G4Media.ro

S-a amânat primul zbor pe Aeroportul Brașov / Zborul de calibrare al…

Sursa foto: Facebook / Aeroport Brașov

S-a amânat primul zbor pe Aeroportul Brașov / Zborul de calibrare al aeroportului nu s-a mai programat din cauza condițiilor meteo

Zborul avionului de calibrare pe Aeroportul Braşov, programat pentru lunise amână, anunță Radio We Sfântu Gheorghe. Directorul general al RA „Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav”, Alexandru Anghel, a fost anunţat de Autoritatea Aeronautică Civilă Română că zborul avionului de calibrare pe Aeroportul Braşov nu poate avea loc luni, 12 decembrie, din motive care ţin de condiţiile meteorologice.

„Zborul de calibrare este un zbor la vedere (Visual Flight Rules – VFR), care se realizează în condiţii atmosferice şi de vizibilitate optime, iar potrivit prognozei meteo anunţate pentru ziua de mâine, aceste condiţii nu sunt întrunite. Astfel, zborul de calibrare se amână”, au transmis reprezentanții Consiliului Județean Brașov.

Aeronava Beechcraft Super King Air, înmatriculată YR-CAA, având la bord dotări ultraperformante în domeniul verificărilor din zbor, trebuia să plece luni dimineaţă de la Bucureşti, urmând să aterizeze pe pista de la Ghimbav cu aproximaţie în jurul orei 8:30. După care să decoleze pentru efectuarea zborului de calibrare a echipamentelor de radionavigaţie instalate la sol.

 

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Condițiile meteo o să fie una dintre cele mai mari probleme pentru acest aeroport.

  2. Nu prea inteleg: de pe Aeroportul Brasov(Ghimbav) se va zbura numai in conditii de timp frumos, adica vara?!!!!!!!
    Am lucrat in Industrie, stiu ca orice produs trebuie testat in Laboratoare speciale, iar una din probe e Testarea in conditii limita stabilite, adica la Parametri extremi fata de parametrii normali de functionare…
    Am vazut un documentar despre cum testeaza Rolls Royce motoarele pentru avion, acolo sa vezi ultra mega-tehnologie….

    • Zborurile pt calibrarea unui aeroport sunt acțiuni de înaltă responsabilitate ,precizie și competenta ,pentru ca atunci când vrei sa aterizezi pe pista unui aeroport sa aterizezi pe pistă și nu înainte, lateral sau mai știu eu unde, din această cauză la primele zboruri condițiile meteorologice trebuie sa bune,pentru a putea verifica vizual.Astea sunt regulile și sunt scrise cu sânge,pt că în aviație greșești o singură dată.

    • Studiază regulamentele tehnice din domeniul aeronautic, învață ce înseamnă zbor VFR și IFR și doar după aceea încearcă să-ți dai cu părerea.
      Orice produs din industrie nu înseamnă și aviație. Dacă regulamentul prevede pentru un zbor de calibrare o vizibilitate de 10000, nu merge cu filozofia românească „și ce dacă sunt numai 5000 ?”. De acest zbor de calibrare, ca și de toate care urmează, precum și de cele periodice din viitor depinde viața zecilor de mii de oameni care decolează și aterizează pe acest aeroport.

  3. Iarna nu-i ca vara.