G4Media.ro

Salvatore Ferragamo și Hugo Boss raportează scăderi semnificative de profituri / De…

Sursa foto: G4Media

Salvatore Ferragamo și Hugo Boss raportează scăderi semnificative de profituri / De ce s-au prăbușit vânzările unor branduri mari

Profitul operațional al Ferragamo a scăzut cu 41% în primul semestru, iar Hugo Boss confirmă scăderea cu 42% a profitului operațional în al doilea trimestru, conform Business of Fashion. În contextul în care cele mai mari conglomerate din lume modei, dar și alte branduri de lux au anunțat scăderi mari din cauza crizei care are loc în China.

Salvatore Ferragamo

Rezultatele financiare agregate ale companiei în al doilea trimestru au fost „afectate semnificativ de mediul de consum dificil, în special în Asia Pacific”, a declarat directorul general Marco Gobbetti.

Profitul operațional al Salvatore Ferragamo a scăzut cu 41% în prima jumătate a anului, în condițiile în care veniturile au încetinit în toate regiunile principale, a declarat joi grupul de lux.

Profitul înainte de dobânzi și taxe s-a situat la 28 de milioane de euro (30,2 milioane de dolari) în primul semestru, depășind așteptările analiștilor privind o scădere la 20 de milioane de euro, potrivit unui consens citat de brokerul italian Equita, conform BoF.

Veniturile grupului de pielărie au scăzut cu 6%  în al doilea trimestru. „Suntem de acord cu faptul că rezultatele noastre financiare au fost afectate semnificativ de mediul de consum dificil, în special în Asia Pacific, care a lovit în tendințele de creștere pozitivă din restul lumii” a declarat directorul general Marco Gobbetti.

Hugo Boss 

Hugo Boss a confirmat joi scăderea cu 42% a profitului său operațional din al doilea trimestru, la două săptămâni după ce casa de modă germană și-a redus previziunile anuale și a raportat cifrele preliminare, pe măsură ce provocările economice și geopolitice diminuează cererea globală a consumatorilor.

Sectorul luxului se confruntă cu vânzări mai slabe și cu presiuni asupra marjelor, deoarece cumpărătorii afectați de inflație reduc cheltuielile. Criza imobiliară și nesiguranța locurilor de muncă din China au exacerbat problema cumpărării bunurilor de lux.

„Slăbirea sentimentului de consum în majoritatea piețelor a dus la o încetinire rapidă a creșterii în întreaga industrie, de care nu am putut scăpa complet”, a declarat directorul general Daniel Grieder.

Hugo Boss a declarat că profitul său înainte de dobânzi și impozite (EBIT) a scăzut la 70 de milioane de euro (75,8 milioane de dolari) în al doilea trimestru, de la 121 de milioane de euro cu un an înainte, așa cum a fost raportat luna trecută.

Venitul său net trimestrial a scăzut cu 50% față de anul precedent, la 39 de milioane euro.

Veniturile companiilor de lux din acest trimestru au demonstrat presiunea la care este supus sectorul, atât LVMH, cât și rivalul Kering fiind sub așteptări.

Hugo Boss a declarat că profitul său înainte de dobânzi și impozite (EBIT) a scăzut la 70 de milioane de euro (75,8 milioane de dolari) în al doilea trimestru, de la 121 de milioane de euro cu un an înainte, după cum s-a raportat luna trecută.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează