G4Media.ro

Șefa Companiei de Autostrăzi: Nu cred că vom putea vedea în execuţie,…

sursa foto: Facebook/ Cristi Dumitriu

Șefa Companiei de Autostrăzi: Nu cred că vom putea vedea în execuţie, mai devreme de trei ani, Autostrada de la Ploieşti până la Braşov/ Vor fi nişte proiecte care au scopul de a fluidiza traficul pe DN1, nişte pasaje şi pasarele

La proiectul austostrăzii Ploiești – Brașov nu vor exista lucrări de executție mai devreme de trei ani de acum înainte, a declarat la Digi24 directorul Companiei naționale de Autostrăzi și Infrastructură, Mariana Ioniță.

„Oferta este acum în analiză astfel încât să ajungem la un contract care să ne permită obţinerea unei documentaţii bune care să ne ajute să facem o implementare rapidă a execuţiei lucrărilor. Eu nu cred că vom putea vedea în execuţie, mai devreme de trei ani, Autostrada de la Ploieşti până la Braşov”, a declarat șefa de la CNAIR, la Digi24.
Pasarele și benzi de circulație reversibile pentru fluidizarea traficului pe DN1

Aceasta a explicat că până când România va avea o autostradă până la Brașov vor fi implementate mai multe proiecte pentru a fluidiza traficul pe DN1, printre care pasaje și pasarele noi, dar și posibilitatea introducerii unei benzi reversibile de circulație în zonele cele mai aglomerate.

„Vor fi nişte proiecte care au scopul de a fluidiza traficul pe DN1, nişte pasaje şi pasarele. Când vorbesc despre pasaje, acum suntem în faza de semnare a contractelor de proiectare. Ne refeream la subterane. În zonele cu treceri de pietoni trebuie să ne gândim la nişte treceri eventual subterane care să simplifice, să fluidizeze, să decongestioneze traficul. Mi-am pus în programul meu ca proiect prioritar acest sector de autostradă şi fluidizarea la pachet a traficului pe DN1. Este păcat că s-au pierdut ani de zile. Vom analiza inclusiv posibilitatea introducerii unei benzi reversibile de circulaţie pe anumite zone, acolo unde se poate. Chiar vreau să mă văd cu Poliţia Rutieră, ne-am planificat noi miercuri, să discutăm şi situaţia de pe DN1”, a explicat Mariana Ioniță.

„Trebuie să facem ceva în următorul an, până la începerea execuţiei lucrărilor. Gândiţi-vă că şi execuţia lucrărilor va crea ambuteiaje, iar noi trebuie să luăm măsuri de acum pentru fluidizarea traficului cât mai repede pe DN1”, a conchis aceasta.

Sursa: Digi24.ro

Sursa Foto: Facebook/ Cristi Dumitriu

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. M-am uitat pe CV-ul cucoanei: https://upb.ro/wp-content/uploads/2017/11/CV_Mariana_Ionita.pdf
    Ea e de meserie chimista, cu multe calificari in biochimie. E protejata lui Dragnea pusa de Orban. Ce are chimia cu preotia ??? Iata ca PNL e tot un fel de PSD ! Si sSica Mandolina e cantaret de Kazacioc !

    Pai daca aducea o firma serioasa facea si piste pentru avioane NATO in trei ani ?

    • A renunta Sica Mandolina la criminalul Laurentiu Cazan, la ministrul zero Campenu, … ?

    • Omul potrivit la locul potrivit!
      Nu ma voi mira vazând un inginer de drumuri la comanda aviatiei. Am avut economist la sanatate si electronist la agricultura. Si daca ministrii sunt chipurile politicieni, la cârma companiilor de stat ar fi de preferat profesionisti.

    • I-auzi ia ce poveste frumoasa, zici ca ar fi protejatata lui Dragnea? Pai asa o fi habar nu am de Mariana Ionita, chimista si conferentiar care n-are nici o treaba cu CNAIR asa cum scrie deja in Cv-ul ala pentru care ai pus si link.

      Eu credeam ca articolul este despre doamna Mariana Ionita, director CNAIR din feb 2019, inginer constructor cu specializarea inginerie civila si cu multe alte studii de specialitate si o lunga lista de pozitii de management pe CV:
      https://tinyurl.com/y93pueul

      Eh, chiar si daca e doar o greseala din neatentie
      ar fi bine ca mai multa lume sa stie ca doamna Ionita este principalul responsabil de faptul ca am inaugurat 90 de km de autostrada in 2020, nu habarnistul de Bode.

      Ma astept sa fie pastrata de Catali Drula pentru ca avem foarte putini profesionisti in guvern iar dumneaei este foarte apreciata de catre cei care urmaresc progresul infrastructurii rutiere in Romania.

    • Asta e cv-ul Marianei Ionita, luat de pe site-ul CNAIR. Nu e chimista, te afli in eroare

      http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/echipa/CV%20-%20MARIANA%20IONITA%20%281%29_0.pdf

  2. MACAR CATEVA STUDII DE FEZABILITATE SA REFACETI. CA E FOARTE BUNA AFACERE. CATE MILIOANE BUNE DE EURO.
    CONSTRUITATI AUTOSTRADA CATI BANI ATI DAT PE STUDII DE FEZABILITATE IN 30 DE ANI.

  3. A uitat sa spună ca se vor nivela munții la Posada ca sa se facă o banda in plus, reversibilă, sau prin albia râului, când e secat!

  4. RUSINE !

    • @ Fara Nume : „RUSINE” Pentru PSD , CARE , INCA din Campania Electorala , Pentru Alegerile Parlamentare , DIN 2016 , PROMITEA n-spre sute de Km de Autostrazi NOU NOUTE !!!!! Gelu Stoian.

  5. Actualul ministru al transporturilor , care este un tanar scolit , sper ca va avea forta de a face schimbarile necesare cu persoane pregatite in domeniu ptr. functiile din Minister. Repornirea activitaiti , se face cu persoane scolite, perseverente , cu daruire si vointa de a lasa ceva in urma lor. Ateptam de 31 de ni semnalul ca se poate.