni.
    Faptul ca unii cretinoizi viseaza baruri, vacante si plimbari fara rost de colo colo nu intereseaza pe nimeni. Voi astia, daca va e frica sa nu inebuniti pentru ca nu va puteti face de cap, puteti sa va sinucideti linistiti! Nu vi se va observa lipsa si nicio persoana responsabila nu va regreta disparitia voastra. Societatea civilizata nu are novoie de psihopati, de personaje cu lipsuri majore in educatie si nici de retardati intelectual.

    • Fuck! LS, I totally agree

    • Ai dreptate. Hai sa stam cu totii arestati la domiciliu pe perioada nedeterminata. Problema va fi insa cine mai munceste. Sa nu mai munceasca nimeni sa mancam varul de pe pereti.

    • Deci Ioane, sa mergi la job cu mijloacele de transport in comun, e.g un metrou plin, este in regula pt tine personal ?

    • LS
      Abrevierea utilizata de tine , deriva de la Labil Structural ?! Instigi oamenii la sinucidere si militezi pentru conservarea vietii in acelasi timp?! WTF?! Despre bipolaritate ai auzit?

  7. Mai jos, gasiti rata de mortalitate pe tari, care se calculeaza astfel: Cat la suta reprezinta nr de decese confirmate cu Covid 19, din nr persoane confirmate prin testare ca sunt infectate cu Covid 19(azi 4 mai 2020):
    USA 5,77%, Spania 10,22%, Italia 13,7%, Germania 4,14%, Portugalia 4,12%, Polonia 4,95%, Romania 6,10%
    Poate analizand aceste date avem o idee mai clara asupra situatiei din Romania.

    • Numai ca ai omis un lucru foarte important din ecuatie. Cam toate testarile serologice din SUA, Italia, Germania etc. indica un numar de infectati de 50-85 de ori mai mare decat cele confirmate… Deci cam atat despre ratele de mortalitate. Pana nu se stie exact cat de extinsa este infectarea nu se poate calcula o rata de mortalitate obiectiva care se pare ca este mult mai mic decat cifrele date de tine. Sigur ca e vorba de vieti omenesti si trebuie sa faci tot posibilul pentru ai salva cat mai multi dar totusi sa nu exageram.

    • @@LS
      Faptul ca unitatile UTI sunt pline sau mult mai aglomerate decit in oricere alt an cu bolnavi Covid-19 ce iti spune ?

    • @@LS: Ai dreptate, dar nu exclude Romania din situatia asta, pt ca si la noi nr de infectari e, cred eu, in mod statistic, in jur de 800.000-900.000. De asemenea sunt multe decese ce nu au putut fi investigate. Si la noi si la ei. Calculele mele sunt pe o idee simplista, dar alte date nu avem.
      In mod normal ar trebui sa ne raportam si la infectari neconfirmate, dar si la nr locuitori, aglomerari urbane, suprafata pt ca e de interes si densitatea populatiei. Apoi si la capacitatea de a exista aglomerari(aeroprturi mari, zone turistice intense, mari hypermarketuri). De exemplu, astea au influentat negativ Spania si Italia. Din fericire pt noi, nu avem asa ceva si nu am avut nici meciuri de amploarea Atalanta Valencia. Asta a fost un avantaj.
      O echipa mixta de specialisti, medici, epidemiologi, sociologi, matematicieni ar putea sa tina cont de astfel de factori si sa expuna niste caracteristici numerice mai relevante.
      Ar trebui sa se tina cont si de nivelul de educatie si conformare la reguli!

  8. LS,te afli in faza maniacala a tulburarii,prietene.Rolul tau,in aceasta perioada,este,exclusiv,acela de a induce ,cu orice pret,starea de anxietate in randul oamenilor.Roaga-te,sau ia-ti tratamentul,ca sa treci in faza depresiei!

    • @Anxi etate: Prietene, nu sunt nici maniac, nici depresiv, nici anxios si speriat de nu mai stiu ce. Nici pe departe nu doresc sa induc nimanui o stare de anxietate. Sunt doar constient de situatie. Analize de tipul celor expuse de mine mai sus se fac la un nivel mult mai avansat decat am putut eu sa explic, in multe universitati si laboratoare de prima mana din tarile ce FAC CEVA pt combaterea epidemiei.
      Vad ca esti agresiv si ai un inceput de stare de nervi necorespunzatoare. Nu prea-ti plac analizele pertinente, actionezi dupa instincte. Stii ceva!? Mergi la veterinar sa-ti administreze niste antirabice. Poate te linistesti!