G4Media.ro

Secțiunea rutieră a Podului de la Cernavodă intră în refacere timp de…

sursa foto: CNAIR

Secțiunea rutieră a Podului de la Cernavodă intră în refacere timp de doi ani. Pe durata verii nu vor fi restricții de circulație

Reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și cei ai companiei de construcții Maristar Com SRL au semnat astăzi contractul pentru reabilitarea podului de la Cernavodă”, situat pe Autostrada A2, potrivit unui comunicat al Ministerului Transporturilor.

Contractul este în valoare de 66,8 milioane de lei fără TVA și este finanțat din fonduri europene nerambursabile.

Lucrările vor dura doi ani, cu o garanție de 5 ani, iar pe perioada verii, când sectorul de drum este extrem de aglomerat, se vor executa doar lucrări la infrastructură, fără a se institui restricții de circulație.

În cadrul contractului de reabilitare a părții rutiere vor fi realizate o serie de lucrări, printre care: înlocuirea hidroizolației și a căii pe partea carosabilă și trotuare, înlocuirea sistemului rutier, înlocuirea parapetului pietonal și direcțional, înlocuirea rosturilor de dilatație, lucrări de reparații cu betoane speciale la placa de suprabetonare a viaductelor de acces și la pile, lucrări de refacere a protecției anticorozive la structura metalică, atât pe podul principal, cât și pe viaductele de acces.

”Prin semnarea acestui contract îmi doresc ca în cel mai scurt timp să nu ne mai confruntăm, când mergem spre litoral, cu problemele de pe partea carosabilă a Podului de la Cernavodă. I-am cerut antreprenorului să își facă treaba eficient, deoarece CNAIR va verifica în permanență calitatea lucrărilor. Nu ne permitem să mai fie făcute lucrări de mântuială, iar, după prima ploaie sau ninsoare, să ne trezim cu gropi în carosabil. Totodată, i-am cerut antreprenorului să aibă în vedere ca, în perioada sezonului estival, să facă doar lucrări la partea de infrastructură, astfel încât să evităm impunerea de restricții de circulație și îngreunarea traficului”, a declarat ministrul Cătălin Drulă. (Foto: CNAIR)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Transportul ar trebui sa fie gratis pentru toata lumea, nu numai pentru studenti.
    Un tânăr care merge sa isi caute un loc de munca in alta parte a tarii, de ce sa plateasca bilet, iar studenții nu?
    Su un om de o anumita varsta care merge cu trenul, de ce ss plateasca bilet, ca doar merge cu un scop, cu treaba.
    SA IESIM CU TOTII IN STRADA SI SA CEREM TRANSPORT GRATUIT PENTRU TOATA LUMEA.
    La fel cu tichetele de vacanta, de ce sa primeasca numai bugetarii? Daca toti cetatenii ar primi bonuri de vacanta, inclusiv cei fara servici, horeca ar fi si mai ajutata de stat, deci ar fi mai bine. SA IESIM CU TOTII IN STRADA SA CEREM TICHETE DE VACANTA.
    Iar pensii speciale, de ce au numai unii, toti suntem speciali, orice meserie este necesara.
    IESIM CU TOTII IN STRADA SA CEREM PENSII SPECIALE PENTRU TOATA LUMEA.
    Parerea mea este ca asta e solutia, numai asa scapam de privilegiile acordate numai unora

  2. deci pana si asfaltarea se incadreza la „reabilitarea podului de la Cernavodă”?
    Cu fonduri UE, da? Sau e din banii de taxa de pod?
    Pai stai… asfaltul nu se pune din rovigneta?

    eu cred ca suntem furati, noi persoanele fizice

  3. Rosturi de „dilatatie” au numai podurile gravide, alea normale au rosturi de dilatare.
    In plus cred ca Ceasca a facut podul mai repede decit le ia astora sa-l repare.