
Sibiu: Îndemnuri la vot și mesaj pro-european pe pâine și prăjituri
De vineri și până duminică, 26 mai, pâinea produsă de o firmă din Sibiu este vândută prin magazinele proprii sau celelalte magazine partenere în ambalaje pe care este tipărit mesajul ”E.U. YES LA VOT”, scrie publicația locală turnulsfatului.ro.
Totodată, pe mașinile de distribuție ale producătorului au fost lipite afișe cu acest mesaj, afișe postate de altfel și în rețeaua magazinelor proprii. În același timp, pe ecranele TV din magazine rulează în această perioadă clipuri prin care cetățenii sunt îndemnați să participe la scrutinul de duminică, zi în care românii își vor desemna reprezentanții în Parlamentul European.
Pe lângă produsele de panificație ambalate ”de alegeri”, o parte din prăjiturile și torturile din gama ”diplomat” poartă, de asemenea, același mesaj.
”Din păcate, până acum în România nu s-a prea insistat pe acest drept de vot. Suntem într-un moment delicat și consider că e momentul să ne implicăm. Eu acolo m-am format, în Occident, și știu ce înseamnă să fii în afara lui. Știu și ce înseamnă să lucrezi în Occident, dar și să mergi acolo din când în când, căci până în Viena faci șapte ore cu mașina, iar până la București – cinci. Este o situația delicată când vezi cum noi, românii, discredităm în mod voit Uniunea Europeană. În loc să fim fericiți că suntem, că am reușit să ajungem acolo, acum, cu câteva declarații din partea unor «ciudați», riscăm să apucăm în alte direcții”, a declarat pentru jurnaliștii de la Turnul Sfatului, proprietarul companiei, Vasile Presecan.
Foto: Turnul Sfatului
Un proiect G4Media.ro – Fundația Konrad Adenauer
#MonitorizareEuroparlamentare
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
8 comentarii