G4Media.ro

Scandalul de la TAROM / Pilotul Emil Dobrovolschi critică schimbarea Mădălinei Mezei…

Sursa Foto: Facebook

Scandalul de la TAROM / Pilotul Emil Dobrovolschi critică schimbarea Mădălinei Mezei de la șefia TAROM și numirile politice. Replica noului șef al companiei, pilot și el: “Încetați cu văicărelile pe Facebook. Veniți să discutăm direct”

Este o adevărată furtună la TAROM. Nici piloții companiei nu pot sta deoparte de scandalul stârnit odată cu înlăturarea Mădălinei Mezei de la șefia companiei. Pilotul Emil Dobrovolschi, soțul purtătoarei de cuvânt a președintelui Klaus Iohannis, Mădălina Dobrovolschi, a scris un comentariu dur pe Facebook în care acuză numirile politice la șefia TAROM și îi ia apărarea fostei șefe a companiei aeriene. Replica vine de la actualul director general al companiei, Valentin Gvinda: “încetați, vă rog, cu văicărelile și mizerile pe Facebook”.

“Noi, piloții, nu facem politică. Pilotăm avioane și ducem pasageri la destinație, în siguranță. Am tăcut și ne-am înghițit amarul cand ne-au pus șefi tot felul de mercenari si oameni fără nicio experiență, când analfabeți, care scriu ,,mi-au” într-un cuvânt, au ajuns mari șefi în minister și ,,aveau grijă de aviație”. Am tăcut văzând compania Tarom ajungând sa fie alungată din birourile din Otopeni încât am ajuns să stăm pe canapele pe holuri în timp ce în birourile noastre stau companii concurente. Acum politrucii ne schimbă din răzbunare al patrulea manager general, unul crescut în Tarom și care are cu adevărat planuri de viitor si noi tăcem???”, a scris pilotul Emil Dobrovolschi.

Emil Dobrovolschi a pilotat multe dintre zborurile aeronavelor în care s-au aflat fostul președinte Băsescu și președintele Iohannis și a ocupat de-a lungul timpului inclusiv funcția de director de zbor al TAROM.

Postarea scrisă de acesta a primis un răspuns dur de la noul director general al companiei aeriene de stat, pilotul Valentin Gvinda, cu experiență la manșă de 38 de ani. Reacția acestuia a venit tot pe Facebook.

“Eu sunt Pilot si nu sunt mercenar…am început acestă profesie în 1981. (…) Nu sunt inregimentat politic si nici nu am fost vreodată. (…) Eu nu am venit în Tarom nici ieri și nici acum o lună, activitatea mea de pilot este publică, și, firesc, sunt mândru de ea după 38 de ani de zbor, începută în aviația utilitară, AACR și aici la Tarom, unde voi cei de azi atât de obedienți și malițiosi, vă arătați nemulțumirea unei schimbării pe Facebook…Si tot pentru voi, cei răzvrătiți și nemultumiți vă sugerez să veniți să discutăm direct chestiunile care vă frământă și care va neliniștesc…încetați vă rog cu văicărelile și mizerile pe Facebook, arătați-vă demnintatea de piloți dacă vorbiți despre această profesie sau dacă cu adevărat vă pasă de Tarom”, spune Gvinda într-o postare pe Facebook.

Noul șef al TAROM spune că nu este parte a vreunui grup de interese și că și-a propus să scotă compania din situația dificilă în care se află.

„Și vă mai spun ceva….calitatea umană în această breaslă nu se cuantifica în MTOW-ul avionului (Maximum Takeoff Weight – greutate maximă la decolare, n.r) pe care-l zbori…și nici câte BMW-uri sau bilete de avion ai vândut la viața ta….aviz amatorilor de funcții înalte și care și azi plâng pe la ușile demnitarilor să le primească…”, încheie Gvinda postarea.

Context

Compania aeriană de stat se află în mijlocul unui adevărat scandal declanșat de înlocuirea din funcție a Mădălinei Mezei la o săptămână după ce i se prelungise mandatul și de acuzațiile făcute de aceasta la adresa ministrului Transporturilor.

Mădălina Mezei susține că revocarea sa de la șefia transportatorului aerian de stat a venit ca urmare a refuzului său de a ține la sol avioanele care îi aduceau în Capitală pe parlamentari în ziua moțiunii de cenzură în urma căreia a fost demis guvernul Dăncilă. Răzvan Cuc a respins ferm aceste acuzații.

Citește integral

Acuzații grave ale fostului director general al TAROM la adresa ministrului Cuc: Mi-a cerut să rețin avioanele la sol în ziua moțiunii / Reacția lui Răzvan Cuc: Minciunile pe care le aruncă acum pe piață nu au nicio acoperire

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. „Noi pilotii”, „si eu sunt pilot” … zici ca sunt trimisii lu’ Dumnezeu in cer si apoi pe Pamant.

    Trezirea, arhanghelilor cu vechime in eternitatea zborului! Directorul spitalului nu trebuie sa fie cel mai destoinic neurochirug din cladire. Asa si la voi!

  2. A fost o tentativa de manipulare infractionala din partea mafiei PSD, de a obstructiona
    votul la motiunea de cenzura.Despre asta vorbim oameni buni. In anul 2019, si cu o tara in EU, este incredibil la ce metode a ajuns mafia PSD-ista. Numiri politice au fost intodeauna ( din pacate si in alte tari din vest se practica), si nu este cea mai buna varianta. Sant cu totul de acord cu pilotul Emil Dobrovolschi !

    Cuc trebuie sa raspunda penal, este foarte grav ce s-a intamplat.

  3. Pacat , ca au iesit in public sa isi spele rufele .

  4. Normal ca acest Valentin Gvinda este omul PSD ( pilot din 1981 in Republica Socialista , si sa nu fi politic ?! ).
    Cuc incearca cu toate mijloacele sa musamalizeze cazul.

    • Ce bou esti…pilot din 1981 inseamna in primul rand experienta ce treaba are republica poulii mele belite cu profesia

    • Experienta este una si complicitatea este alta ma idiotule de Alex.Poti sa fi un bun pilot, dar o jigodie slugarnica politica.Cred ca nu ai priceput nuanta.

    • Ba a priceput dar este un trol mizerabil a cărui realizare maximă în viață poate fi doar aceea de a deveni o „jigodie slugarnica”. Și se străduie.

  5. Majoritatea absoluta a pilotilor „iepocii de aur” erau securisti.

  6. Având în vedere în decursul timpului cum s-au făcut numirile la toate companiile de stat, care au fost criteriile, precum și conduita trasată celor numiți, sunt aproape convins că lucrurile stau exact așa cum au fost prezentate de către directoarea demisă. Având în vedere ce personaj nociv și profund mizerabil conduce Ministerul Transporturilor, nu m-ar surprinde ca lucrurile să se fi întâmplat exact de maniera prezentată, deși pare halucinant. Ce mă intrigă pe mine este tăcerea acestei doamne, a ales să spună cele întâmplate doar odată demisă. Nu este deloc în regulă, trebuia să iasă în momentul în care i s-a solicitat un lucru atât de grav. Oameni buni, dacă nu ieșiți, dacă nu prezentați aceste mizerii, dacă nu deconspirați astfel de atitudini abuzive, niciodată nu se vor rezolva lucrurile în această țară, tot timpul se vor petrece exact în acest mod mizerabil. Ieșiți și vorbiți apăreți în presă, faceți scandal, altfel sunteți complici, sunteți la fel de vinovați. Dacă doamna nu ar fi fost demisă, mai mult decât sigur, nu s-ar fi aflat nimic. Nu mai tăceți, astăzi, victima unui comportament abuziv poate fi un coleg, dacă nu-l faceți cunoscut, mâine, s-ar putea să fii chiar tu. Aștept o reacție a autorităților abilitate, deși DNA-ul pare că a intrat în hibernare.

    • DNA nu mai exista.Trebuie sa asteptam resetarea, asa cum a spus Iohannis.Apoi trebuie trasi la raspundere !

  7. Dupa cum e formulata „corectia” aplicata pe FB pilotului Dobrovolschi, de catre pilotul Gvinda, este clar ca noul sef este un marţafoi plin de sine care habar nu are ce inseamna modestia si, mai mult ca sigur e pornit sa conduca TAROM in maniera militareasca, exact asa cum Dragnea se considera General de armata, iar pe restul PSD-istilor niste simpli soldati infanteristi, carne de tun, pt planurile sale imbecile.
    Sunt convisa ca in plan profesinal Gvinda e un profesionist desavarsit, dupa cei 38 de ani de activitate, dar daca incearca sa conduca o institutie civila prin metode autoritare de cazarma nu va avea nicio sansa.
    Poate ca postarea lui Dobrolovschi pe FB nu a fost prea inspirata, dar raspunsul dat de Gvinda, tot pe FB, il descalifica pe cel din urma , scotand la suprafata laudarosenia si modul autoritar prin care incearca sa-si impuna stilul de conducere.

  8. Nu știu cui ii a apărarea individul director general . Parca eram Intr o societate libera fiecare cu dreptul de exprimare , nu trebuie sa vorbim fata in față că sa am o părere . Domnu director ia apărarea unui ministru și sugerează că nu e adevărat, întreabă mea este : a fost el de fata când sa vb despre chestia cu avioane ? Daca a fost să zică . Doamna a fost pusă de vreo 6 luni , in 6 luni nu poți să faci schimbări dramatice Intr un sistem atât de corupt cum e taromu . E plin de mucegai politic la Tarom , bine ar fii sa fie desființată , mie nu mi trebuie linie aeriana de stat .

    • „bine ar fii sa fie desființată , mie nu mi trebuie linie aeriana de stat .”

      Bine ar fi fost ca tu să fi învăţat şi limba română, ca să nu te faci de căcat când mai comentezi aiurea.

      Cât despre faptul că ŢIE (!!!) nu-ţi trebuie linie aeriană de stat… fără comentarii. Nici restului românilor nu le trebuie ce faci tu. Dacă mai munceşti ceva la ora asta, ceea ce nu cred.
      Iar TU nu eşti atât de important încât să poţi cere DESFIINŢAREA unei companii a statului român.

    • Bai Ady, tare arogant te mai dai ba nene, hai linge putin pe la sediul din Kiseleff…