G4Media.ro

Săptămâna Modei de la Shanghai Primăvară – Vară 2025: Spectacol o audiență…

Sursa foto: colaj G4Media

Săptămâna Modei de la Shanghai Primăvară – Vară 2025: Spectacol o audiență record de 110 milioane de spectatori

Săptămâna Modei de la Shanghai a atras, în perioada 9 – 19 octombrie, sute de branduri, evenimente, forumuri și invitați, inclusiv Rihanna, subliniind importanța evenimentului în circuitul modei, relatează Forbes.

Săptămâna a început cu o prezentare de la Comme Moi, condusă de supermodelul Lv Yan, și s-a încheiat cu Vivienne Westwood prezentând bărbați în fuste pe podium. Între aceste momente au avut loc sute de debuturi de branduri, deschideri de magazine și petreceri strălucitoare, precum și discuții despre eco-culturi, revenirea unor nume internaționale și noi modele de retail.

shangai fashion week, saptamana modei, shangai, vivienne westwood
Sursa foto: Instagram.com / shangai_fashionweek

Per ansamblu, colecția Primăvară-Vară 2025 a fost mai rezervată decât edițiile anterioare. Potrivit secretarului general al comitetului de organizare SHFW, întreaga industrie a modei se confruntă cu o perioadă de incertitudine. Într-o conferință de presă, Lv Xiaolei a recunoscut că „provocările există în fiecare epocă și etapă” și că organizatorii le-au luat în serios.

„Săptămâna Modei de la Shanghai se schimbă de mai bine de 20 de ani,” a declarat ea. În contextul economiei pesimiste și al unui sentiment de consum mai slab, SHFW trebuie să „reevalueze rolul de punte” pentru a reuni diverși actori și a „explora piețele emergente, a rupe modelele tradiționale și a descoperi noi căi”.

shangai fashion week, saptamana modei, shangai
Sursa foto: Instagram.com / shangahai_fashionweek

Ediția de Primăvară-Vară 2025 a Săptămânii Modei de la Shanghai a găzduit peste 120 de evenimente în spațiile din districtul Xintiandi și platforma Labelhood, precum și în alte locații din oraș. Printre cele mai așteptate momente s-a numărat revenirea designerului Angel Chen, care, după o pauză de trei ani, a prezentat o colecție inspirată de tradițiile asiatice, în timp ce branduri locale precum Shushu/Tong, Short Sentence și debutantul Office H au captat atenția publicului. Totodată, numeroase branduri internaționale din Asia au fost prezente pe podium, iar evenimentele din cadrul SHFW au beneficiat de sprijinul unor parteneri importanți precum H&M și Harrods.

Aspectul sustenabilității a fost un punct central, cu forumuri și prezentări care au promovat moda etică, incluzând colaborări între ONG-uri și designeri renumiți. Cel mai mare eveniment a fost spectacolul Moncler Genius, desfășurat pe o suprafață de 30.000 de metri pătrați în pavilionul CSSC, unde peste 8.000 de invitați și 57 de milioane de spectatori online au asistat la prezentări de colecții semnate de nume internaționale. Săptămâna Modei de la Shanghai a înregistrat o audiență digitală de 110 milioane de vizualizări, consolidându-și astfel impactul global și promovând brandurile emergente și consacrate în mediul online.

shangai fashion week, saptamana modei, shangai
Sursa foto: Instagram.com / Moncler

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...