G4Media.ro

Secretar de stat: 10 drumuri radiale pe o lungime de peste 96…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Secretar de stat: 10 drumuri radiale pe o lungime de peste 96 de km și 33 de noduri rutiere vor lega artere importante din București și Centura Capitalei cu Autostrada de centură

Protocolul privind colaborarea instituţională dintre Ministerul Transporturilor, Consiliul Judeţean Ilfov şi Primăria Municipiului Bucureşti în vederea realizării şi implementării drumurilor radiale care ajută la creşterea atractivităţii investiţiei Autostrăzii Bucureştiului – A0 a fost semnat vineri, a transmis sectretarul de stat Ionel Irinel Scrioşteanu, citat de Adevărul.ro

„După ce anul trecut am crescut investiţiile în infrastructura rutieră cu 90% faţă de 2019, anul acesta, pentru prima data în ultimii 30 de ani, execuţia bugetară pe infrastructura rutieră a României va depăşi 1 miliard de euro, din fonduri europene. Astăzi am semnat Protocolul privind colaborarea instituţională dintre Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, Consiliul Judeţean Ilfov şi Primăria Municipiului Bucureşti în vederea realizării şi implementării drumurilor radiale care ajută la creşterea atractivităţii investiţiei Autostrăzii Bucureştiului – A0.”, a transmis, pe pagina sa de Facebook, Ionel Scrioşteanu.

Este vorba despre 𝟭𝟬 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗿𝗶 𝗿𝗮𝗱𝗶𝗮𝗹𝗲 𝗽𝗲 𝗼 𝗹𝘂𝗻𝗴𝗶𝗺𝗲 𝗱𝗲 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝟵𝟲 𝗱𝗲 𝗸𝗺 𝘀𝗶 𝟯𝟯 𝗱𝗲 𝗻𝗼𝗱𝘂𝗿𝗶 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿𝗲, care leagă artere importante ale Municipiului București și Centura Capitalei cu Autostrada Bucureștiului – A0, intersectând 𝟯𝟬 𝗱𝗲 𝗹𝗼𝗰𝗮𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶 din zona metropolitană.

Vor fi 96 de km de trotuare și de piste de biciclete în lungul tuturor drumurilor radiale și 120 de puncte de încărcare a autovehiculelor electrice.

𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗿𝗮𝗱𝗶𝗮𝗹𝗲
➡️ 𝗗𝗥𝟭 – 𝗩𝗲𝘀𝘁 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀, are o lungime de 8,98 km și realizează legătura între Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Timișoara, având un cost estimat de 75 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟮 – 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗔𝟭, are o lungime de 12 km și scopul proiectului este de extindere la trei benzi pe sens între km 10 și km 23 a Autostrăzii A1. Costul estimat este de 42,9 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟯 – 𝗚𝗶𝘂𝗹𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀, drum radial care are o lungime de 10,37 km, conectează Săbăreni la Autostrada A0, se prelungește până la DNCB apoi realizează legătura cu Calea Giulești. Costul estimat este de 72,6 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟰 – 𝗡𝗼𝗿𝗱 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀, cu o lungime de 12,59 km realizează conexiunea localității Corbeanca la Autostrada A0, apoi se prelungește spre DNCB și Bulevardul Poligrafiei. Costul total estimat este de 102,3 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟱 – 𝗣𝗶𝗽𝗲𝗿𝗮 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀, are o lungime de 8,7 km și realizează legătura între Autostrada A0 și localitățile Otopeni – Tunari – DNCB – Penetrație Aleea Teișani. Costul total estimat este de 77,6 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟲 – 𝗔𝗳𝘂𝗺𝗮𝘁𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀, drumul radial ce realizează conexiunea Autostrăzii A0 cu DN2, devenind o variantă de ocolire a localității Afumați. Are o lungime de 4,39 km și un cost total de 34,1 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟳 – 𝗘𝘀𝘁 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 are o lungime totală de 6,1 km, conectează Moara Domnească la Autostrada A0 și realizează legătura Municipiului București la A0 prin Dobroești – Pantelimon – DNCB – A0. Costul estimat este de 58,3 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟴 – 𝗦𝗽𝗹𝗮𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 cu o lungime de 5,49 km conectează Autostrada A0 cu Municipiul București prin legătura la DNCB și Splaiul Unirii, dar și conexiunea cu zona metropolitană prin nodul Cernica. Costul total estimat este de 36,5 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟵 – 𝗦𝘂𝗱 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀, are o lungime de 13,86 km și realizează conexiunea Vidra – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei / Gara Progresu. Costul estimat este de 96,4 milioane de euro cu TVA
➡️ 𝗗𝗥𝟭𝟬 – 𝗠𝗮𝗴𝘂𝗿𝗲𝗹𝗲 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀, realizează legătura Autostrăzii A0 la DNCB – Parc Industrial Măgurele – Prelungirea Ferentari. Are o lungime de 9,62 km și un cost total estimat de 76,6 milioane de euro cu TVA

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

26 comentarii

  1. Calea Giulesti e doar o linie de tramvai. cine a desenat liniile alea pe harta e clar ca nu a calcat niciodata in zona.
    Bombardierul de primar pe care il avem chiar a insistat ca vrea sa degreveze Iuliu Maniu…. mutand traficul pe linia de tramvai rupta din Giulesti?

    Nici un cuvant de punerea in valoare a Splaiului Independentei… care are 4 benzi pe sens. Nici un cuvant despre prietenii primarului cu case in zona Lacul Morii-Chiajna…. Hai sa inghesuim linia de tramvai Giulesti

  2. Circulația pe Iuliu Maniu e înfiorătoare, pierzi și 2 ore să ieși din București…….

    • Pai de aia, ca ai putine iesiri si toti se inghesuie pe ele. Nu e logic????

      Ideile astea din articol sunt f bune. Dar aa le realizeze repede nu peste 4-5 ani.

  3. Daca acest secretar de stat il crede pe seful lui ,actualul prim – ministru , cand acesta spune ca este politician atipic el nu minte, atunci cred si eu ce prezinta el in acest articol.

  4. Autostrada de centura A0, nu Autostrada Soarelui

  5. A preluat PNL de la PSD carioca aia celebra cu care Draknea si sclavii lui faceau autostrazi si sosele pe hartie, de nu mai stiu romanii pe care sa mai circule… 🙂
    Sute de milioane de euro s-au sifonat cu schitele astea facute cu carioca!
    Basme si povesti nemuritoare!

    • Fă fată, ție o să-ți crape inima de ciudă!
      Dă fă la dna dacă ști cazuri de furturi,delapidare etc Sau dă în presă fă frustrată spiralată !
      Usr=lași,incompetenți, nu poți avea încredere în ei.
      USR=3% soon

    • Am uitat sa precizez: limacsii FSN/PSD+PNL/PDL+UDMR sunt rugati sa cante la alta masa, au furat destul 32 de ani. A aparut deja unul care lasa urme baloase si-i si negru-n cerul gurii! 😛
      Nu mai ai voie sa-ti spui parerea ca sar la atac toti n@t@raii de partid…

    • Mult venin mai ai cucoană.. Drula a trimis planul asta la Ghinea pentru introducere în PNNR, dar ONG-urile prietene au zis sa-l plaseze pe POIM 2021-2027…..rămâneau prea putini bani pentru politici publice și reforme de catifea….dar banii nu sunt pentru cine credeau diamantele neslefuite…or sa ajunga in buzunarele adânci ale PSD și un pic la PNL….admiratorii Gretei nu vor șosele sau canalizare, e trendy pista de biciclete/trotinete si wc eco, în fundul curții

    • AntiUSR=PSD

    • Toti analfabetii anti-usr pe siteul asta

  6. Ehe, strănepoții mei vor avea ocazia să admire un șantier de infrastructură rutieră in toată splendoarea sa, cu muncitori sprijiniți in târnacoape, cu câini vagabonzi alergând după pusicuțe printre utilajele parcate la umbră, cu tot tacâmul…

    • domnule draga,
      frumoase amintiri mereu actuale.

      in viitor poate apar oamenii cu pofta de munca din asia, chiar africa. ei sunt mereu prezenti la asfaltari prin vest. i-am vazut cu ochii din MeLeu personalizat, nu mai insist ce si cum.

      altfel Oltul are debit mic seara, e blocat rau fe pet-uri si nu pot trece prea multe barcute pline cu cuvinte. fusei sa ascult ceva muzica.

    • Ascultași virtual, cu gândul la Black Friday, sau puseși urechea pe difuzorul ML-ului pentru mai mult detaliu și muzicalitate?

    • ei aş virtual.
      ascultai o melodie cu Angela Similea. e preferata mea.
      se cheama Un Albastru Infinit. nu black si nici friday. night.
      o pun in bucla de pe cheie. si Meleul toarce bine pe melodia.

  7. Centrua Bucurestiului si reactoarele nucleare …..asta o sa vedem la presedinte si guvern ….si USL 2.0, si cuie matu multa !

  8. Bai tovarăși asta e important ca leagă bucureștiul cu cernica, dobroesti si ciorogarla?7
    Unde sunt Fetești, Oltenița Giurgiu, Alexandria, Pitești, Ploiesti?

    • Looool. Bai tati tu ai inteles despre ce se vb aici? Ca nu pare. Alea DEJA sunt legate. Problema e ca sunt prea putine iesiri din oras spre orasele enumerate de tine

  9. Nu unul ci zece drumuri , mai sunt și desenate pe hartă…..cu roșu încă…..nici nu s-a format USL încă și deja fac 10 drumuri…..îți dai seama ce urmează, eu zic să o luăm mai încetuc că o să ne declare război restul țărilor din invidie.

  10. Și la cluuuj urmează metroul….
    Desenul cu marker e făcut.
    🤣🤣🤣🤣

  11. Sper ca ati remarcat cum se numesc?
    DR1 – Drula1
    DR2 – Drula2
    DR3 – Drula3

    • se numesc drumuri radiale si citeste in p.ula mea articolul inainte sa bati campii data viitoare. repede cu tampeniile.

  12. O sa faca astia drumurile astea la sfantu asteapta, toti impostorii fac planuri pe hartie. Si dragnea a facut la autostrazi …. pe hartie, se plimba pe ele acum johannis cand se duce la golf.
    As fi bucuros sa termine astia in 7 ani macar pitesti sibiu si portiunea de 17 km ramasa pe A1, in rest nu cred ca o sa faca mare lucru, doar studii, moldovenii nu o sa vada decat metrul ala de autostrada.

  13. Și halatul? Cât e halatul?!
    Măsură capacității constructive și a credibilității intențiilor autorităților se vede in modul cum au decurs lucrarile la un amărât de pasaj suprateran care să traverseze bulevardul Colentina!
    Peste 3 ani pentru cateva sute de metri!!!!!