G4Media.ro

Românii au cheltuit cu 20% mai mulți bani pe haine de stradă…

Sursa foto: Pixabay

Românii au cheltuit cu 20% mai mulți bani pe haine de stradă și de birou în prima jumătate a anului 2021 față de aceeași perioadă din 2020

Sectorul Fashion a înregistrat o creștere a valorii vânzărilor cu 22,3% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unei analize asupra comportamentului de consum al românilor în ultimele șase luni, realizată de platforma de marketing 2Performant.

„Categoria Fashion a cunoscut în primele șase luni ale acestui an o creștere a valorii vânzărilor cu 22,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 6,81 milioane de euro fără TVA, conform datelor disponibile în platforma 2Performant.com”, se arată în analiza companiei.

În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2021, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut cu 20,8% pentru produsele din categoria Fashion, față de aceeași perioadă a anului anterior.

„Conform datelor disponibile în platforma de marketing afiliat 2Performant.com, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2021, a crescut și valoarea medie a coșului de cumpărături (AOV) pentru articolele de Fashion la 46,87 euro fără TVA, cu 20,8% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. În același timp, aproape 72% din vânzările din categorie în primele șase luni ale anului sunt făcute de pe device-uri mobile, în timp ce aproximativ 27% de pe desktop, în timp ce valoarea coșului de pe desktop rămâne mai mare cu 14,6% față de cea de pe mobil”, precizează 2Performant.

Românii au început să achiziționeze tot mai des haine de stradă și de birou, în comparație cu anul 2020 când românii alegeau să cumpere haine de casă și pentru sport.

„Martoră a schimbărilor produse de pandemie, categoria Fashion surprinde foarte bine interesul românilor pentru achiziții de produse care servesc stilului lor de viață. Dacă anul trecut, în plină pandemie, aceștia au cumpărat haine de casă sau pentru sport și activități în natură, noul context al anului 2021 cu reluarea anumitor activități și evenimente i-a determinat pe români să cumpere haine de stradă și ocazii (nunți, botezuri), pentru birou, pe fondul revenirii unor angajați la lucrul la birou, dar și încălțăminte”, spune sursa citată.

Totodată, analiza mai indică faptul că luna martie a fost una dintre cele mai profitabile luni ale anului pe sectorul Fashion, vânzările crescând cu peste 45% și cu 66% mai mult în comparație cu aceeași luna a anului anterior.

„Categoria Fashion a înregistrat creșteri în comerțul online de la lună la lună în 2021, atât ca valoare a vânzărilor, cât și ca valoare medie a coșului de cumpărături. Luna martie a anului în curs a adus o creștere consistentă a numărului de vânzări, cu peste 45%, și o valoare a vânzărilor mai mare cu 66% față de martie 2020, când românii se aflau la început de pandemie”, mai susține 2Performant.

Sursa foto: Pixabay

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Ce comparatie stupida. Anul 2020 a fost mort. De ce nu se compara cu 1751? Sau cu 2019 cand economica era ok?

    Datoria externa este la 50% din PIB. Asta insema ca banii ies din tara, euro o sa urce pt ca este cerere, dobanzile pe termen mediu vor urca.

    Sa nu uitam de inflatie 4% !

    In rest o ducem bine dupa spusele guvernului, usl traieste. Simtiti si voi starea de bine, nu?!

  2. Tenesii paradesc genunchii …

  3. de ce compara cu 2020 cand economia a fost moarta si nu compara cu anul 2019? Sau cu 1948 sau 100 iCH ?

    datoria este la nivelul record de 50% din PIB si inflatia la 4% momentan. pt cine a lipsit de la scoala asta inseamna asa: banii se duc afara (platim importurile) si euro creste deoarece este cerere. de aici preturile o iau in sus. deja vedeti diferente de la pana 3 lei per produs daca ne raportam la preturile de acum 3….6 luni…..

    Bravo catule, cu totii simtitm cresterea economica doar ca noi nu imprumutam Tesla precum turcanu, sa venim cu ea la birou de ziua pamantului :))) USL traieste

  4. E plina tara de dobitoci interesati de modul cum ii categorisesc cei de alaturi in functie de hainele ce le imbraca …..
    Esti ceea ce esti indiferent cum esti imbracat , cit parfum ai dat pe tine , cita vopsea ai pe si in piele , ….