G4Media.ro

Sindicatul Europol: Ancheta internă de la Caraş-Severin, declanşată după ce adjunctul IPJ…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Sindicatul Europol: Ancheta internă de la Caraş-Severin, declanşată după ce adjunctul IPJ a ameninţat mai mulţi poliţişti care au amendat transportatori, este concentrată pe identificarea celor care au făcut reclamaţii şi înregistrări

Sindicatul Europol acuză, miercuri seară, că ancheta internă de la IPJ Caraş-Severin – declanşată după ce adjunctul instituţiei a ameninţat mai mulţi poliţişti care au amendat transportatori – se concentrează pe identificarea celor care au făcut reclamaţii şi înregistrări, nu pe sancţionarea celui vinovat, relatează news.ro.

Direcţia Control Intern a „descins” la IPJ Caraş-Severin pentru a identifica autorii înregistrărilor şi pentru a-i „arde pe rug”. După cum ne aşteptam, echipa de „albire” a Direcţiei Control Intern trimisă la IPJ Caraş-Severin pentru a „cerceta” evidentul – respectiv conţinutul înregistrării în care adjunctul inspectorului şef are un limbaj de interlop sau de borfaş (cum preferaţi) – ofiţerii au pus două întrebări tuturor poliţiştilor audiaţi:

1. Dacă ştiu cine a realizat înregistrarea şi în ce condiţii;

2. Cum a ajuns/cine a trimis înregistrarea la Sindicatul EUROPOL”, susţine, miercuri seară, Sindicatul Europol, într-o postare pe Facebook.

Sindicaliştii afirmă că nu cel reclamat a fost primul care a făcut raport.

”Nici vorbă! Nu i-a interesat de cât timp sunt intimidaţi, ameninţaţi, hărţuiţi. Nu i-a interesat de câte ori au fost sunaţi de conducerea IPJ Caraş Severin să facă sau să nu facă ceva. Nu au contat nici măcar probele evidente puse la dispoziţie de poliţişti prin care se demonstra imixtiunea fără precedent în activitatea lor. Singurul lucru care a contat a fost să îi identifice pe poliţiştii rutieri care au îndrăznit să ia atitudine şi să reacţioneze la calvarul prin care trec”, au mai transmis sindicaliştii.

Aceştia susţin că nu este primul caz de acest gen: ”Nu degeaba am precizat că IGPR a muşamalizat cazul precedent al şefului SAS care avea o atitudine similară, pe care nu l-au găsit vinovat pentru că şi-a ameninţat subalternii că îi mută sau că îi urmăreşte toată cariera până „îi face”. Dimpotrivă, a fost scos nevinovat şi promovat la un inspectorat mai mare, la IPJ TM unde a primit în dar aceeaşi funcţie de şef Serviciu Acţiuni Speciale”.

Conducerea Poliţiei Române a demarat un control intern la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Caraş-Severin, după ce adjunctul inspectorului-şef, Aurel Coman, ar fi hărţuit mai mulţi poliţişti, ameninţându-i că vor fi mutaţi de pe posturile pe care le ocupă, după ce au amendat transportatori care au încălcat legislaţia, relatează news.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. O sa fie pedepsit prin pensionare…

  2. Romania stat mafiot,Romania stat esuat.

  3. Evident. Intr-o organizatie mafiotă asa se procedeaza, identifici turnatorul si il elimini .
    Cica sa devii politist. Dava esti integru evident ca nu.

  4. Trezeste-te Bode, ridica Vela, vant din pupa si dute-n Rio Favela.

  5. bravo bode.. bravo iohanis.. bravo peeseedee, adica pnl …

  6. Felicitari politistilor care rezista si-si fac jobul asa cum trebuie, si Mediei care ne informeaza! Sindicatului.
    Restul? Terminati cu catusele acestea puse Romaniei, voi care sunteti raspunzatori, angajati la stat ca sa aveti grija de statul acesta! De treizeci de ani, PSD PNL si UDMR inrobesc Romania, o tin needucata, o vor corupta si ”calma”.

  7. Mișto cei trei polițiști!!!😉

  8. Traversez judetul destul de des. Sunt organizate regulat „vanatori” de soferi, ca in nici un alt judet. Cred ca ar trebui o dezbatere la nivel national despre rolurile politiei rutiere. Se pare ca singura lor indeletnicire este radarul. Dar unde este dirijarea circulatiei, de exemplu? In Timisoara de 10-20 de ani nu am vazut politie la dirijarea circulatiei si punctele de blocare se stiu de toata lumea, un echipaj in acele locuri ar face minuni. S-au introdus semafoare inteligente acum cativa ani in oras, si vreo 3 luni au tinut „reglajele” – a fost groaznic, blocaje peste tot. Intr-o dimineata toate cele 4 sensuri de la Politehnica erau blocate ca intr-un film cu prosti. Dar nici un politist de la rutiera nimic, timp de 3 luni, nici o dirijare, nimic.

    • În sfârșit un om care vede lucrurile cum trebuie. Felicitări. Cam asa stau de fapt lucrurile cu adevăr, nu cum sunt descrise dl și prezentate de sindicat.