G4Media.ro

Şeful Volkswagen, sprijinit în continuare de familiile Porsche şi Piech, în competiția…

Sursa Foto: Facebook. Herbert Diess

Şeful Volkswagen, sprijinit în continuare de familiile Porsche şi Piech, în competiția dură de pe piața mașinilor electrice / Tesla produce Model 3 în 10 ore, Volkswagen face în 30 de ore un ID.3.

Familiile Porsche şi Piech, care controlează Porsche SE, cel mai mare acţionar al Volkswagen AG, continuă să-l sprijine pe directorul general al grupului german, Herbert Diess, a declarat vineri un purtător de cuvânt al Porsche, transmite Reuters.

„Familiile îl sprijină în continuare pe domnul Diess. Nu există nicio schimbare a poziţiei lor”, a precizat purtătorul de cuvânt.

Declaraţia vine după înrăutăţirea relaţiilor dintre şeful Volkswagen şi Consiliul angajaţilor grupului german, pe fondul divergenţelor privind modul în care va fi revizuită activitatea VW pentru îndeplinirea obiectivului de a deveni lider pe segmentul vehiculelor electrice.

Şeful Consiliul angajaţilor VW, Daniela Cavallo, a declarat pentru publicaţia Handelsblatt că directorul general Herbert Diess a dezvoltat strategia corectă pentru cel mai mare producător auto din Europa, dar trebuie să obţină rezultate în urma implementării ei.

„Şi observăm că implementarea în anumite domenii nu se realizează fără fricţiuni în rândul brandurilor. Dar, în cazul unei companii cu diverse branduri, este datoria conducerii să se asigure că brandurile cooperează mai eficient”, a apreciat Cavallo.

La începutul acestei luni, publicaţia germană Handelsblatt anunţa, citând o prezentare făcută de directorul general Herbert Diess Consiliului de Supervizare, că Volkswagen AG ia în considerare reducerea a până la 30.000 de locuri de muncă pentru scăderea costurilor şi îmbunătăţirea competitivităţii, pe fondul concurenţei din partea Tesla.

„Nu există niciun dubiu că trebuie să rezolvăm problema competitivităţii fabricii noastre din Wolfsburg, pe fondul noilor intraţi pe piaţă. Dezbaterea este acum în desfăşurare şi sunt deja multe idei bune. Nu există scenarii concrete”, a explicat purtătorul de cuvânt al VW, Michael Manske, când a fost rugat să comenteze informaţia.

Un purtător de cuvânt al Consiliului angajaţilor Volkswagen a spus că nu vrea să comenteze speculaţiile dacă Diess a făcut declaraţiile, însă „o reducere de 30.000 de locuri de muncă este absurdă şi nefondată”.

De asemenea, Volkswagen ia în considerarea listarea diviziei sale energie şi de încărcare a vehiculelor electrice, în plus faţă de planurile privind o Ofertă Publică Iniţială (IPO) pentru divizia de baterii, a afirmat directorul de tehnologie Thomas Schmall, într-un interviu acordat revistei Manager Magazin.

Încă nu s-a decis nimic şi va dura probabil doi ani până când noile companii sunt consacrate şi pregătite pentru listare, a apreciat Schmall.

Acesta a adăugat: „Va trebui de asemenea să gândim în ansamblu”, referindu-se la modelul Tesla cu propria sa reţea de încărcare, sisteme solare pentru electricitate verde şi poliţe de asigurare auto.

Tesla produce maşina sa Model 3 în 10 ore, în timp ce Volkswagen are nevoie de 30 de ore pentru un automobil ID.3.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley, dar şi camioanele MAN şi Scania. (Sursa: Agerpres)

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

20 comentarii

  1. E si normal,ceva calitativ dureaza mai mult.tesla sunt lemons

    • De cand VW e o mare firma dpdv calitativ ? Iar in domeniul electricelor sunt absolut distrusi . E o gluma sa compari ID3 cu Tesla.

    • @marius Este evident ca subiectul masini iti este strain.

    • chiar ca e o gluma. in afara ca prinde suta in 4 secunde, tesla aia e departe de adevar. de cand e vw o mare firma calitativ? cred ai uitat ca au porsche in portofoliu, printre altele.

    • VW nu mai este ceva calitativ de peste 15 ani. Dar romanii tot pe asta sunt fixati, nu ii poti scoate din ale lor. Daca neamtu zice ca e ceva bun (e si de asteptat ca sa isi vanda marfa),romanul il urmeaza orbeste. Suntem in era in care Mercedes echipeaza motoare Renault , deci mai usor cu convingerile ca „nemti si atat”

    • suntem in era in care orice fra.ier care citeste ceva pe net crede ca si stie ceva. motoarele alea renault nu sunt puse ca atare pe masina. sunt preparate de mercedes dupa ce le cumpara. deci mai cerceteaza. si nu le cumparau degeaba. ca sa ii dea clientului un jaf, cum presupui tu.

  2. @Andrei – extrapoland logica ta, o masina facuta in 1000 de ore e mai buna decat una facuta in 30 ore?!? Poate doar ca inginerii de la firma care produce mai lent sunt mai prosti. Apropo – nu e VW firma care acum cativa ani se lauda cu inginerii ei in timp ce trisa la teste?

  3. @ Andrei Extrapoland inca o data, daca VW detine Porsche, inseamna ca VW capata atributiile Porsche ? Daca Fiat detine Ferarri inseamna ca Fiat e Ferarri ? Nu uita de dezastrul motoarelor pe benzina si a catorva diesel din ultimii 15 ani a la marca VW. Sau astea nu se pun ?

    • scuza-ma, dar extrapolezi ca sa te afli in treaba. una am zis eu si alta ai extrapolat tu. pornesti toata discutia de la un fundament eminamente erodat si concluzia e la fel.
      daca vw detine porsche si porsche e marca premium inseamna ca vw are si masini premium in portofliu, ca ziceai ca nu ai. deci…..te-ai inselat. clar pana aici?
      nu a existat niciun dezastru al motoarelor pe benzina sau diesel. au existat niste serii de motoare care au mai avut probleme cu distributia (1.2 tsi) dar nicidecum dezastru. la diesel motoarele nu erau deloc dezastru erau chiar f bune. doar ca sefii vw au trisat la noxe, dar asta nu facea acele motoare proaste. doar mai poluante, dar cu intentie, nu ca erau proiectate pro.st. ori asta se intelege din ce spui tu.

    • VW nu detine Porsche. VAG – Volkswagen Auto Group detine VW, Porsche, Lambo, Bugatti, Audi, Bentley. Dar probabil ca sunteti constienti ca nu se fac toate in aceeasi „ograda”. Impart cateva tehnologii pt eficienta, dar una e VW, alta e Porsche. Samsung face si telefoane si frigidere, asta nu inseamna ca sunt facute de aceiasi oameni. Noobs

    • @andrei si Andrei

      A mea e mai mare…..intrebati acasa daca nu ma credeti.

      Sambata la ora 17 voi va certati pe tema calitatii masinilor. Banuiesc ca amandoi aveti nista cazane (masini cu pretul de achizitie undeva la 20k, mai vechi de 5 – 7 ani).

      cum spuneam….a mea e mai mare….intrebati acasa 🙂

  4. VW nu mai este ceva calitativ de peste 15 ani. Dar romanii tot pe asta sunt fixati, nu ii poti scoate din ale lor. Daca neamtu zice ca e ceva bun (e si de asteptat ca sa isi vanda marfa),romanul il urmeaza orbeste. Suntem in era in care Mercedes echipeaza motoare Renault , deci mai usor cu convingerile ca „nemti si atat”

  5. @andrei, vw e ca politicientii nostri, fura domne dar si fac, ti-au furat aerul curat, mori de cancer dar esti mandru de vw.

  6. VW este la fel ca Johannis: „Viel schein und wenig sein”. neamtul intr-o singura propozitie. Imagine, imagine, imagine, si in rest motoare „lucrate” cu soft pt ca in realitate ele nu pot sa tina pasul.

  7. VW, nu cumva sunt cei care trisau de rupeau de ani buni? Firma serioasa 😀

  8. Daca elon face o masina in 3 ore si neamtul in 30 inseamna doar ca elon minte de ingheata apele odata cu cresterea “scorului” actiunilor tesla la bursa :))

  9. VW ID.3 nu se compara cu Tesla Model 3. Fiind chiar mai ieftin ID.3 decat Model 3, vanzarile (singurul lucru care conteaza intr-un final) Model 3 sunt mult mai mari, asta chiar in Germania, tara ID.3. N-or fi atatia zeci de mii de oameni fraieri sa dea mai multi bani pe ceva inferior calitativ.

  10. Din păcate v-aș contrazice, „pe surse” ca să zic asa…

    Tesla este net inferior în termeni de construcții de vehicule. Designul, know-how-ul și calitatea produsului de baza – vehiculul, nu sunt deloc acolo unde trebuie. În schimb implementari de funcții și inovații funcționale, sunt cu câteva clase peste toți ceilalți.

    WV à început târziu, dar specific unui fabricant tradițional. Are un amalgam de tradiție și cunoștințe care fac din platforma MEB (ID x și altele) cea mai buna baza de vehicule electrice de pe piață. În același timp cam au mâinile legate de toată tradiția și ajung foarte greu de la idee la implementare, mai ales în ceea ce privește sectorul inovației…

    Pentru dezambiguizare, conduc și o Tesla, lucrez în inginerie auto, altundeva decât în România.

  11. N-ai cum să lupți cu o firmă care n-a făcut profit de 12 ani și care stă pe banii contribuabilului SUA. Nu zic că VAG nu e vreo mizerie susținută parția de Niemcy și că toți constructorii auto nu trebuie să-și schimbe filosofia mizerabilă, dar măcar se chinuie să facă față într-un mediu concurențional etc.