Rușii au în plan crearea unei mărci locale în locul McDonald’s / Se dorește asta cu o investiție de 4 milioane de euro
După ce primarul Moscovei, Serghei Sobianin, a anunțat că intenționează crearea unui program, prin care foștii angajați la compania McDonald’s, acum retrasă din Rusia, să lucreze la o marcă locală de fast-food, președintele Federației restaurantelor și hotelurilor din Rusia susține că ideea poate fi pusă în practică, informează Pravda.
„McDonald’s și KFC au angajat un număr foarte mare de oameni, așa că guvernul vrea să păstreze locurile de muncă. Burgerii sunt o poveste foarte la modă astăzi și sunt prezenți în aproape toate restaurantele. Odată cu închiderea McDonald’s, aceste feluri de mâncare vor fi prezentate și în alte locuri de alimentație publică. Prin urmare, clienții nu vor lipsi și atunci trebuie doar să vedem cum se va rezolva acest lucru din punct de vedere legal”, a explicat Sobianin.
El spune că există posibilitatea ca McDonald’s să-și vândă activele sau să le transfere pe o altă societate.
Bukharov a subliniat McDonald’s nu deține exclusivitatea producerii burgerilor, astfel că problema înlocuirii rapide a produselor acestei companii ar depinde doar de disponibilitatea echipamentului și a spațiilor necesare.
Anterior, primarul Moscovei a spus că lanțurile de catering din Rusia ar putea înlocui restaurantele McDonald’s care se închid în decurs de un an.
Autoritățile capitalei plănuiesc să aloce 500 de milioane de ruble pentru împrumuturi preferențiale direcționate pentru a crea o altă marcă, locală, în locul celei americane.
Sursa foto: Pixabay
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
20 comentarii