G4Media.ro

Scade interesul pentru vaccinare? Mai puțin de 600.000 de persoane mai sunt…

Sursa: vaccinare-covid.gov.ro

Scade interesul pentru vaccinare? Mai puțin de 600.000 de persoane mai sunt înscrise pe listele de așteptare, din care peste jumătate de milion pentru vaccinul Pfizer / 66.000 de locuri pentru imunizarea cu AstraZeneca stau neocupate

Mai puțin de 600.000 de persoane mai sunt înscrise pe listele de așteptare pentru vaccinare, din care peste jumătate de milion pentru vaccinul Pfizer. În același timp, 66.000 de locuri pentru imunizarea cu AstraZeneca stau neocupate, potrivit datelor afișate pe platforma dezvoltată de STS.

Potrivit datelor centralizate duminică dimineața pe platforma vaccinare-covid.gov.ro, pe listele de așteptare mai sunt înscrise 589.127 de persoane astfel: 553.291 pentru Pfizer, 27.374 pentru Moderna și 8.642 pentru AstraZeneca.

Sunt disponibile 68.355 de locuri pentru programare, din care 66.040 pentru AstraZeneca, 2.266 pentru Moderna și doar 49 pentru Pfizer.

Sursa: vaccinare-covid.gov.ro

Conform datelor furnizate de autorități, joi erau 732.983 de persoane înscrise pe listele de așteptare. În total, până joi, aproape 360.000 de persoane din listele de așteptare au fost programate la vaccinare.

O treime din cei programați la vaccinare cu AstraZeneca nu s-au prezentat și peste 200.000 s-au restras, a precizat, marți, într-o conferință de presă, președintele Comitetului privind campania națională, Valeriu Gheorghiță.

Până sâmbătă la ora 17.00, în România au fost vaccinate anti-COVID 2.258.352 de persoane, dintre care 1.383.993 au primit și doza de rapel.

Citește și

Timiș: Doar 10 persoane s-au vaccinat în cabinetele medicilor de familie, din ziua lansării proiectului

Premierul Florin Cîțu anunță că din august ”putem lua în considerare renunțarea la masca de protecție” dacă se atinge pragul de 10 milioane de persoane vaccinate

Valeriu Gheorghiță: Se continuă vaccinarea cu AstraZeneca pentru toate grupele de vârstă

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

112 comentarii

  1. Adica vaccinistii si au atins limitele? Amu relansati turismul baietzi, ca restul nu au voie!

    • Restul nu au bani de concediu,asa ca nu-i intereseaza. Oricum,trebuie sa se termine cu covidul asta,cu sau fara vaccin. Vine vara si nu mai raceste nimeni,o sa se zica ca virusul moare de caldura

    • Ba din contra, garantez că doar cei cu vaccin vor avea voie la carciumi, hoteluri,etc. Un guvern serios asta ar face. Ești smecher, stai acasă, nu îți duci copiii la școală, etc

    • @J,
      Koaie, ai zis bine: răceală.

  2. Era clar de la început. În România se vor vaccina 20_30 %. Cine se aștepta la mai mult ori e naiv ori este complet dezinformat.

    • Complet de acord!!!

    • Romanii au fost mintiti sistematic de AUR si de alte slugi rusesti care sunt impotriva vaccinarii, ca sa creeze cat mai mult haos.

      Evident ca guvernul a comunicat foarte prost impotriva dezinformarii rusesti, e un guvern de amatori, ca cele PSD.

    • Nu cred că suntem așa de reduși, înalte țări se roagă și stau la coada pentru vaccinare.Vai de noi.

    • Pacatosul revolut

      Multumesc ca mi-ai confirmat ca esti sluga ruseasca.

  3. ESTE RODUL „MUNCII” MEDIA PATRONILOR PENALI !
    CARE VOR CA POPULATIA GENERALA SA SE „IMUNIZEZE” PRIN TRECEREA PRIN BOALA

    • Si cu vaccinul te imunizezi asa tot la 6 luni!

  4. Complet de acord!!!

  5. Complet de acord!!!
    Si cum au vaccin at aiurea, vulnerabili vor continua să umple spitalele si sa moara!

  6. Aşitea sunt oamenii „treziți” si „nemanipulați”. Riscul să faci ceva de la AstaZenece e mai mic decât accidentul de mașină. După principul lor „hai sa mergem cu căruțele”. Degeaba nu mai au wc în curte, gândirea lor e tot acolo.

  7. Trebuie schimbată strategia.
    Asta cu platforma a fost cam hipstereală.
    Luni, la centrul de la Circ, era o doamnă care îl întreba pe paznic cum se poate programa, că știe că acolo se fac vaccinuri.

    • E banala platforma, inclusiv medicul de familie te poate trece pe lista.
      Platforma este un atu, spre deosebire de multe tari din vest care nu au asa ceva.

    • Pai se poate si la telefon. Banuiesc ca „duamna” stie sa folo0seasca unul (fix)

    • Voi credeți că până la 14 milioane se vaccinează numai middle class.
      Am rude cărora medicul de familie le-a cam dat cu flit și nu au mai vrut nici să-i programez eu.
      Trebuie să fie ca la supermarket, marfa băgată cât mai sub nas, altfel mulți vor ezita, de lene sau frică.

    • @gogo, si daca rudele tale ezita si crapa care-i problema noastra?

  8. Pai e proportional cu nivelul de civilizatie, nu inteleg asteptarile
    Daca romanul crede ca nevasta trebe disciplinata, are wc in fundul curtii si se ia dupa popa care e asteptarea

    • absolut.
      Dar poate merita sa reflectam la faptul ca in anii astia, cel care a trecut, cel actual si cati vor mai trece pana se domoleste pandemia fara vaccinare masiva, niste copii isi vor rata viitorul din lipsa scolarizarii si socializarii, niste antreprenori in turism si servicii vor pierde agoniseala, multi inca vor mai muri ” cu zile ” , de escaladarea bolilor psihice nu mai vorbesc.

    • Lasa ca nici altii, cu wc in casa, nu sunt mai breji: uita te la Spania, la Belgia, chiar si la Germania, vezi cati vor sa se vaccineze si pe urma sa afirmi cliseele astea….ai uita sa adaugi ceva cu ”in romanika…”..dar, vezi la urmatoru’ comentariu, sa nu mai uiti!

    • @Ciprian
      A fost zilele trecute o știre cu oamenii din Madrid la coadă la Astra Zeneca.

    • Alina, dadeau pe Digi o stire ca ” 660000 de au refuzat rapelul cu AstraZeneca”! Ceea ce nu ma mira, cand epidemiologul sef al Germaniei (da, stiu ca vb de Spania), zicea la TV ca dupa 4 zile, trebuie sa te cauti de vanatai si sa vezi daca ai ameteli!

  9. Va doriti atat de mult sa aveti dreptate incat ignorati faptul ca daca oamenii nu se vor vaccina si voi veti sta inchisi….

  10. Eu am facut boala prin noiembrie iar in martie am facut testul pt a vedea nivelul de anticorpi.
    concluzie:eu sunt mai imunuzata prin boala decât el, având un nivel mai mare de anticorpi.

    • Doamna experta de fb vaccinul nu functioneaza ca virusul….
      Vaccinul iti invata corpul sa creeze anticorpi daca iei virusul de aceea difera nivelul de anticorpi intre dvs si sotul dvs….

    • Minți de îngheață apele! Nivelul de anticorpi atins prin vaccinare e mult mai mare decât prin îmbolnăvire.

    • cât despre dl Gigel, macar a venit cu o explicație logica…eu chiar nu postez pe FB.nici nu am cont 🤗

    • Dar whatsup ai?
      Ca vin ele stirile de pe FB si fara sa ai cont.

  11. Da cine dracu va tine intelijentilor sa nu va vaccinați ? Vaccinațiva , că mie îmi convine să port masca și să mă spăl zilnic . :)))))))

    • Mirelo, fii antena! Ma vaccinez, imi iau dovada si ma tirez in Grecia. Auzi ca se deschide sezonul. Tu sa stai in continuare sa te uiti la Digi24 sa vezi cum se vor ticsi spitalele! Ramane sa-ti trimit felicitari din Grecia. 💁‍♀️💁‍♂️ Sa nu uiti sa porti masca mult si bine pana te imunizezi tu natural cu leacuri babesti(ierburi)!

    • Fata trista tu mai bine te pregătești se un sejur la Obregia, înainte. Hahahahaha

  12. Foarte detaliate datele si informatiile furnizate.
    Desi sunt la indemana, nu se publica statistici cu vaccinatii pe judete sau orase.
    De ce oare?
    Vedem numai total vaccinati pe zi si cu ce vaccinuri, dar NU pe judete…
    Ce e atat de secret?

    • Datele sunt publice pe data punct gov punct ro
      Se prelucreaza in cateva minute in excel.
      Uite pentru aprilie,pana pe 8, daca ti-e greu.
      Judet Doze Doza1 Doza2
      Alba Total 7079 1457 5622
      Arad Total 11176 7119 4057
      Arges Total 8415 3873 4542
      Bacau Total 7471 3173 4298
      Bihor Total 12284 4562 7722
      Bistrita-Nasaud Total 6452 3718 2734
      Botosani Total 5386 2252 3134
      Braila Total 4920 1449 3471
      Brasov Total 14571 8241 6330
      Bucuresti Total 73978 39326 34652
      Buzau Total 6430 2044 4386
      Calarasi Total 4625 935 3690
      Caras-Severin Total 6181 2108 4073
      Cluj Total 21778 12677 9101
      Constanta Total 22940 13231 9709
      Covasna Total 3294 1352 1942
      Dimbovita Total 8986 4195 4791
      Dolj Total 10206 1914 8292
      Galati Total 7452 3241 4211
      Giurgiu Total 5105 1482 3623
      Gorj Total 6989 830 6159
      Harghita Total 7415 1700 5715
      Hunedoara Total 9044 5089 3955
      Ialomita Total 5635 2077 3558
      Iasi Total 14043 3597 10446
      Ilfov Total 10980 4805 6175
      Maramures Total 9528 1353 8175
      Mehedinti Total 3995 368 3627
      Mures Total 8788 2149 6639
      Neamt Total 6330 2054 4276
      Olt Total 6354 2272 4082
      Prahova Total 13620 3015 10605
      Salaj Total 3613 778 2835
      Satu-Mare Total 6322 2616 3706
      Sibiu Total 12362 7494 4868
      Suceava Total 10333 3257 7076
      Teleorman Total 4501 721 3780
      Timis Total 24422 18124 6298
      Tulcea Total 3841 1715 2126
      Valcea Total 7548 3665 3883
      Vaslui Total 4911 1232 3679
      Vrancea Total 6872 2826 4046
      Grand Total 436175 190086 246089

  13. aduceti vaccinul in marile aglomerari urbane si vaccinati pensionarii, cum face europa
    un vaccin pentru tineri, un vaccin pentru batrani

  14. Ei, băieți, v-ati batut joc in ultimul hal de cetățenii români de Etapa a 3 a care doresc să se vaccineze, din mai trebuie să mergeți pe teren să convingeti lumea.
    Eu, de exemplu, sunt din 16 martie pe Listele lui Gheorghiță, trece acusica o lună și nicio veste de la Platforma vieții. Bătaie totală de joc în București cel putin.
    Plus că, prin încăpățânarea de a merge cu AZ până în pânzele albe, fără limitare de varsta ca în alte țări si fara recunoașterea problemelor acestui vaccin, rare ce-i drept dar supermediatizate, colonelul a îngropat vaccinarea cu AZ.
    Campania de vaccinare românească a devenit un eșec epic din momentul in care cetățenii români sănătoși au fost împărțiți în esentiali si neesentiali.
    Toti bătrânii si bolnavii care mor acum, si nu sunt putini, ar trebui să fie asumati de cei care au permis vaccinarea tinerilor sănătoși și voioși in Etapa a 2 a.

  15. Cu vaccinul e ca si cu votul. Cred ca se suprapun destul de bine categoriile care merg la vot cu cele care se vaccineaza, cu exceptia tembelilor lui Sosoaca / Simion.
    Aia care se uita regulat la Las Fierbinti si Vocea Romaniei, dar nu ies la vot, nici nu se vor vaccina, mai bine fac boala.
    Si vaccinarea tine de spiritul civic si de gradul de implicare in campul muncii, ca sa nu mai zic si de IQ.

    • Good point!

    • Dacă ma vaccinez o fac doar pentru mine, nu ma interesează de alții, indiferent de categorie, psdisti, #isti, etc, din partea mea n-au decât sa crape toți, eventual sa rămân singur pe planeta. Când aud ca voi vreți să-i salvați pe aia pe care ii înjurați toată ziua, ca masca, ca nu respecta, bla bla bla bla, îmi vine sa vars.

    • @Flav
      Sa te vad eu cum rezisti singur pe planeta!🤣

    • @Pacatosul
      Vai de capul meu, cum asa? Ia intreaba-l tu pe Barbu de cate ori nu m-a atacat 🤔?
      Nu de cate ori m-a atacat, ca a pierdut numarul.
      @Stan
      Da-i inainte!

    • @Bran,
      Ești redus. Eu chiar vreau ca lucovizii să se vaccineze. Unul să nu șunteze!

  16. cam atat a fost… maxim 3 milioane, restul se vor vaccina daca le zice popa, de asta trebuie implicata BOR, daca popa ii trimite se vor vaccina, daca nu… stiti cum e, guvernul satanist 🙂

    apoi mai sunt fricosii, sau asa numitii ‘ma mai gandesc’, ‘e experimental’, ‘vorbim intr-un an’ si asa mai departe… cumva le e ciuda pe noi ca avem curaj sa ne vaccinam si ei n-au, asa ca isi gasesc tot felul de justificari, ba ca suntem cobai, ba ca nu patesti nimic, ba ca nu exista si multe altele, cumva sa nu recunoasca ca le e frica de fapt, mai frica ca de virus 🙂

    frica de vaccin e nejustificata, sunt zeci de accidente zilnic, unele cu morti, dar vad ca lumea tot conduce, de ce nu se opresc? si eu am auzit ca a murit unul in accident de masina, de azi nu mai urc la volan?

    pentru noi astia care ne-am vaccinat/vaccinam e ok, vom fi protejati, pentru ei, ce sa zic… e ca la lotto, daca ai noroc de o forma usoara sau nu

    • „România e stat laic. BOR nu trebuie sa se implice.” – hastag

    • Aia copți normal ca au nevoie, fatalaii sa plece în Grecia, #istii mai mult se vaccinează să-i „salveze” pe psdisti. Pentru mine covidul/vaccinul e ca și cum m-aș tampona cu o buburuza. În rest, scăpa cine poate.

    • Si Flav sa ramana in „beci” daca nu se vaccineaza.

    • iar am suparat emasculatii… n-ai ce sa faci, cand iti e frica, iti e frica

    • Bai George, mai sunt câțiva „maistrii antivirus” cautati de NASA. Vezi poate, te încadrezi.

  17. Bine ba Stan pățitul. Lasa sa fiți voi inteligenți ăștia care va vaccinați . Și noi ăștia care nu vrem sa din cobai, sa rămânem prosti și să ne îmbolnăvim. Of, of , mai, mai.

  18. Bai emoticonule , du-te mă tu la greci sau unde dorești , că acolo mai stai și în carantină și mai trebuie să îți faci și teste care trebuie sa fie negative . Asta chiar daca ai dovada că ți-ai făcut vaccin anti covrig. :)))))). Așa că du-te ba nene unde vrei tu in vacanta. Lasă-mă pe mine să mă tratez cu buruieni băbești .:)

    • Banuiesc ca erai la fel de trista si inainte de pandemie ….

    • Strici buruienile degeaba, “boala” ta e incurabilă. Mai bine îți faci o salată…

    • Bine, Mirelo, dar vezi ca Anton Cehov a murit si din cate stiu eu, altul ca el nu s-a mai nascut sa vina sa te salveze daca nu da rezultate tratamentul tau cu ierburi. Sa nu spui ca nu ti-am zis! In rest, treaba ta ce faci, ca doar vaccinarea nu este obligatorie.

  19. Ba pătrățelule, de-a dracu nu o să mă vaccinez , sa vad daca vor crapa ăștia ca tine așa , care-i fute grija de alții în loc să se uite în ograda lor .Așa că toți care doriți ca noi ăștia care nu vrem sa ne vaccinăm , va anunț de pe acum : la anul și la multi ani

    • Ba din contra, garantez că doar cei cu vaccin vor avea voie la carciumi, hoteluri,etc. Un guvern serios asta ar face. Ești smecher, stai acasă, nu îți duci copiii la școală, etc

  20. 1)doresc sa ma vaccinez cu Johnson daca se poate.
    2) daca nu exista locuri libere si nu exista vizibila lista de asteptare de ce sa ma inscriu?
    3) sa spus ca unele centre sunt fantoma si ramai blocat pe lista de asteptare pana la pastele cailor deci e real sau nu?
    4) ma protejez/nu sunt in zona focar si nu am un job foarte riscant deci pot sa mai astept.
    5)din cifre reiese ca inca au de vaccinat cel putin 2 saptamani de acum incolo.
    nu scrie ca nu se mai incriu oameni sau nu mai sunt doritori pe liste ci doar ca a incetinit nebunia…

    • Dupa promisiunile lui Gheorghita, pana azi ar fi trebuit sa vedem pe platforma si tipul de vaccin pe fiecare centru si data aproximativa cand vine randul la vaccinare pentru cei inscrisi pe listele de asteptare. Pana acum nimic din promisiunile astea nu s-a concretizat.
      Din cate s-a spus, vaccinul de la Johnson&Johnson va fi disponibil in cabinetele medicilor de familie, fara programare.
      Inca nu a ajuns in tara, deci urmareste stirile.
      Cred ca din mai vom putea intra in majoritatea centrelor de vaccinare si vaccina pe loc, fara vreo programare prealabila. Dozele de vaccin disponibile vor depasi numarul doritorilor, cam cum se intampla cu Astra Zeneca deja.

    • @stan , tipul de vaccin se vede de mult pe platforma iar data aproximativa se va vedea saptamana viitoare.

      https://vaccinare-covid.gov.ro/platforma-programare/

  21. Pătrățelule , te cam fute grija , asa-i? Pai și-mi că nu am dreptate cu ce am scris în legătură cu testele negative și cu carantina. Hai zi, dar știu că nu poți pentru că știi că așa e. Așa că abia aștept să văd cum va cheltuiti banii și cum veți sta în carantină in loc sa va faceți concediul .:)

  22. Pătrățelule , te cam fute grija , asa-i? Pai zi-mi că nu am dreptate cu ce am scris în legătură cu testele negative și cu carantina. Hai zi, dar știu că nu poți pentru că știi că așa e. Așa că abia aștept să văd cum va cheltuiti banii și cum veți sta în carantină in loc sa va faceți concediul .:)

  23. Interesant ca in timp ce 66.000 de locuri la AZ sint neocupate exista totusi si o lista de asteptare la AZ de peste 8.000 de persoane. De pilda, in Timis sint o gramada de locuri la AZ in schimb in Bucuresti nu exista nici unul dar in schimb exista liste de asteptare la AZ! Deci unde sint doritori de AZ nu sint vaccinuri iar unde sint vaccinuri AZ nu sint doritori! Nu inteleg de ce nu se face o redistribuire (situatia e vizibila de ceva vreme). Pentru AZ listele de asteptare ar trebui sa fie practic inexistente.

  24. Tot.respectu ptr toti si pro si contra dar dupa.9 luni ce fac iar alt vaccin? Iar toata lumea?

    • Bine punctat . Dar vezi că dacă nu faci parte din turma vaccinistilor, ești pus la zid . Vai de capul lor de oi bete :))))

    • @Traian. Deocamdata nu stie exact cit dureaza imunitatea dupa vaccin. Asta intrucit nu a trecut foarte mult timp de cind au inceput sa fie administrate vaccinurile. Daca e nevoie, se poate ajunge la o situatie in care vaccinurile sa fie facute regulat (o data pe an). Asa se intimpla, de pilda, cu vaccinul gripal. Fireste capacitatile de dezvoltare si de productie se vor fi dezvoltat mult mai mult iar vaccinarea (voluntara) va fi probabil doar o banala vizita la medicul de familie.

    • Vor mai face ei si alte vaccinuri, presupun, in functie de cate tulpini vor mai aparea pe parcurs, tulpini care nu vor fi combatute de vaccinurile existente. Oricum oamenii de stiinta nu aveau altceva mai bun de facut decat sa faca vaccinuri pentru virusul asta. Vaccinurile pentru diferitele tipuri de cancer nu sunt asa importante, mai pot fi amanate, in functie de doleantele omenirii, adica daca vrea sa se vaccineze in proportie de 70%, sau nu. Cam cand va fi pregatita omenirea sa puna capat pandemiei, cam atunci, probabil, se vor intoarce si ei linistiti la vechile indeletniciri si asa anevoioase, probabil, din lipsa finantarii.

    • @mirela E dreptul dumneavoastra sa nu va vaccinati si e dreptul celor care au incredere in vaccin sa o faca. Nici unii nici altii nu trebuie jigniti (asa cum o faceti si dumneavoastra).
      Imi permit sa va intreb totusi: ce solutie – alta decit vaccin – propuneti dumneavoastra pe termen mediu si lung? Imunizare de turma pe cale naturala, banuiesc? Cu ce costuri umane se va atinge asa ceva? Pina una alta sectiile de ATI – si aici in Germania – se umplu de pacienti. Ce propuneti sa se faca cu acesti pacienti?

    • Bine ar fi dacă unii ar mai citi și presa internațională. Pe 31 martie 2021 în Marea Britanie s-a terminat un studiu, în urma căruia Boris Johnson a fost avertizat că dacă va renunța prea rapid la măsurile de restricție, deși au un procent mare de vaccinați, în lunile iunie-iulie se vor confrunta cu un nou val, cu un număr mare de îmbolnăviri, în care 60-70 la sută dintre
      formele grave și decese se vor înregistra în rândul persoanelor vaccinate cu comorbidități care dezvoltă o imunitate scăzută sau deloc și care vor fi mult mai afectate decât cele aflate în aceeași situație, dar nevaccinate.
      Toate vaccinurile au fost testate în general doar pe persoane clinic sănătoase între 18 și 55 de ani.
      Și atunci? De ce vaccinăm în primul rând persoanele cu comorbidități? De ce nu au făcut teste în primul rând pe persoanele cu astfel de probleme?
      Dacă sub 50 de ani, mor în jur de 3-5 persoane pe zi la nivel național, ce sens are să vaccinezi în masă populația sănătoasă? Știe cineva care sunt efectele vaccinării în masă în timp de pandemie și care vor fi efectele acestor vaccinuri pe termen lung în ceea ce privește eficiența și siguranța asupra organismului, repetate an de an, cu rapeluri peste rapeluri, când studiul se va încheia abia la 31 decembrie 2023 sau chiar în 2024?
      Știe cineva oare că la un studiu randomizat cum e și cel de acum, unii primesc ser… placebo?
      Cine se vaccinează trebuie să o facă pentru sănătatea lui, nu pentru a merge la mare, la restaurant etc.

    • Domnule Radu, nu sunt virusolog, dar eu am inteles ca oamenii de stiinta nu au plecat de la 0 cand au facut vaccinul asta. Ei lucrau deja la vaccinuri(tratamente) pentru cancer si cand a aparut pandemia, pe baza a ceea ce stiau deja, au facut ce a iesit azi, marea minune de vaccin, asa de „periculos” pentru unii.

    • Vezi ca urmatoarele vaccinuri vor fi pe bani, adica apuca-te si strange la ciorap, pentru tot restul vietii!

    • Preferi o intepatura de 10 euro sau o vacanta legat si oxigenat cu prisosinta de niste aparate precum e mulsa vaca in fabrica de lapte?
      Asta daca ai noroc sa ai loc la ATI si nu arzi pe acolo sau faci o vizita la Sf Petru pentru niste lobby.

  25. 1. Natura este atat de inteligenta, EXCELENTA SUPREMA!

    SELECTIE NATURALA !!!

    2. Dumnezeu da dar nu baga in traistă 😉

    Deja incepem sa cunoastem printre noi televictime ala A3 si RTV care au platit cu viața iar eu cred ca este doar inceputul.

    Intrebare adresata recent (catre ruda, 50ani):
    – te vaccinezi?
    – nu, sa mai vedem.
    Am inteles logica asta cand se vaccina, sa zic prima 100.000 oameni sau primul milion, dar acum CE SA MAI VEZI ?!?

    PS: cat de „important” te crezi sa ai impresia ca omenirea asta a inventat un vaccin sa-ti faca, fix tie mare personalitate, rau iar restul sunt clar niste prosti neimportanti ca fac vaccin. Era pe youtube o televictima A3 care atunci cand asistenta combina vaccinul din care urma sa primeasca doza Iohanis a zis ca a tras femeia aer si nu i-a facut vaccinul, deci . .

    • Ce-ți pasă ție de „victime” care mor uitandu-se la A3 și RTV? Trăiește tu, consumator de Digi și votant de usr! Trăiți în lumea voastră a de 5 %! (15 din 33 %prezenta la vot)

    • @Cristian, personal ma doare undeva de prostii ca tine,privitori de latrina 3 si guita tv. in caz ca nu stiai(eram ironic, pentru ca un dobitoc n-are cum sa stie), procentele in parlament se stabilesc pe baza voturilor valabil exprimate, tu poti sa stai acasa o eternitate ca nu contezi catusi de putin;). daca din 5 votanti 3 sunt cu mamaie, mamaie o sa fie majoritara in parlament;)..

  26. dupa ce AZa lansat campania impotriva pfizer, acum i se intoarce inapoi
    au contribuit din plin la bagatelizarea mortilor, doar 0.00 .. ca mai degraba mori de fulger neasumandu-si absolut nici responsabilitate si acum sunt taxati
    mai punem la socoteala si pe gheorghita-armta-specialilor care s-a transformat in avocatul AZ , ca na .. binele general , dupa ce si-au vaccinat toate rudele cu concurenta
    mai avem si mesajele celorlalte entitati medicale din tari in carene place sa mergem in vacanta si sa ne luam masina, care invers celor din romania
    si peste toate punem o dezinformare dusa pana la tembelizare pe FB
    mai adaugam si cativa AUR platiti de rusi
    neincredere totala, si asa subrezita

  27. „Riscul sa mori de la vaccin e mai mic decat sa mori intr-un accident de masina” zicea cineva pe aici.
    Carnet nu am, deci nici masina.
    Nu stiu cum se face dar in cazul meu riscul sa mor de la vaccin (tinand cont si de cate cazuri de tromboza sunt in fiecare zi in lume) este mai mare decat in caz de accident.
    Poate sunt suficient de norocos sa nu iau virusul niciodata si chiar daca il iau o sa supravietuiesc. Dar la insistenta autoritatilor sa zicem ca fac vaccinul si mor. Am castigat un loc in rai…
    Eu cred ca fiecare ar trebui sa vorbeasca in dreptul lui cand e de discutat ceva ce e mai mult o decizie personala decat un efect de turma.

    • Daca nu cumva trăiești într-o peșteră ai risc de a fi implicat în accident de mașină,taxi,autobuz,chiar și ca pieton te poate calca o mașină. E drept că sunt cazuri de tromboze dar să știți că tromboze erau și înainte de AZ,și vor fi și după AZ doar că despre acelea nu se vorbea la știri.E clar că nu se va atinge nici 40% din populație vaccinata și de aici transmitere mare,decese multe,mutații ale virusului și nevoia de noi vaccinuri…Și in plus restricții,de cate ori se vor umple spitalele restricții și mari probleme pentru oamenii care au nevoie de îngrijiri medicale pentru alte patologii.

  28. @msb, dumneavoastră credeți că dacă eu respect regulile și port și masca , restul de ce s-ar îmbolnăvi din cauza mea ? Nu e problema mea că restul nu respecta regulile . Iar dacă nu le convine cu masca și cu spălat zilnic , atunci să se vaccineze . Dar credeti va vaccinul asta e garantat că nu te vei mai îmbolnăvi? Sau e garantat că acela vaccinat nu va fi purtător de covrig ? Hai sa fie serioși . Nu sunt cu niciun partid , nici cu teoria conspiratiei dar pur și simplu nu vreau sa mă vaccinez . Iar partea că nu e obligatoriu , aici e cu duș și întors . Ți se întoarce mana la spate daca vrei sa pleci in concedii , astfel încât trebuie sa faci daca vrei sa mai vezi Grecia sau mai știu eu ce alte țări. Din partea mea , pot să mă aștepte mult și bine . Daca nu sunt cu turma asta nu înseamnă că nu am dreptul sa aleg ce vreau sa fac cu viața mea. Nimeni nu se îmbolnaveste din cauza mea , daca eu respect regulile impuse . Doar că sunt unii mai idioți care o țin leandra cu vaccinul . Lasă să fiu eu aia nebuna , proasta , conspirationista și să mă îmbolnăvesc . Fiți voi restul , aia deștepți .:)

    • Aia destepti se uita in statistici: cit au murit in anii trecuti de gripa,de pneumonie sau in total. Se Dupa aia, se naste un mare semn de intrebare. Masca a reusit sa stirpeasca gripa obisnuita,dar nu a reusit sa opreasca covidul. Oare,asta e realitatea?

    • @mirela Am inteles ca nu vreti sa va vaccinati si cred ca e dreptul dumneavoastra sa nu o faceti indiferent de motivele care stau la baza deciziei dumneavoastra.
      Tot nu am inteles insa de ce ii jigniti (turma, oi, idioti) pe cei care vor sa se vaccineze.
      La fel ca dumneavoastra, cei care vor sa se vaccineze isi evalueaza riscul personal (dar poate pun in balanta si riscul colectiv inclusiv cel al familiei) si ajung la alte concluzii decit dumneavoastra.
      Si nu mi-ati raspuns la intrebari 🙂

    • Mirela, lasa vrajeala. Iti este efectiv frica sa te vaccinezi dar cand bagi ca sparta saorma, MC si alte aberatii in tine nu mai ai absolut nici un fel de problema. Va cacati pe voi de zici ca vine sfarsitul pamantului daca mergeti sa va vaccinati pentru a va proteja pe voi in primul si in primul rand si mai ales pe cei apropiati voua. Preferati sa ascultati in gura la toti scrintiti care nu au absolut nici un fel de pregatire de specialitate de pe facebook si alte platforme de media care improsca cu kkt in loc sa judecati cu capul vostru.

    • @Rav
      Pai sa vina seful de la facebook sa-i convinga ca e mai sigur sa te vaccinezi decat sa te tratezi cu leacuri babesti. Ma gandesc eu asa ca daca i-a convins sa-i foloseasca platforma, are oarece fler. Pentru ce stam noi sa pierdem vremea acum?

  29. Daca a spus premierul Catzu ca in iunie scapam de pandemie si se relanseaza Romania, ce rost mai are sa ne vaccinam?
    Aferim.

  30. Nenea RAV, jignesti gratuit . Tocmai că respect regulile impuse dar nu vreau sa fiu cobai . Ai înțeles ? Sau ești greu de cap ?

    • Ramaneti cobai pentru virus, doamna, daca sunteti certata cu medicii si nu aveti pic de ambitie, cum au avut oamenii de stiinta sa faca vaccinul, mama lui de vaccin! Ramaneti incapatanata si aruncati cu toate epitetele pe care le cunoasteti, daca asta este mai important! Intre timp, daca mai sunt multi ca dumneavoastra si va asigur eu ca mai sunt, nu este vointa matale proprie, este vointa de grup (sau de turma mai pe intelesul matale si cum va place sa vorbiti), apar alte mutatii ale virusului si este posibil ca vaccinul existent sa nu mai ofere protectie si pandemia sa nu se termine asa repejor. Felicitari! Vointa matale proprie este vointa unui grup de negationisti, mare isprava si pentru asta ne-ati facut capul calendar, na.

    • @CFRista
      Nu vrei, nu vrei. Am inteles. Cine te ia cu forta din casa sa te vaccinezi? Ca asa se intelege dupa cate comentarii ai tot postat. Nu te vaccina si cu asta basta.

      Ca nu are nicio logica, oricate comentarii ai posta incercand sa demonstrezi contrariul, e alta discutie. Dar, pana la urma, cineva trebuie sa ocupe si cele 1600 de locuri de la ATI, ca doar nu au fost pregatite degeaba.

      A, inca ceva, vezi ca inclusiv respectand regulile nu e garantat 100% ca nu te vei infecta cu virusul. Dar, daca preferi sa fii cobai pentru virus in loc sa fii cobai pentru vaccin, treaba ta, nu te opreste nimeni. Dar nici n-o sa-ti dea multa lume dreptate, oricat ai comenta, pentru ca realitatea te contrazice constant.

      Problema este ca virusul omoara o persoana din 200 infectate, in timp ce la vaccinuri, inclusiv mult hulitul AstraZeneca, numarul de decese e in cel mai rau caz undeva pe la unul la 400,000, pe baza datelor din Germania privind AstraZeneca. Si totusi tu preferi sa alegi riscul care e de cel putin 2000 de ori mai mare, cel de a te infecta cu virusul.

    • Vlad, in tara oamenilor care cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului, care cred in numere norocoase, horoscop si a ‘asa a vrut D-zeu’ tu vorbesti de probabilitati si te astepti sa fii inteles. Bafta, eu zic sa revii peste cateva sute de ani si sa mai incerci atunci :)))

  31. o dejectie de articol, demna de ce tinde sa devina G4 incet incet…
    dar ce at ivrea ma tovarasi sa se intample, sau voi masurati” succesul” in cate persoane asteapta degeaba sa se vaccineze in loc de nr persoanelor vaccinate? …
    intr-o tara normala pentru cacatul asta trebuia sa vi se inchida domeniul instant…….la fel cum intr-o tara normala trebuia sa fie 0(ZERO) pe listele de asteptare… sau poate voua vi se pare normal sa te „programezi pentru programare” si de 3 saptamani sa nu auzi nimic de acea programare… dar da, tati.. da foarte bine sa ai 999.999 pe lista de asteptare si p*la vaccinati…

    • Mai ai putina rabdare! Si eu m-am inscris de la inceput in lista de asteptare si m-am programat tot peste vreo 3 saptamani. Daca vin suficiente doze, cei prioritari s-au programat, vei fi si tu contactat prin sms.

    • @Uite ca sa stii, ai perfecta dreptate. tot ce trebuie sa fac e sa astept ca prostu.. la fel cum am asteptat de la 200(cati erau in momentul in care m-am inscris) si s-au facut 3000, dupa care a scazut numarul la 2300 si a inceput sa creasca din nou..

  32. https://www.g4media.ro/india-lanseaza-festivalul-vaccinarii-pe-fondul-unei-cresteri-record-a-cazurilor-de-infectare.html

    Citeva festivaluri cu muzica , dans , sarmale , …. , seminte , bere , ….. si se rezolva cu marea masa de purtatori de capete pe post de dop pentru git …..

  33. Si cine este domnul Weissman?
    Vreo recomandare ceva? Habar nu am cine e. Pricepi?

  34. din 66 000 de mii care stau in loc sa se vaccineze, cateva mii se vor infecta, cateva zeci vor muri. Asta in timp ce se dezbate intens riscul ‘urias’ al unei tromboze, risc de undeva la 1 la cateva sute de mii.

  35. Max, nu-i mai contrazice că apoi te pun la zid daca nu zici și nu faci ca ei. Așa că mai bine zi ca ei și faci ca tine . Sa se vaccineze ei, nu au decât . 🙂

  36. Pe cine am jignit eu, domnule Max?
    Culpa, fiecare dupa constiinta …

  37. Mai Vlăduț, eu nu voi ajunge la nicio secție ATI, cel puțin nu pentru covrigul vostru prea sfintit. Și știi de ce ? Pentru că eu voi avea grija să mă protejez și să respect regulile impuse. Așa că succes la vaccin . Mie nu mi-a trebuit , nu îmi trebuie și nu îmi va trebui niciodată , așa ceva :). Acum poți să jignești cat vrei , că am văzut că se practică împotriva celor care nu vor sa se vaccineze .

  38. in momentul de fata nu exista vaccin eficient

  39. Tatba Natui Fruncea, din pacate si la prostie, la o tara ca a noastra nu ar trebui sa fie doze pe stoc, cat de stupizi sunt amatorii care ne conduc, cel putin ne – au adus cele mai bune seruri, cu care se imunizeaza tarile care conteaza, nu avem chinezarii sau sputnikarii, dar avem o intreaga mafie de ticalosi vanduti care tin cu tot dinadinsul sa saboteze sanatatea publica, iar ticalosia asociata cu marile rezerve de prostie pura, nespalata, da roade !