Senator USR, după ce Sorin Grindeanu a primit aviz favorabil pentru Ministerul Transporturilor: „Cum va destructura complicele hoţilor de partid mafiile din domeniul transporturilor?”
Senatorul USR Marius Bodea susţine că Sorin Grindeanu a ajuns ministru al Transporturilor şi vicepremier prin cele mai „sinistre” negocieri politice între PNL şi PSD, fiind omul care a scos 600.000 de români în stradă, printr-un grav atentat la statul de drept.
Marius Bodea a scris, miercuri, pe Facebook, după audierea lui Sorin Grindeanu în Comisia pentru Transporturi că „sluga lui Dragnea, premierul care a semnat OUG 13 prin care condamnatul din Teleorman spera să nu ajungă la puşcărie, a primit miercuri aviz favorabil pentru funcţia de ministru al Transporturilor şi mandat de vicepremier al României”.
Totodată, parlamentarul USR întreabă „cum va destructura complicele hoţilor de partid mafiile din domeniul transporturilor”.
„Omul care a scos în stradă, în plină iarnă, 600.000 de români, printr-un grav atentat la statul de drept, individul fără nici o competenţă în domeniul infrastructurii rutiere şi feroviare, sinecuristul cu 10.000 de euro pe lună din bani publici, a devenit, prin cele mai sinistre negocieri politice între PNL şi PSD, marele specialist care ar trebui să rezolve problema autostrăzilor şi căilor ferate române. Cum va destructura complicele hoţilor de partid mafiile din domeniul transporturilor? Cum va debloca cel care a atentat la viitorul României în UE proiectele de infrastructură care ar trebui să schimbe în bine viitorul economic al României?”, afirmă senatorul USR, Marius Bodea.
El consideră că România pornise pe drumul cel bun în domeniul încă dureros al autostrăzilor, în mandatul lui Cătălin Drulă, în timp ce „Sorin Grindeanu nu va face decât să tragă volanul spre şanţul rămas neastupat, deoarece s-au furat banii pentru studiul de fezabilitate”.
Sorin Grindeanu, care va deţine şi funcţia de vicepremier în Guvernul Ciucă, a primit aviz favorabil, miercuri, cu 24 voturi pentru şi 9 voturi împotrivă, în comisiile de transporturi, pentru Ministerul Transporturilor.
El a vorbit despre momentul în care a dat, în calitate de premier, Ordonanţa 13, care a provocat ample proteste, afirmând că tot el a dat Ordonanţa 14, prin care a abrogat prima Ordonanţă, decizia fiind „asumată la nivel personal, ştiind în ce intră, din punct de vedere politic”.
Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
15 comentarii