G4Media.ro

S-a semnat contractul pentru secțiunea 4 (Tigveni- Curtea de Argeş) a autostrăzii…

Sursa foto: acciona.com

S-a semnat contractul pentru secțiunea 4 (Tigveni- Curtea de Argeş) a autostrăzii Sibiu-Piteşti / O întârziere mai bine de doi ani, după numeroase contestaţii

Ministrul interimar al Transporturilor, Dan Vîlceanu, a anunţat, luni, că a fost semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia secţiunii 4 (Tigveni- Curtea de Argeş) a autostrăzii Sibiu-Piteşti., informează News.ro.

Lucrarea a fost întârziată mai bine de doi ani de numeroase contestaţii. Lotul 4 are o lungime de 9, 86 km şi vor fi realizate 12 poduri şi pasaje, dar şi un tunel de 1.350 de metri.

”Astăzi a fost semnat contractul pentru proiectarea şi execuţia secţiunii 4 (Tigveni- Curtea de Argeş) a autostrăzii Sibiu-Piteşti. Semnarea acestui contract a fost întârziată mai bine de doi ani de numeroase contestaţii. Lucrarea pe secţiunea 4 are o lungime de 9, 86 km şi vor fi realizate 12 poduri şi pasaje, dar şi un tunel de 1.350 de metri”, a scris, luni, pe Facebook, Dan Vîlceanu.

Potrivit acestuia, contractul a putut fi semnat după adoptarea de către Guverna OUG 3/2021, care opreşte posibilitatea unor companii de a bloca semnarea unor contracte foarte importante de construcţie a autostrăzilor.

”Autostrada Sibiu-Piteşti are o importanţă foarte mare în desfăşurarea traficului pe direcţia coridorului IV Pan European şi, în calitate de ministru interimar al Transporturilor, am transmis constructorului faptul că este foarte important ca această lucrare să fie terminată în termenul stabilit prin contract, dar am şi reiterat faptul că se poate baza pe sprijinul ministerului”, a mai transmis ministrul.

Sursa foto: acciona.com

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Cu tot tunelul, toate podurile sunt cca 10 km de autostrada.
    Nu-i cam mult 5 ani?
    Sau foarte mult?
    Sau s-a semnat cu unul care nu are capacitate de a produce km de autostrada?

    • Sa comenteze cineva care are habar ce inseamna un asemenea contract, vreo 2 ani se pierd pe proiectare, studii geo și avize de mediu, după aia e construcție propriu zisa, daca statul nu te tine pe loc cu exproprierile si plata facturilor,….PORR sunt firma mare, au mai facut tuneluri prin Austria,Elvetia sau Germania

    • Între Pitești și Sibiu prin Râmnicu Vâlcea este mare nevoie de autostradă și cale ferată care vor descongestiona traficul pe Valea Prahovei.

    • @Dorel,
      De obicei nu polemizez.
      Dar consider ca ritmul realizarii unui ciot de autostrada e foarte, foarte lent.
      Si va spun ca:
      Am visitat Portugal in 2011.
      Prima data.
      Nu aveau mai nimic la autostrazi.
      Apoi in 2014.
      Se miscasera foarte repede.
      Facusera cate ceva!
      Apoi asta vara unde in materie de autostrazi erau excelenti.
      2500 km am facut in medie de fiecare data.
      Este ceva unde Ro nu va ajunge niciodata!
      Cu cioturi facute in decenii nu putem decat atat!
      Garantat ca de la Sbiu la Pitesti se va circula dupa 2035 iar A 7 va fi gata in 2040!
      Despre Autostrada Valea Prahovei pot spune ca dupa 2050 va fi gata Studiul de Fezabilitate!
      Asa ca istoricul maretelor realizari ma face sa cred ca nu se va intampla nimic.
      Merci chiar daca crezi ca le stii pe toate cu autostrazile!

    • vere, e incet, prea incet.
      nu apuca sa muste MeLeul meu bitumul autostrazilor romanesti pentru 200km.
      Polonejii, si chiar si grecii s-au miscat foarte, foarte repede in comparatie cu noi.
      in fapt noi si bulgarii suntem melcii corupti ai ioropei.

  2. Hai, domnule, fără Drulă? Așa ceva!!!! Nu a rămas România blocată dacă a plecat ong-istul? Nu pot să cred. Oricum cred că pe FB Drulă se laudă de parcă o să o construiască el cu mă-sa!!!

    • Drulă făcea autostrada Pitești – Sibiu, doar cu mă-sa într-un timp mult mai scurt decât infractorii pe care-i votezi ca prostu’ doar pentru că pui botu’, de fiecare dată, doar la minciuni gogonate!