G4Media.ro

Serialul „Seinfeld” ar putea reveni pe piaţă / ”Se va întâmpla ceva…

Sursa foto: X / Twitter

Serialul „Seinfeld” ar putea reveni pe piaţă / ”Se va întâmpla ceva în legătură cu acest episod final. Dar nu s-a întâmplat încă”

La 25 de ani după ce „Seinfeld” s-a încheiat, sitcomul cult din anii 1990 ar putea reveni în curând, a dezvăluit săptămâna aceasta co-creatorul său, Jerry Seinfeld, anunță News.ro.

Vorbind la un spectacol de stand-up din Boston, actorul în vârstă de 69 de ani a spus că are „un mic secret” de dezvăluit despre sfârşitul serialului, care i-a dezamăgit pe fani la momentul difuzării sale. „Dar nu vă pot spune cu adevărat, pentru că este un secret”, a spus el râzând.

„Uite ce pot să-ţi spun – dar tu nu poţi spune nimănui. Se va întâmpla ceva în legătură cu acest episod final. Dar nu s-a întâmplat încă”, a spus el misterios.

Seinfeld a spus că s-a discutat deja cu Larry David, co-creatorul celui care este considerat unul dintre cele mai bune sitcom-uri din toate timpurile. „Ne gândim la asta cu Larry”, a mărturisit el. „O să vedeţi, o să vedeţi”.

Este greu de ştiut care va fi acest proiect secret: un reboot sau o continuare par puţin probabile. Jerry Seinfeld a refuzat o ofertă de 100 de milioane de dolari în 1998 pentru a semna pentru un al zecelea sezon.

Pentru unii, Seinfeld este o referinţă la serialul lui Larry David, „Curb Your Enthusiasm”, al cărui al doisprezecelea sezon urmează să fie difuzat în curând. Dar acesta a terminat deja filmările, iar sezonul 7 a făcut deja aluzie la sfârşitul lui „Seinfeld” pe un ton umoristic.

Rămâne posibilitatea unei reclame la Super Bowl cu distribuţia serialului, la 25 de ani distanţă. În 2007, Seinfeld a evocat, de asemenea, posibilitatea de a filma o scenă finală care să arate soarta personajelor după încheierea serialului.

Ultimul episod din „Seinfeld”, vizionat de 76,3 milioane de americani în 1998, a divizat publicul şi criticii deopotrivă, trimiţându-şi antieroii la închisoare pentru egoismul de care au dat dovadă de-a lungul serialului.

Aducând-o pe Julia Louis-Dreyfus („Veep”) în atenţia publicului larg, „Seinfeld” a fost un fenomen social în anii 1990, generând numeroase expresii care au devenit parte din limbajul cotidian în Statele Unite.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...