România TV, cea mai mare audiență sâmbătă, cu nunta lui Simion: trei sferturi din public, cu vârste de peste 55 de ani / 40% din audiență, din rândul celor de peste 70 de ani
Nunta lui George Simion, transmisă detaliat de România TV toată ziua de sâmbătă, s-a văzut în audienţe. România TV a fost cel mai urmărit post după media pe toată ziua, în ţară şi la oraşe. Nu şi pe publicul comercial, pentru că o bună parte din public a fost în vârstă, scrie paginademedia.ro.
Cu transmisiuni în direct toată ziua, România TV a fost urmărită la nivelul întregii ţări, în fiecare minut, de 390.000 de telespectatori. A fost cel mai urmărit post TV şi, la mustaţă, a luat faţa Pro TV (cu doar o mie de telespectatori în plus).
Publicul în vârstă. Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani.
Practic, aproape trei sferturi (72%) din publicul care a urmărit nunta de pe România TV a avut peste 55 de ani.
Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1. Ca o comparaţie, din publicul Pro TV şi din cel al Antena 1, 60.000 de telespectatori au fost din segmentul peste 70 de ani.
Citește integral pe paginademedia.ro.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
112 comentarii