G4Media.ro

Sinaia va cheltui peste 500 de mii de euro în 2025 pentru…

Foto: Peles.ro

Sinaia va cheltui peste 500 de mii de euro în 2025 pentru promovare turistică / City manager: ”De multe ori în turism că toată lumea știe cum se face, dar nu îl practică nimeni cum ar trebui”

Suma pe care orașul Sinaia o va cheltui în acest an pentru promovare se ridică la 542.000 de euro, iar acțiunile vor fi targetate către un turism din afară, pentru care se află în pregătire nu mai puțin de 32 de evenimente, a anunțat city managerul orașului, Marian Panait, informează Agerpres.

Sinaia a avut anul trecut un grad de ocupare de 46%, consemnând peste 180 de unități de cazare, dintre care 138 hoteluri.

”Este un semnal aici că se poate mult mai bine, dar e un semnal și de ce nu reușim încă să creștem gradul acesta de ocupare”, a atras atenția Panait, menționând că o creștere a gradului de ocupare cu 10% în acest an este un termen ”realist”.

Acesta și-a exprimat regretul față de faptul că nu pot fi atrași turiști străini pentru mai multe nopți, chiar dacă Sinaia este o stațiune în care vin turiștii străini.

”Ne bucurăm în schimb de turiști străini, e o stațiune care atrage străini, dar nu-i atragem pentru multe nopți. Este probabil destul de cunoscut că beneficiem de istorie, de Castel, și iarna de domeniul schiabil. Vom targeta acțiunile noastre către un turism din afară, iar pentru asta pregătim evenimente. Avem 32 de evenimente în acest an și le-am luat pe grupul țintă. Nu mai putem juca pe piața asta de turist generalist. Toată lumea să vină. Dacă nu îți targetezi bine publicul greșim și am observat că nu există această idee în campania națională, vrem să vină oricine. Nu. Trebuie să spui: vrem să vină trei weekend-uri partea de tineret, patru weekend-uri partea de seniori. Trebuie să știi cui te adresezi și pe ce prețuri. Noi facem acest lucru”, a explicat el.

City Managerul orașului Sinaia a adăugat că dincolo de HoReCa, cunoscută ca fiind motorul în industria turismului, trebuie să existe și alte activități locale mai mici, care generează valoare.

”În cazul nostru, dacă nu avem un monitor de ski acreditat, este posibil ca pe sectorul acela cea mai mică părticică să nu funcționeze. Trebuie să mergem dincolo de marile idei și de judecățile acestea. Observăm de multe ori în turism că toată lumea știe cum se face, dar nu îl practică nimeni cum ar trebui. Și atunci iarăși vreau să revin la ideea puterii locale și mă bucur foarte tare că l-am văzut și pe primarul din Azuga aici și am discutat și cu primarii de pe Vale, cum spunem noi, și credem că soluția este într-adevăr o forță unitară, un turism de Valea Prahovei adevărat, care să devină sustenabil în următorii ani. Strategia noastră în direcția aceasta merge”, a subliniat Marian Panait.

În opinia sa, Sinaia este în prezent numărul 1 în turismul de iarnă, dar își dorește să ajungă tot pe un astfel de loc și în ceea ce privește turismul de vară, chiar dacă acest lucru ar însemna să se ‘bată’ cu stațiuni de pe Litoral.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Mai bine ar investi în renovarea castelului Peleș, care se ruinează, că se promovează el singur.

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.